Stránka 5 z 5

Napsal: 01 čer 2021, 10:06
od Josefbmw
Prosím Vás, mohl by mi někdo vysvětlit proč se vlastně dělá to dvoustupňové čerpadlo. V čem spočívá jeho funkce?
Asi u těhle motorů jsou i jiné montážní vůle na klikovém hřídeli, že to běží na malých vůlích ?
Děkuji

Napsal: 01 čer 2021, 12:06
od Rayx
To se zeptej konstruktérů/techniků, kteří nenašli jiný způsob (za nezvýšených výrobních nákladů), jak snížit vnitřní ztráty chodu motoru a s tím související emise tedy homologace dohnané na mez dosažitelné u spalovacího motoru ... Ta libůstka s redukovaným tlakem mazání je už dlouho jak u benzínu, tak dieslů ...

Princip máš tady, chce to hlídat hladinu oleje a nepodceňovat jeho výměny, i tak je ale životnost motoru / auta dnes plánovaná asi na 250 000km ...

Obrázek

Napsal: 01 čer 2021, 12:21
od roman1648
Vynálezy zkázy no,nejhorší je to že v německu,itálii apod si to odjezdí svoje,pak se to dotáhne sem a začne to... (noteeth)

Napsal: 06 čer 2021, 11:20
od Rayx
Asi tak no, km tomu nikdo neodpáře a omezený mazání je cesta víme všichni kam ...

Když se nyní koukám do DP, kolik maj mazat ty řemenový 1.2/1.4 TSI řady EA211, tak je to taky bezva ...

Při teplotě oleje 80°C
volnoběh - min. 0,6 bar
2000ot/min - min. 1,5 bar
3800-4500ot/min - min. 2,8 bar

pro 1.0 TSI nebo 1.5 TSI EA211 EVO už ani hodnoty tlaku oleje v DP neuváděj a testuje se jen přes diag ...
No tady má sice snímač tlaku G10 spínat taky při 0,3-0,6 bar jako u výše uvedených, tak ještě tomu naložit 0W-20 a je vystaráno ... Diesly EA288 jsou na tom podobně (crazy)

Napsal: 06 čer 2021, 11:34
od Tomas6
Proto hned jak jsem tu 1.4 koupil šla tam 5w-40. A kdyby měly přijít nějaké problémy s mazáním, tak tam půjde milošovo superturbo a hybaj do áček.

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Napsal: 30 kvě 2023, 06:44
od roman1648
Kluci tak dávám update...majitel to měl přes rok postavený u domu a dumal co s tím..
Motor se nechal udělat, kompletní GO...někde v Brně,majitel si řešil sám, z původních 60tis. byla cena 97tis...,to namontovali jsme to,motor se ohřál a mazání svítí na volnoběh znova (LOL)
Už jsem to řešil - jak je to s těmi čidly jen pro jistotu? Hnědě u filtru, modré pak níže. Podotýká že celý blok olejového filtru je taky nový,čerpadlo mazání nové...
Vymotal jsem čidlo u filtru a dal tam budík, na volnoběh se mi skoro nehne, na 2tis.ot to maže ca. 2,5bar, teď babo raď ??
Rovnou to asi řešit s tím kdo dělal tu GO?? (wallbash)

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Napsal: 30 kvě 2023, 21:13
od golfgti16v
nemuzou byt pricpane ty sitka ve vyvazovakach snad je pri te go vymenily nebo alespon skontrolovali

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Napsal: 31 kvě 2023, 07:19
od roman1648
Vůbec nevím ale do prdele když si za to vzal pomalu 100tis. tak snad mohl udělat všechno.... :(
Kolega,ač nerad, to jel dneska s majitelem řešit za tím kdo dělal tu GO tak jsem zvědavej (noteeth) (noteeth)

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Napsal: 02 lis 2023, 10:09
od roman1648
Tak opráším tento nekonečný příběh, po několika měsících prý nic zásadního neobjevili, prý snad by to mohla dělat ojetá vačka (noteeth) ,tvl to jsou informace jako prase,jak snad ? Tak ji změřím,pokud nemám čím tak někde nechám změřit,to stejné uložení,porovnám s dílenskou příručkou - je v toleranci nebo není???
Mě připadá že ten kdo to dělá konkrétně o tomto motoru ví prd
Neměl by někdo dílenskou příručku na tento motor 2.0TFSi 155kw typ CDNC ?
Asi se do toho nakonec budu muset pustit sám,ač nerad

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Napsal: 03 lis 2023, 09:30
od Čert
Mám jen CNCD v eng. :)

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Napsal: 03 lis 2023, 12:43
od roman1648
Eng ani Nem mi neva, je to můj denní chléb, už jsem si to stáhnul,díky
Třeba axiální vůle na vačkách 0,024mm hraniční hodnota 0,050 tam zrovna ten tlak oleje může utíkat, to je tak na celkovou rozborku a měření všeho co s tím jen trochu souvisí :?

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Napsal: 05 lis 2023, 10:48
od Pája 19
Do hlavy přece nejde plný tlak oleje, nebo tyhle motory už nemaj reduktor tlaku?