Podtaceni TDI - PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
scharan2000
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 08 čer 2009, 07:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od scharan2000 »

myslim ze je zbytocne rozoberat 1 a 2 prev.stupen,lebo tam sa to auto rozbehne bezproblemu aj s volnobehu,dolezite je vediet jazdit na 4 a 5 stupen
Audi A3 sporback r.v.06, 1.9TDI,77KW,uprava profituning na 107KW 320NM uz len spomienky
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Veru éra najazdených 650.000km na TDi je asi nenávratne preč...sice je cislo 200.000km troska nizke ako koniec motora pre PD/CR no beztak je zivotnost tych trysiek a ostatneho mensia ako u rotačiek...Taká otázka, aký figel pouzil mercedes vo svojich motoroch CDI ked to najazdi aj 300-400 tisic km bez zasahu do vstrekovania motora?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“