Spolehlivost TDI PD motorů?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Ladas píše:Ital ti udělá radost dvakrát....
1.Když si ho koupíš :D
2.Když ho konečně prodáš (noteeth) (noteeth)
Ital ti udělá radost pokaždé když dojedeš na místo určení. (noteeth) Není to moc často ale určitě více než dvakrát. ;)
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Měl jsem Cromu, 2.0 benzin v plynu. Výborný vůz. Za 200k km co jsem s ním najezdil neměl žádnou větší poruchu.
Zcela jistě se mu nevysypala převodovka, neodešlo řízení, ani jsem neměl problémy se stahováním okýnek, stěrači nebo zámky jako na Octávii.
O jízdním komfortu netřeba mluvit. 180 km/hod po dálnici byla oddychová a pohodová cestovní rychlost.
Jediné co odešlo kromě spotřebních dílů byla kotva na startéru, ventilátor topení a zpuchřelé hadičky u benzinového čerpadla.
Jo a na 300k km prdlo těsnění pod hlavou, jinak nic.
Je ale pravda, že jsem se holky zbavil zhruba na 350k km a to už bylo auto před smrtí.
Mára.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 03 čer 2006, 16:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Mára. »

Měl jsem PDčko ve fabii,200tis. km bez problemů,ted v O1 zatím 60000km a taky bez nejmenšího problemu.Když se dočkám toho,že budu měnit vůz,bude to zase PD.Jezdím na nich cca od roku 2001 a nikdy mě nenechal ve štychu,tudíž naprostá spokojenost.
O1 Combi,96kw 2003
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Richi píše:Měl jsem Cromu, 2.0 benzin v plynu. Výborný vůz. Za 200k km co jsem s ním najezdil neměl žádnou větší poruchu.
Zcela jistě se mu nevysypala převodovka, neodešlo řízení, ani jsem neměl problémy se stahováním okýnek, stěrači nebo zámky jako na Octávii.
O jízdním komfortu netřeba mluvit. 180 km/hod po dálnici byla oddychová a pohodová cestovní rychlost.
Jediné co odešlo kromě spotřebních dílů byla kotva na startéru, ventilátor topení a zpuchřelé hadičky u benzinového čerpadla.
Jo a na 300k km prdlo těsnění pod hlavou, jinak nic.
Je ale pravda, že jsem se holky zbavil zhruba na 350k km a to už bylo auto před smrtí.
350000km má dnes každá druhá OI. Na tachometru má 120000km a určitě to nejsou auta před smrtí. (rofl) (noteeth) (rofl)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Bugs.Bunny píše:350000km má dnes každá druhá OI. Na tachometru má 120000km a určitě to nejsou auta před smrtí. (rofl) (noteeth) (rofl)
jj (noteeth)... jedna taková měla "170tkm" a po lustraci v D se zjistila návštěva v zn. servisu ve 465tkm
GIV Variant TDi ???kW
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Bugs.Bunny píše:350000km má dnes každá druhá OI. Na tachometru má 120000km a určitě to nejsou auta před smrtí. (rofl) (noteeth) (rofl)
To je taky důvod proč mám auto v naftě a ne v benzínu. Na tacho mám teď taky asi 360k km.
To byla jen poznámka k poruchovosti Italských vozů.
Nicméně pokud bych měl měnit všechno na Cromě co mi za těch pár let odešlo na Octávii, tak by to byl neuvěřitelný ranec peněz, protože dostupnost, opotřebení a cena použitých náhradních dílů je u VW kapku jinde než u Cromy, která se přestala vyrábět tuším v roce 96. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“