Ital ti udělá radost pokaždé když dojedeš na místo určení.Ladas píše:Ital ti udělá radost dvakrát....
1.Když si ho koupíš![]()
2.Když ho konečně prodáš![]()
Spolehlivost TDI PD motorů?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Měl jsem Cromu, 2.0 benzin v plynu. Výborný vůz. Za 200k km co jsem s ním najezdil neměl žádnou větší poruchu.
Zcela jistě se mu nevysypala převodovka, neodešlo řízení, ani jsem neměl problémy se stahováním okýnek, stěrači nebo zámky jako na Octávii.
O jízdním komfortu netřeba mluvit. 180 km/hod po dálnici byla oddychová a pohodová cestovní rychlost.
Jediné co odešlo kromě spotřebních dílů byla kotva na startéru, ventilátor topení a zpuchřelé hadičky u benzinového čerpadla.
Jo a na 300k km prdlo těsnění pod hlavou, jinak nic.
Je ale pravda, že jsem se holky zbavil zhruba na 350k km a to už bylo auto před smrtí.
Zcela jistě se mu nevysypala převodovka, neodešlo řízení, ani jsem neměl problémy se stahováním okýnek, stěrači nebo zámky jako na Octávii.
O jízdním komfortu netřeba mluvit. 180 km/hod po dálnici byla oddychová a pohodová cestovní rychlost.
Jediné co odešlo kromě spotřebních dílů byla kotva na startéru, ventilátor topení a zpuchřelé hadičky u benzinového čerpadla.
Jo a na 300k km prdlo těsnění pod hlavou, jinak nic.
Je ale pravda, že jsem se holky zbavil zhruba na 350k km a to už bylo auto před smrtí.
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
350000km má dnes každá druhá OI. Na tachometru má 120000km a určitě to nejsou auta před smrtí.Richi píše:Měl jsem Cromu, 2.0 benzin v plynu. Výborný vůz. Za 200k km co jsem s ním najezdil neměl žádnou větší poruchu.
Zcela jistě se mu nevysypala převodovka, neodešlo řízení, ani jsem neměl problémy se stahováním okýnek, stěrači nebo zámky jako na Octávii.
O jízdním komfortu netřeba mluvit. 180 km/hod po dálnici byla oddychová a pohodová cestovní rychlost.
Jediné co odešlo kromě spotřebních dílů byla kotva na startéru, ventilátor topení a zpuchřelé hadičky u benzinového čerpadla.
Jo a na 300k km prdlo těsnění pod hlavou, jinak nic.
Je ale pravda, že jsem se holky zbavil zhruba na 350k km a to už bylo auto před smrtí.
To je taky důvod proč mám auto v naftě a ne v benzínu. Na tacho mám teď taky asi 360k km.Bugs.Bunny píše:350000km má dnes každá druhá OI. Na tachometru má 120000km a určitě to nejsou auta před smrtí.![]()
![]()
To byla jen poznámka k poruchovosti Italských vozů.
Nicméně pokud bych měl měnit všechno na Cromě co mi za těch pár let odešlo na Octávii, tak by to byl neuvěřitelný ranec peněz, protože dostupnost, opotřebení a cena použitých náhradních dílů je u VW kapku jinde než u Cromy, která se přestala vyrábět tuším v roce 96.