Stránka 5 z 40

Napsal: 12 dub 2006, 21:35
od Sokolda
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... sc&start=0

Tady je taky 800,- tak kde je Pravda??? :?

Napsal: 12 dub 2006, 21:42
od JirkaŠ
Sokolda píše:http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... sc&start=0

Tady je taky 800,- tak kde je Pravda??? :?
Pravdu mám já.Cena 800,- platí v Děčíně.

Napsal: 12 dub 2006, 21:44
od Sokolda
JirkaŠ píše:
Sokolda píše:http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... sc&start=0

Tady je taky 800,- tak kde je Pravda??? :?
Pravdu mám já.Cena 800,- platí v Děčíně.
OK,už mám jasno ;)

Napsal: 12 dub 2006, 21:49
od JirkaŠ
Sokolda píše:
JirkaŠ píše:
Sokolda píše:http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... sc&start=0

Tady je taky 800,- tak kde je Pravda??? :?
Pravdu mám já.Cena 800,- platí v Děčíně.
OK,už mám jasno ;)
(LOL)

Napsal: 13 dub 2006, 06:39
od Lusťa
Takže v Děčíně za 800 a na srazech 1000 jo? :o No tak mi nějak připadá, že na srazu bude víc potencionálních lidí na měření, tudíž by ta cena mohla být nižsí ne?

Napsal: 13 dub 2006, 11:04
od mvolesko
Lusťa píše:Takže v Děčíně za 800 a na srazech 1000 jo? :o No tak mi nějak připadá, že na srazu bude víc potencionálních lidí na měření, tudíž by ta cena mohla být nižsí ne?
no podle zákona trhu čim větší poptávka tak vyšší cena je to v pořádku :P :roll:

Napsal: 13 dub 2006, 19:28
od JirkaŠ
Nevím proč to pořád tady někdo řeší :?
Musíš brát v potaz daleko větší časová náročnost a hlavně doprava,rozebrání a zase složení a to vždy dvakrát (LOL)
Taky se může stát,že dorazím na sraz bude lít jak z konve ,nezměřím nic a pojedu se ztrátou domů :x
A už to neřešte,komu to nevyhovuje,tak může využít služeb jiných brzd. :D

Napsal: 13 dub 2006, 19:34
od Bóďa
Já přijedu zaměřit i v dešti. ;)
A vůbec by mohlo na všech sprintech lejt jako z konve. (noteeth)

Napsal: 16 dub 2006, 22:07
od JirkaŠ
Bóďa píše:Já přijedu zaměřit i v dešti. ;)
A vůbec by mohlo na všech sprintech lejt jako z konve. (noteeth)
Tak v Příbrami bylo pěkně a Ty nikde :?

Napsal: 16 dub 2006, 22:53
od Holz-tdi
Ladil koně!!

Napsal: 17 dub 2006, 06:23
od JirkaŠ
Holz-tdi píše:Ladil koně!!
Nejdříve je potřeba znát výchozí stav a pak ladit,aby věděl jak a co to ladění přineslo!!!
Tohle už dost lidí pochopilo a byli si to nechat změřit před a teď mají referenční měření,konzultaci co a jak by měli zkusit a pak se uvidí.Už se těším až přijedou znova po úpravě!Příští akce Mimoň.

Napsal: 17 dub 2006, 06:54
od Bóďa
Pardóón! :) Já myslel automaticky Mimoň. To pro ten chvat před každými válkami. :D

Napsal: 23 dub 2006, 13:38
od MKTech
Obrázek
Golf IV ARL 110Kw uprava K&N filtr v origo boxu,Trošku poladěny mapy v ECU

Napsal: 08 kvě 2006, 18:40
od reesha
Tak měření z Mimoně.

Robo, SK

Octavia TDI, 90HP, motor ALH. Trysky sprint764, turbo PD130

2 měření
- sériový soft (126HP, 278Nm)
- soft Reesha (145HP, 363Nm)

Tady je:
Obrázek

Napsal: 08 kvě 2006, 18:52
od reesha
Další z Mimoně :)

Osoba: Fox

Passat TDI PD101, turbo PD130

1. měření - sériový software: 104HP, 263Nm
2. měření - dieselpower software: 145HP, 360Nm

Obrázek