Stránka 5 z 6

Napsal: 24 bře 2009, 22:03
od raara
ale jo,měříl jsem,0,9 mm

Napsal: 24 bře 2009, 22:10
od TDI tech
Vsetky a presne? Staci aby jeden piest zaostaval o 1 desatinu mm a mas problem.

Napsal: 24 bře 2009, 22:28
od raara
tak uplně zodpovědně nevím,jaký byl rozdíl,měřil jsem,abych věděl,jak silné těsnění

Napsal: 24 bře 2009, 22:34
od raara
zkusím to změřit,až budu měnit ty vstřiky

Napsal: 24 bře 2009, 22:37
od koule
to zase sundáš hlavu?

Napsal: 24 bře 2009, 22:41
od raara
ne,strčím tam trubičkový cín a změřím,na kolik se zmáčkl

Napsal: 24 bře 2009, 22:42
od TDI tech
Tak na toto by som sa nespoliehal.

Napsal: 24 bře 2009, 22:43
od koule
raara píše:ne,strčím tam trubičkový cín a zatočím
hm tak tuhle verzi ještě neznam :o ale fandím :o

Napsal: 24 bře 2009, 22:47
od raara
TDI tech píše:Tak na toto by som sa nespoliehal.
proč myslíš?dělal jsem to tak když jsem měl Multicáru 22,bylo to spolehlivé,u toho starého motoru jsem to taky tak měřil

Napsal: 24 bře 2009, 22:51
od raara
já vím,ten píst se muže taky trochu naklopit,pokud to nezměřím v ose čepu

Napsal: 24 bře 2009, 22:54
od TDI tech
To nemyslis vazne? To by som robil ked viem ze si motor chlipol, tak dajme tomu, ale to chcem zistit poriadny rozdiel aj 3mm. Ale 0.1mm odchylku takto nezistis. Hlava moze byt nerovna, alebo v nej moze byt nejake origo vybranie. Co ak ti cinovy drot chytne pod ventil atd. Na to sa naozaj spoliehat neda.

Napsal: 24 bře 2009, 22:58
od koule
karbon co jinýho ti to vše chytne možná fakt jen u tý multikrávy (noteeth)

Napsal: 24 bře 2009, 23:03
od raara
jde to krásně,dám si válec před horní úvrať,ventily jsou v tu chvíli zavřené,strčím 1mm silný cínový drátek,zatočím klíčem až se přehoupne píst,tak ho vytáhnu a změřím,dělal jsem to několikrát

Napsal: 24 bře 2009, 23:09
od TDI tech
Ale nie na kazdom povrchu piesta mas rovnako napalenu vrstvu sadze. A to ta moze klamat. Meranie presahu sa robi ked mas hlavu dole, Prefektne ocisteny vrch bloku a povrch piestov. Zoberies odchylkomer prip. radeko a sparomierky alebo subleru (ale je to len nudzove riesenie) ak nemas odchylkomer. S odchylkomerom je to najlepsie.

Napsal: 24 bře 2009, 23:16
od raara
Jasně,měřil jsem to úchylkoměrem,než jsem koupil těsnění,ale když už budu mít vstřiky venku,tak si to zkontroluji,karbonu tam zase tolik nebude,nemam ani 1000 km najeto