Stránka 5 z 5

Napsal: 28 lis 2008, 18:10
od Smoke
Martines píše:Tak jasné ty race 520 to už je pěkné no. Jak se říká no smoke no fun. Jak ti to jede?? s těma racema?? a kolik máš kw?? a jeké jsi tam dal turbo do toho?? :? :P

jak jede? hodně dobře, ale tet pudu na chip (tet mám 150-160k a na těch 180k se snad dostanu). turbo je VA - 130k, ale do budoucna chcu 150k s tím bych se na 190k moh dostat, větší už netáhne tolik od spodu a neunesla by to spojka.

Napsal: 28 lis 2008, 18:11
od Smoke
sten84 píše:Tak sem četl ten nový příspěvek o těch tryskách je to dobře rozepsané a beru trysky sprint 764 mám AGR takže ještě najdu někoho kdo mi je prodá za tu cenu BSLA150P764 (sprint764) - cena za sadu:
dříve: 5.955,-
nyní: 5.614,- a někoho kdo mi je namontuje a není co řešit :) :) :)

odkud seš?

Napsal: 28 lis 2008, 18:24
od sten84
Sem z Havířova

Napsal: 04 pro 2008, 15:18
od Batezip
misa.89 píše:aha, to mě to nikde netzeče a jezdím z 5-5,5 najednou hza 6-6.7:-(

na plnou nádrž sem najel ted jen 800km:-(
Já dal do mého AGR 764PP a taky se mi zvedla spotřeba normálně na 6l, dálnice 7l, vyjímečně se dostanu i na 5.5l. Samozřejmě palubák ukazuje 4-5l :D .

Ale za ten výkon to rozhodně stojí 8)

Napsal: 07 pro 2008, 12:57
od sten84
Jo já sem dával sprint 764 ale spotřebu sem ještě nezkoušel.Ale pasat b6ka 96kw mi dá pořád na prdel sice jen o chlup tak to chce ještě něco :) čip nebo soft.

Napsal: 23 pro 2008, 10:10
od rampuzel
tov znam :o :o

Napsal: 13 led 2009, 10:44
od Walkeer
Batezip píše:
misa.89 píše:aha, to mě to nikde netzeče a jezdím z 5-5,5 najednou hza 6-6.7:-(

na plnou nádrž sem najel ted jen 800km:-(
Já dal do mého AGR 764PP a taky se mi zvedla spotřeba normálně na 6l, dálnice 7l, vyjímečně se dostanu i na 5.5l. Samozřejmě palubák ukazuje 4-5l :D .

Ale za ten výkon to rozhodně stojí 8)
Takze prestoze jezdis +- stale stejne, zvedla se ti spotreba? o kolik prosim? jakou jsi mel predtim? to me prekvapuje, ja bych ocekaval ze kdyz jsou trisky vetsi, melo by pro stejny vykon stacit mene seslapnout plyn a spotreba by mela byt teoreticky stejna...

Napsal: 13 led 2009, 11:56
od oktáf
ono je spíš těžký s tím potom jezdit stejně jako se slabším, svádí to se vozit.

Napsal: 13 led 2009, 12:17
od Smoke
oktáf píše:ono je spíš těžký s tím potom jezdit stejně jako se slabším, svádí to se vozit.

přesně tak. i s race 520 se dá jezdit za 4,5L, ale nedá ti to když to má ten potenciál ;)

Napsal: 13 led 2009, 17:39
od Batezip
Smoke píše:
oktáf píše:ono je spíš těžký s tím potom jezdit stejně jako se slabším, svádí to se vozit.

přesně tak. i s race 520 se dá jezdit za 4,5L, ale nedá ti to když to má ten potenciál ;)
Jj, přesně tak. Kdybych se snažil, tak to bude žrát jako dřív...těch 5 - 5,5l, ale nedá mi to :D.
Dokonce se mi podařila cesta do itálie ujet za 4,8l/100km už s tryskama PP764.

Napsal: 17 led 2009, 20:52
od Walkeer
Batezip píše: Jj, přesně tak. Kdybych se snažil, tak to bude žrát jako dřív...těch 5 - 5,5l, ale nedá mi to :D.
Dokonce se mi podařila cesta do itálie ujet za 4,8l/100km už s tryskama PP764.
Takze na delsich trasach kde zalezi jen na rychlosti je spotreba realne +- stejna? o to mi jde.....pokud ano, tak jdu do nich, 30koni za 5tis mi pripada jako fer ;)

Napsal: 17 led 2009, 21:03
od Tomas.cz
Řekl bych že při stejné rychlosti bude spotřeba nižší nebo stejná.

Napsal: 17 led 2009, 21:19
od Huml
potvrdilo se mi to nezávisle od několika lidí, těm při stejným stylu jízdy klesla spotřeba asi o 0,3-0,4l, měřeno při tankování samozřejmě