
meranie kompresie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jj, jde o to, že třeba za studena bohatě stačí tlaky 22 a za tepla tam bude 30. nedokáži to vysvětlit ani svému otci, že pokud se tedy udávají tlaky 30 za tepla tak ať je tam nehledá za studena.Chtělo by to zjistit tlaky u stejného běžného motoru u obou teplot.třeba bude rozdíl mimimální.........jericho-3 píše:Jaroušek- je ale pravda, že komprese se má vždy měřit při teplém motoru...Dle análů..ale jak zjistit, proč motor hůř chytá, když neznáme kompresi zrovna v režimu, kdy řešíme problém ...
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03 zář 2011, 16:19
Tak som si ja zostrojil vlastný merák kompresie. Nič ťažké, robota na hodinu. Stálo ma to 14eur za kvalitný otrasuvzdorný manometer plnený glycerínom. Hadička a žhavič bola doma, sústruh pomohol tiež.


Nedalo mi to a hneď som pomeral tlaky na studenom motore (auto v popise). Merá sa stým parádne, ventil držal 22barov aj pol hodiny bez zmeny.
tlaky sú 23,5bar, 24bar, 22bar, 22bar. Na teplom motore neskôr. Sú tie tlaky na studeno OK? Nevadí rozdiel 2bary? bude to na teplom motore lepšie? Dík


Nedalo mi to a hneď som pomeral tlaky na studenom motore (auto v popise). Merá sa stým parádne, ventil držal 22barov aj pol hodiny bez zmeny.
tlaky sú 23,5bar, 24bar, 22bar, 22bar. Na teplom motore neskôr. Sú tie tlaky na studeno OK? Nevadí rozdiel 2bary? bude to na teplom motore lepšie? Dík
VW Bora, 1.9TDI PD, AJM, EGR-MAF-KAT fuck off
hm mna by zaujimalo ako velky rozdiel moze byt medzi teplym a studenym motorom?viem ze pri teplom budu tlaky vacsie ale kolko moze byt tento rozdiel?
ja som meral tlaky na 81kw ahf tak ze som nastartoval uplne studene auto a presunul som sa 500m do servisu pomalicky bez vytacania potom som sa 300m spustil z kopca na neutral a potom prichod do servisu, tam auto stalo nenastartovane asi 20min, namerane hodnoty 30 30,5 30 30,5baru, moja otazka znie bolo toto meranie spravne? mohlo tych 800metrou kludnej jazdy cca 60km za hodinu a z toho 300m neutral znehodnotit meranie? dakujem
ja som meral tlaky na 81kw ahf tak ze som nastartoval uplne studene auto a presunul som sa 500m do servisu pomalicky bez vytacania potom som sa 300m spustil z kopca na neutral a potom prichod do servisu, tam auto stalo nenastartovane asi 20min, namerane hodnoty 30 30,5 30 30,5baru, moja otazka znie bolo toto meranie spravne? mohlo tych 800metrou kludnej jazdy cca 60km za hodinu a z toho 300m neutral znehodnotit meranie? dakujem
tak to uz budes mat uplne ine tlaky ako pri studenom starte...staci ze motor bezi 30 sekund a rapidne sa to zmeni...ale za tepla mas tlaky dobre 

Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 03 zář 2011, 16:19
Tak na teplom motorem som nameral presne 24barov na každom valci, ale otázke je, či závisia tlaky od otáčok štartéra.
Mám totiž už slabšiu baterku, lebo mi pri štertovaní svietia kontrolky ASR a ABS a aj v porovnaní so švagrovým ASZ sú točky pri štarte menšie.
Mám totiž už slabšiu baterku, lebo mi pri štertovaní svietia kontrolky ASR a ABS a aj v porovnaní so švagrovým ASZ sú točky pri štarte menšie.
VW Bora, 1.9TDI PD, AJM, EGR-MAF-KAT fuck off
jelikož se tady vedla polemika nad tím jaké jsou rozdíly tlaku při studenem a zahřatem motoře tak sem proved měření,taky mi motor huře chytá za studena tak mě zajímalo co a jak.Jaroušek píše:čest, nedozvěděl jsem se tu, zda se má motor měřit při studeném či teplém stavu.Víme tedy, že tlaky jsou 25-32 , min.19 ale za jakého stavu? Dále zda už někdo zkoušel měřit tlaky na stejném motoru za tepla i za studena.jaký je rozdíl??díky
Žadný zazrak se nekonal na zahřatém motoře na všech válcích bylo do 5s ,29 až 30 at. a na ledovém motoře ,venkovní teplota -2C jsem naměřil uplně to samé to zn. 29-30at. taky do 5s. motor ASV O1, 300000km