závada 6 : Olej ve Vodě ZNOVU !!! :-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

PROBLÉM Č 4 - MOTOR KO ????????????

Příspěvek od moose »

problém čtvrtý

Tak černý sen se zřejmě vyplnil, po druhé opravě už nebublalo v topení, voda po výplachu zdála se býti čistá a neubývala....

po výplachu vody však ubylo hodně oleje, takže jsem ho dolil, a dále pozorně sledoval... asi před týdnem začlo zlobit čidlo stavu oleje, což mne vyděsilo, ale po kontrole hladiny bylo oleje asi 2mm pod maximem, tedy OK, občas se to opakovalo, klasický žlutý varovný signál málo oleje, vždy sem olej zkontroloval a byl OK,
naposledy dnes v 17:00 bylo oleje 3/4 - byl jsem na sobotu domluvený do servisu...

po cestě na barandováku jsem si všiml že po každém rozjezdu se za mnou od výfuku udělá mírný bílý obláček, když se auto ohřálo, už se tak nedělo... po 20km však auto cestou do kopce parkrat na par milisekund ztratilo výkon, tedy asi 3x jakoby škitlo, takže jsem zmírnil tempo na cca 100km/h, když jsem chtěl znovu přidat plyn, už se nic nedělo, auto mrtvé jakoby bez turba, a za mnou černý mrak... po chvilce byl výjezd tak jsem vyřadil rychlost a ploužil se k výjezdu... po každém mírném přidání plynu za mnou obrovský černý mrak, s náznakem modré nebo bílé (byla už celkem tma) po dalších 200m mne čekala křižovatka u sjezdu z dálnice kde jsem musel zastavit, dát přednost a rozjet se, abych auto za křižovatkou odstavil. při rozjezdu auto neskutečně cukalo, jakoby snad jelo na dva válce, za mnou znovu obrovský modrý mrak...

auto sme odtáhli do servisu, ale myslím že nic dobrého to neznamená, takže co vy na to ??? :-(


:( :( :( :( :( :(
Naposledy upravil(a) moose dne 27 úno 2009, 22:15, celkem upraveno 1 x.
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Podla toho co pises minimalne turbo je po smrti.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no nechci strašit ale turbo KO a jestli si to cuclo olej tak až budeš mít dole hlavu zkontroluj přeběh pístu jestli se nelekla ojnice když to jelo jen na 2 ta co se bojí bude při hů lehce pod ;) hlavně vyčistit trubky sání a cooler
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladis001 »

moose píše:no nejvíc by se mi to hodilo v praze, ale sám pracuju od 9 do 17, takže...

jinak auto dělali v příbrami...
Můžes prosím napsat konkrétněji kde? Děkuji
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

konkrétněji kde pracuju nebo kde to dělali ?

Autorizák v příbrami, jsou tu dva tak si tipněte...

jinak je fakt že to v předposlední fázi jelo jakoby bez turba...

co mohli na výměně hlavy (na dvakrát) zmrvit tak že se mi posere turbo, který bylo při první výměně OK ??? - viz fotky které jsem dával dříve..
Naposledy upravil(a) moose dne 27 úno 2009, 21:57, celkem upraveno 2 x.
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Drupol?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

radši to nebudu psát...
Naposledy upravil(a) moose dne 27 úno 2009, 21:57, celkem upraveno 1 x.
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no kdo to tam zná tak je už stejně jasno a co vlastně všechno dělaly?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

viz celý thread ;) začlo to únikem vody... -> Generalka hlavy a vymena tesneni pod hlavou, jenže to zpackali a šlo to tam na tesneni znovu...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

ještě se zeptám, může se bez cizího zavinění odporoučet turbo jen tak, bez předchozího varování typu pískání apod.. ???
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

moc ne spíš si myslím že turbo nebylo namazaný po montáži číst celých 15694 příspěvků se mi nechce nešlo by jen uvést co dělaly nebo po jakým úkonu auto bylo než došlo k poslední závadě?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladis001 »

moose píše:radši to nebudu psát...
Jen mě to zajímalo, občas když už je nouze tak zajedu k Auto Berger a max spokojenost. Tak jsem si říkal snad to neni u nich.
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tak v háji je Turbo, lopatky jsou zřejmě OK, KO je ,,jen,, keramické uložení hřídele... motor vyplival spoustu oleje, a z přívodu oleje k turbu olej také tekl, vypadá to tedy že turbo mazáno bylo, je ale už KO...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak ak si axialne puzdierka KO tak ver tomu ze aj lopatky obydvoch rotorov su riadne ocesane, pripadne vydrete ryhy v statorore. Turbo musi ist bud nove alebo na GO.
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

tak repas turbo už je doma, díky Andre ;) ted jen zkouknout to staré, jak bude vypadat... proč se roz*****...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“