Tak černý sen se zřejmě vyplnil, po druhé opravě už nebublalo v topení, voda po výplachu zdála se býti čistá a neubývala....
po výplachu vody však ubylo hodně oleje, takže jsem ho dolil, a dále pozorně sledoval... asi před týdnem začlo zlobit čidlo stavu oleje, což mne vyděsilo, ale po kontrole hladiny bylo oleje asi 2mm pod maximem, tedy OK, občas se to opakovalo, klasický žlutý varovný signál málo oleje, vždy sem olej zkontroloval a byl OK,
naposledy dnes v 17:00 bylo oleje 3/4 - byl jsem na sobotu domluvený do servisu...
po cestě na barandováku jsem si všiml že po každém rozjezdu se za mnou od výfuku udělá mírný bílý obláček, když se auto ohřálo, už se tak nedělo... po 20km však auto cestou do kopce parkrat na par milisekund ztratilo výkon, tedy asi 3x jakoby škitlo, takže jsem zmírnil tempo na cca 100km/h, když jsem chtěl znovu přidat plyn, už se nic nedělo, auto mrtvé jakoby bez turba, a za mnou černý mrak... po chvilce byl výjezd tak jsem vyřadil rychlost a ploužil se k výjezdu... po každém mírném přidání plynu za mnou obrovský černý mrak, s náznakem modré nebo bílé (byla už celkem tma) po dalších 200m mne čekala křižovatka u sjezdu z dálnice kde jsem musel zastavit, dát přednost a rozjet se, abych auto za křižovatkou odstavil. při rozjezdu auto neskutečně cukalo, jakoby snad jelo na dva válce, za mnou znovu obrovský modrý mrak...
auto sme odtáhli do servisu, ale myslím že nic dobrého to neznamená, takže co vy na to ???






