Stránka 5 z 6

Napsal: 10 bře 2007, 12:06
od Yap
váha píše:
Yap píše:Kluci co tak čtu, tak vrtání připadá v úvahu jen o Boschů, ale jak zvednout vzduch u toho Piertburga? Ta má oproti Boschi vyhřívanej drát jestli se nepletu.
u pierburga máš smůlu
tak jinak, má někdo to šéma na předělání pierburga na Bosche? Kamarád má totiž A4 81kW r.v 97 a ve vyšších otáčkách mu to už neplní tolik jak má. Do nouzáku to nepadá, paměť čistá. Jinak od spoda to jde relativně pěkně.

Napsal: 10 bře 2007, 12:08
od BH motor
len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.

Napsal: 10 bře 2007, 12:59
od váha
BH motor píše:len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.
Tak zatim sem si nevšimnul že by přechodový charakteristiky byly nějaký divný,včera sem to zkoušel schválně lognout,nejdřiv původní,potom vymytá v benzínu,pak vrtlá...Jináč o to jde aby začla měřit nepřesně (LOL)

Napsal: 10 bře 2007, 13:04
od BH motor
váha píše:
BH motor píše:len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.
Tak zatim sem si nevšimnul že by přechodový charakteristiky byly nějaký divný,včera sem to zkoušel schválně lognout,nejdřiv původní,potom vymytá v benzínu,pak vrtlá...Jináč o to jde aby začla měřit nepřesně (LOL)
ja si myslim ze motor ma fungovat tako ako urobil vyrobca a nie na tom aka ma byt domnienka nas ludi dookola. keby vaha merala nepresne tak to doriesi vyrobca. Aj tak nema zmysel aby ukazovala viac ako 850 mg/cyc

Napsal: 10 bře 2007, 13:49
od váha
BH motor píše:
váha píše:
BH motor píše:len jedna pripomienka k tejto teme. Navrtanim dierky sa upne zmeni charakteristika vahy vzduchu ktora prestane merat presne. uklazuje dobre v maxime ale nie v prechode. Je to taka china ked sa to vrtne. Ja by som to volil len ako nudzove riesenie. Ak chce niekto 100 percentny pokoj od vahy tak tam montujem hitachi a je klud a zarucena funkcnost na velmi dlhu dobu.
Tak zatim sem si nevšimnul že by přechodový charakteristiky byly nějaký divný,včera sem to zkoušel schválně lognout,nejdřiv původní,potom vymytá v benzínu,pak vrtlá...Jináč o to jde aby začla měřit nepřesně (LOL)
ja si myslim ze motor ma fungovat tako ako urobil vyrobca a nie na tom aka ma byt domnienka nas ludi dookola. keby vaha merala nepresne tak to doriesi vyrobca. Aj tak nema zmysel aby ukazovala viac ako 850 mg/cyc
To nemá,ale když ukazuje míň řj ti utáhne kohout a potom to tolik nejede (noteeth) Jináč potom by jsi teda neměl dělat čip tuning,hw úpravy motoru,atd. podle toho co tady píšeš ;)

Napsal: 10 bře 2007, 15:51
od BH motor
to zasa nie. ale ten hw alebo sw tuning nerobim na poskodenych alebo inymi poruchami znehodnotenymi vecami. Toto prirovnavam k tomu ako keby som opravil asv motor co mu drhne turbo tak ze vypnem chybove hlasenie a jeázdim kym ho nerozdrapi. Ja som napisal ze to mozes pouzit ako nudzove a docasne riesenie a nie ako 100 percentnu a plnohodnotnu opravu. Ja nerypem len konstatujem :)

Napsal: 10 bře 2007, 17:33
od syncon
ja sme ji umyl v utrazvukovy lazni s izopropilem a je to dobry :)



zajimalo by me jak je to se zamenou z pirburku na bosch mam jeste tu starou hranantou vahu

Napsal: 10 bře 2007, 18:28
od váha
syncon píše:ja sme ji umyl v utrazvukovy lazni s izopropilem a je to dobry :)



zajimalo by me jak je to se zamenou z pirburku na bosch mam jeste tu starou hranantou vahu
ty starý váhy byly nesmrtelný,buď rád že ji máš,bosch stojí za kulový...
To BH - To je ale něco jinýho s tim turbem...navíc ta váha nebyla mrtvá,ale nedávala tolik kolik by měla,podle mě mrtvá váhá nedá ve špičce ani 500.Jináč si myslim že ta váha tam je stejně úplně k h*vnu...

Napsal: 10 bře 2007, 20:52
od BH motor
váha píše:
syncon píše:ja sme ji umyl v utrazvukovy lazni s izopropilem a je to dobry :)



zajimalo by me jak je to se zamenou z pirburku na bosch mam jeste tu starou hranantou vahu
ty starý váhy byly nesmrtelný,buď rád že ji máš,bosch stojí za kulový...
To BH - To je ale něco jinýho s tim turbem...navíc ta váha nebyla mrtvá,ale nedávala tolik kolik by měla,podle mě mrtvá váhá nedá ve špičce ani 500.Jináč si myslim že ta váha tam je stejně úplně k h*vnu...
vaha je tam k voli dymivosti a egr. inac a to da namapovat aj podla turbotlaku ako mercedes staria typa.

Napsal: 10 bře 2007, 22:38
od adu
tak dnes som skusil navrtat moju staru vahu co som uz vyradil ...nepomohlo to ...povedal by som ze auto ide este horsie ako predtym.

Bosch Váha

Napsal: 12 bře 2007, 19:30
od MichalA6Avant
Ty Bosch vydrží asi 150000

Re: Bosch Váha

Napsal: 12 bře 2007, 20:40
od váha
MichalA6Avant píše:Ty Bosch vydrží asi 150000
tak ten byl dobrej... (rofl)
myslíš metru?

Napsal: 13 bře 2007, 22:48
od adu
tak aku vahu odporucas kupit? odakeho vyrobcu aby sa dala nahradit

Napsal: 14 bře 2007, 06:39
od váha
adu píše:tak aku vahu odporucas kupit? odakeho vyrobcu aby sa dala nahradit
Pierburg dělá náhrady,možná i hitachi nevím...ty pierburg jsou snad dobrý,ale ještě jí v autě nemám takže nevím :)

Napsal: 14 bře 2007, 07:46
od Tec
Mal som v aute starú váhu Pierburg 074 906 461. Pôvodná, r.98, dávala max. 800-820. Na "skvelé" odporúčanie servisu (ešte som nemal VAG a nevedel si to posúdiť sám) som zaplatil za novú, takú istú 5028,- Sk. Nebolo ju treba. Dosť na tom, ale tá nová dávala max. 775 mg a auto bolo zjavne lenivšie. Poťažme som ju vyreklamoval, (vraj tých 775 je v poho) a dostal som ďaľšiu, novú, takú istú, ale už nie je na nej "Pierburg", ale "i2S". Je to delo, dáva viac ako pôvodná, teda aj viac, ako predchádzajúca nová, dostanem z nej v pohode 875-900mg. Auto ide ľahšie, dravšie, zdravšie.
Mimochodom, tú pôvodnú, r.98 som prestriekal čističom na brzdy, ale nepomohlo to ani ň. Nič sa nezmenilo. Ani horšie, ani lepšie. Len tá mriežka bola čistejšia. :-)