Kolik Vám vydržel dvouhmotový setrvačník?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
279t a naprostá pohoda. A6 pětiválec.
Mohl by mi někdo vysvětlit smysl tohohle kurvítka?
Auta se stejným motorem a automatem to nemaj, takže přínos pro běh, životnost nebo vibrace motoru to nemá. Dle SSP dokumentů to snižuje vibrace do převodovky. No já nevím, já si u aut s jednohmotou vibrací taky nevšim. A že by převodovky u starejch aut vydržely míň jsem taky nezaregistoval.
Mohl by mi někdo vysvětlit smysl tohohle kurvítka?
Auta se stejným motorem a automatem to nemaj, takže přínos pro běh, životnost nebo vibrace motoru to nemá. Dle SSP dokumentů to snižuje vibrace do převodovky. No já nevím, já si u aut s jednohmotou vibrací taky nevšim. A že by převodovky u starejch aut vydržely míň jsem taky nezaregistoval.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
auta s automatem ho nemají, protože nemají spojku ale hydrodynamický měnič.lt.kubosh píše:279t a naprostá pohoda. A6 pětiválec.
Mohl by mi někdo vysvětlit smysl tohohle kurvítka?
Auta se stejným motorem a automatem to nemaj, takže přínos pro běh, životnost nebo vibrace motoru to nemá. Dle SSP dokumentů to snižuje vibrace do převodovky. No já nevím, já si u aut s jednohmotou vibrací taky nevšim. A že by převodovky u starejch aut vydržely míň jsem taky nezaregistoval.
Dvouhmota je tam kvůli torzním kmitům klikovky a jednak zamezuje prasknutí klikovky a druhak chrání převodovku, pak snížení jak vibrací, zjemnění chodu motoru, protože motory jsou čím dál víc naforovaný a bez ní by to nemuselo fungovat. To že některý motory a převodovky přežijou i s jednohmotou je normální, ale některý by s jednohmotou celkem trpěly.
A asi nejhlavnějsí důvod je, že všechno se dělá z hovno materiálů a je to i celkem poddimenzovaný kvůli řízený výdrži a úsporám, takže ta dvouhmota je tam tak nějak nezbytná
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
auta s automatem ho nemají, protože nemají spojku ale hydrodynamický měnič.lt.kubosh píše:279t a naprostá pohoda. A6 pětiválec.
Mohl by mi někdo vysvětlit smysl tohohle kurvítka?
Auta se stejným motorem a automatem to nemaj, takže přínos pro běh, životnost nebo vibrace motoru to nemá. Dle SSP dokumentů to snižuje vibrace do převodovky. No já nevím, já si u aut s jednohmotou vibrací taky nevšim. A že by převodovky u starejch aut vydržely míň jsem taky nezaregistoval.
Dvouhmota je tam kvůli torzním kmitům klikovky a jednak zamezuje prasknutí klikovky a druhak chrání převodovku, pak snížení jak vibrací, zjemnění chodu motoru, protože motory jsou čím dál víc naforovaný a bez ní by to nemuselo fungovat. To že některý motory a převodovky přežijou i s jednohmotou je normální, ale některý by s jednohmotou celkem trpěly.
A asi nejhlavnějsí důvod je, že všechno se dělá z hovno materiálů a je to i celkem poddimenzovaný kvůli řízený výdrži a úsporám, takže ta dvouhmota je tam tak nějak nezbytná
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
Franciktdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Nevíte, jak mají setrvák řešeny nové diesely? Třeba 1.6tdi nebo 2.0tdi cr 103 kw?
Občas jedu v superbu s dsg a to je strašnej dusič. Ve městě to tam sází při 50km/h 5 rychlostní stupeň s otáčkama kolem 1200ot/min.
Navíc jsem četl rozhovor s někým ze škodovky a ten tvrdil, že nové diesely mají rádi nízké otáčky (ale i vysoké).
Občas jedu v superbu s dsg a to je strašnej dusič. Ve městě to tam sází při 50km/h 5 rychlostní stupeň s otáčkama kolem 1200ot/min.
Navíc jsem četl rozhovor s někým ze škodovky a ten tvrdil, že nové diesely mají rádi nízké otáčky (ale i vysoké).
Bez urážky, ale tohle z učebních papírů umim papouškovat taky. Ukaž mi auto pre-95 s dvouhmotou. Žádný žijou, jezděj a vše perfekt, já nemluvil o záměně jedno za dvoj. "Nafofrovaný" jsou i auta s automatem tlumič kmitů tam není a ne všechny automaty variátory, kterejm by kmity podle mého teoretického pocitu měly vadit nejmíň. Jeinej rozumnej důvod jak říkáš je, že se tím vytváří nejslabší článek řetězce, kterej odchází, aby neodcházelo něco dražšího.Biimbo píše:auta s automatem ho nemají, protože nemají spojku ale hydrodynamický měnič.lt.kubosh píše:279t a naprostá pohoda. A6 pětiválec.
Mohl by mi někdo vysvětlit smysl tohohle kurvítka?
Auta se stejným motorem a automatem to nemaj, takže přínos pro běh, životnost nebo vibrace motoru to nemá. Dle SSP dokumentů to snižuje vibrace do převodovky. No já nevím, já si u aut s jednohmotou vibrací taky nevšim. A že by převodovky u starejch aut vydržely míň jsem taky nezaregistoval.
Dvouhmota je tam kvůli torzním kmitům klikovky a jednak zamezuje prasknutí klikovky a druhak chrání převodovku, pak snížení jak vibrací, zjemnění chodu motoru, protože motory jsou čím dál víc naforovaný a bez ní by to nemuselo fungovat. To že některý motory a převodovky přežijou i s jednohmotou je normální, ale některý by s jednohmotou celkem trpěly.
A asi nejhlavnějsí důvod je, že všechno se dělá z hovno materiálů a je to i celkem poddimenzovaný kvůli řízený výdrži a úsporám, takže ta dvouhmota je tam tak nějak nezbytná
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)