vacky 2,5 TDI po 2190km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

tak ja se taky podivam,jestli se dostanu k autu,kdyz bude uplne studeny (LOL) a dam vedet ;)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Ahoj taksem to zkusil taky


pri den odstavenem aute a nastartovanim a cumenim do vicka nalevani oleje sem zjistil.

- asi po 3 s se teprve nalije olej na druhou viditelnou vacku asi po 6s nekdy dele a trva to 10 s nez se ztrati hluk hydrostelu (jsou uz spatne)

teplej motor vacky totalne zalite nejsou ani videt.


co vim tak to bude chtit vymenit hydrostely a take tlakove ventily myslim si ze to bude mit vliv na ten olej

bo pouzivam 0w40 plnou syntu coz je ridkej olej a ten musi teci!!!
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Dnes som dal nove olejove cerpadlo, olej, olejovy filter. V mnozstve oleja rozstreknuteho na vacky nevidim ziadny rozdiel. Vsetko vyzera rovnako ako pri povodnom cerpadle. Este k tomu videu: teplota motora a oleja bola asi 20 stupnov. Motor bezal asi 1 minutu.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“