[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Tdi škubání - Vstřikovače PD? - Stránky 5
Stránka 5 z 7

Napsal: 18 úno 2010, 20:14
od Jenda.
To těsnění u vstřiků pokud byly venku musíš dát nový. Jak ví že je dobrý :?

Napsal: 18 úno 2010, 21:42
od JardaRSV
Jenda. píše:To těsnění u vstřiků pokud byly venku musíš dát nový. Jak ví že je dobrý :?
Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díky

Napsal: 18 úno 2010, 23:25
od Jenda.
JardaRSV píše:
Jenda. píše:To těsnění u vstřiků pokud byly venku musíš dát nový. Jak ví že je dobrý :?
Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díky
U vstřiků je to to samí jako když sundáš hlavu. Taky musíš dát nový těsnění.
U toho EGR nevidím důvod proč zaslepovat. Pokud z něj nesere olej tak vypucovat a stačí ať klidně pracuje. Jaký byly rozdíly v těch hodnotách vstřiků náhodou nevíš :?

Napsal: 19 úno 2010, 07:04
od JardaRSV
Jenda. píše:
JardaRSV píše:
Jenda. píše:To těsnění u vstřiků pokud byly venku musíš dát nový. Jak ví že je dobrý :?
Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díky
U vstřiků je to to samí jako když sundáš hlavu. Taky musíš dát nový těsnění.
U toho EGR nevidím důvod proč zaslepovat. Pokud z něj nesere olej tak vypucovat a stačí ať klidně pracuje. Jaký byly rozdíly v těch hodnotách vstřiků náhodou nevíš :?
To bohužel nevím. Zkusím se v sobotu poptat a řeknu mu to s tím těsněním ke vstřikovačům. S tím EGR ventilem - není to z mojí hlavy ale dočetl jsem to tady, v několika případech to tu lidem tuhle závadu odstranilo. Navíc když mi ho při opravě čistil tak u něj došlo ke změně, prej tak zadělanej EGR ještě neviděl....

Napsal: 19 úno 2010, 22:08
od Jenda.
JardaRSV píše:
Jenda. píše:
JardaRSV píše: Takhle detailně tomu nerozumím takže nevím jak na to přišel. Nový těsnění ale každopádně nedával. Zkoušel přehodit dva vstřikovače mezi sebou při odhalování závady. Při měření řikal že jeden vstřikovač měl malou odchylku oproti ostatnim....pak se nakonec přišlo na ten hydroštel...Takže ty si myslíš že to může být tím? Prve zkusim ten EGR, to bude jednodušší a když to nepomůže tak tohle co říkáš....díky
U vstřiků je to to samí jako když sundáš hlavu. Taky musíš dát nový těsnění.
U toho EGR nevidím důvod proč zaslepovat. Pokud z něj nesere olej tak vypucovat a stačí ať klidně pracuje. Jaký byly rozdíly v těch hodnotách vstřiků náhodou nevíš :?
To bohužel nevím. Zkusím se v sobotu poptat a řeknu mu to s tím těsněním ke vstřikovačům. S tím EGR ventilem - není to z mojí hlavy ale dočetl jsem to tady, v několika případech to tu lidem tuhle závadu odstranilo. Navíc když mi ho při opravě čistil tak u něj došlo ke změně, prej tak zadělanej EGR ještě neviděl....
Ty hodnoty vstřiků by měly být 0 0 0 0. Ideální stav. Samozřejmě že je tam tolerance. Pokud je ten EGR špatnej tak ho klidně zaslep. Tím nic nepokazíš. Já ho na svém autí jenom vyčistil. Ten EGR jde Vagem omezit aby nepouštěl toli svinstva do sání.

Napsal: 22 úno 2010, 08:37
od JardaRSV
Tak EGR zaslepen a bohužel zádná změna. Auto se chvěje pořád stejně. Včera jsem po dlouhý době jel po pěkné rovné silnici a všiml jsem si že to chvění auta při zátahu se děje i při 2500 otáček ale už to není tak znát....Máte ještě někdo tipy čím by to mohlo bejt. V servisu mi bylo řečeno že poloosy už jsou celkem hodně vyběhaný, že by to mohlo být tím...co myslíte?

Napsal: 22 úno 2010, 18:47
od Jenda.
JardaRSV píše:Tak EGR zaslepen a bohužel zádná změna. Auto se chvěje pořád stejně. Včera jsem po dlouhý době jel po pěkné rovné silnici a všiml jsem si že to chvění auta při zátahu se děje i při 2500 otáček ale už to není tak znát....Máte ještě někdo tipy čím by to mohlo bejt. V servisu mi bylo řečeno že poloosy už jsou celkem hodně vyběhaný, že by to mohlo být tím...co myslíte?
To auto se chvěje jako celé nebo cuká motor :?
Pokud se chvěje tak by to ty poloosy být mohly ale taky ramena nebo geometrie. Těch možností je víc. :roll:

Napsal: 23 úno 2010, 09:34
od JardaRSV
Jenda. píše:
JardaRSV píše:Tak EGR zaslepen a bohužel zádná změna. Auto se chvěje pořád stejně. Včera jsem po dlouhý době jel po pěkné rovné silnici a všiml jsem si že to chvění auta při zátahu se děje i při 2500 otáček ale už to není tak znát....Máte ještě někdo tipy čím by to mohlo bejt. V servisu mi bylo řečeno že poloosy už jsou celkem hodně vyběhaný, že by to mohlo být tím...co myslíte?
To auto se chvěje jako celé nebo cuká motor :?
Pokud se chvěje tak by to ty poloosy být mohly ale taky ramena nebo geometrie. Těch možností je víc. :roll:
Nene motor určitě necuká, to auto se jen chvěje, jako kdyby si měl spatně vyvážený kola, ale dělá to jen při akceleraci, ale nejenom do 2000 otáček ale i výš, akorát při 1800 ot. to je cítit nejvíc. Ještě jsem se o kousek výše dočetl že to může být i nějaký vnitřní kloub, servisák tipuje poloosu. Chci nejdříve něco pozjištovat, než vyhodím další 4000kč za poloosy.

Napsal: 02 bře 2010, 14:47
od JardaRSV
Máte ještě někdo nějaký nápad?

Napsal: 06 bře 2010, 17:08
od pajin
tak taky pridam svuj problem auto pri akcerelaci na 4 nebo 5 st.skubne a hned je to v pohode jakoby takova mensi dira.Delal jsem skoro vsechno vstriky,vaha,zaslepeni EGR,napruzeni kontaktu vstrikovacu,podtl.hadicky a jediny co nebylo venku je turbo.Nemuze to byt tim?ze by bylo zanesene?

Napsal: 08 bře 2010, 12:37
od mpegsearch
Ahoj, poradí prosím někdo, kde ve VAGu najdu hodnotu vstřiků? (zahřátej/studenej motor? apod...nejsem odborník)
díky moc

Napsal: 08 bře 2010, 12:49
od misoVW
merane hodnoty, kanal 13.

Napsal: 04 srp 2015, 11:34
od Kuko
Ozivuji téma bo jsem tak nějak v koncích : Passat 1.9TDI 96kw/AVF ,cukání v tahu 1500-2000 otáček , EGR zaslepen ,vyměněny vstřikovače - cela sada ,vyměněno čidlo na vačce ,vyměněno čidlo tlaku ,vyměněna váha , hodnoty vstřikovačů v normálu , někdo nějaký nápad? (crazy)

Napsal: 04 srp 2015, 11:43
od Vici
vačka je ok?

Napsal: 04 srp 2015, 12:40
od Kuko
Vici píše:vačka je ok?
jj