vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milhausek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 10 říj 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: všude doma

Příspěvek od milhausek12 »

státnice anglický jazyk, státnice psaní strojem, přerušené studium Dopravní Fakulty Jana Pernera, hobby diagnostika, navi atd... Cambridge zkoušky v angličtině, pokročile německý jazyk... maturira SPŠ Elektrotechnická Frenštát pod R.... kurz podnikové ekonomiky.... nyní zaměření logistika v dopravě...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A nahrát soft do ECU umíš, když už jsi to podotknul?

Já se přiznám, neumím.
milhausek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 10 říj 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: všude doma

Příspěvek od milhausek12 »

nemám na to kabel
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

milhausek12 píše:
nezdá se mi, že by někdo mohl získat zkušenosti s odborným vyladěním motoru za 2 roky... nebo se snad mýlím? to nemyslím jako narážku....

viz třeba tady.. podívej se na datum příspěvku... jak je to dlouho?

přepdpokládám že v té době si ani nevěděl, jak nahrát soft do ECU...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
No a??? Niekto je sikovnejsi a uci sa srychlejsie niekto je menej sikovny a ide mu to pomalsie. Napr. ja sa dokazem naucit velmi rychlo, veci co ma bavia a zaujimaju. Ale pokial niekoho nepoznas tak ho prosim ta neohovaraj. TDIfuna osobne nepoznam, ale ked citam jeho prispevky (nielen na tomto fore) tak nezvykne trepat nezmysly. Samozrejme kazdy sa obcas sekne a utrusi hlupost, clovek je tvor omylny.

PS: zda sa mi ze toto vlakno sa odklonilo od povodnej temy a zmenilo sa na "ripanie do TDIfuna " (hm)
Uživatelský avatar
Currahee
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02 kvě 2009, 13:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Stovwěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Currahee »

Tak to zase vrátím k původnímu tématu. Od začátku, co mám pášu AVF 1,9 PD, tak mi občas blafal jako na tři. Napružení kontaktů tenkrát dost pomohlo a rozvody taky, ale pořád se nemůžu zbavit pocitu, že je nakoplý vstřik. Jako kdyby se občas nějak blbě natočil a blafe. Někdy taky z kopce při brždění motorem cvakání a blafání, ale nedělá to pořád. Předevčírem na STK to borec roztočil na 5000ot. a emise OK i s EGR off. Zvažuju namontit FB Powerplus 1043. Pomůžu si či nikoliv? Trocha kobyl navíc by taky nebyla špatná, chip později ;)
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

me to taky cvaka, dela to i po vymene trysek. je to vstrik??
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

Ano odskočili jsme od tématu a úplně zbytečně, já si na lidi dělám obrázek potom co je skutečně poznám a myslím, že za dva roky se toho dá stihnout až dost.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

reesha píše: A ještě Vám nasadím malého brouka do hlavy. Již máme vyrobené POWERPLUS 764 - verze 2, které disponují sedmi (7) vstřikovacími otvory.
Zatím jsou ale ve fázi testování ;).

Co se týče průtoku paliva/výkonu - je to takový mezistupeň mezi POWERPLUS 764 a RACE520 (crazy). Ale jak říkám, zatím jen ve fázi testování.
Na jak dlouho to testování ještě vidíte? Je něco nového?
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

milhausek12 píše:státnice anglický jazyk, státnice psaní strojem, přerušené studium Dopravní Fakulty Jana Pernera, hobby diagnostika, navi atd... Cambridge zkoušky v angličtině, pokročile německý jazyk... maturira SPŠ Elektrotechnická Frenštát pod R.... kurz podnikové ekonomiky.... nyní zaměření logistika v dopravě...
A co jako? Tak jdi psát na stroji a nezasírej tady témata nesmysly. Já jsem TDIPOWER a nick jsem si nezměnil, to čumíš že jsem tady, co? (LOL) A postavil jsem si golfa který má s Funovým softem 250PS. Tak laskavě piš nesmysly jinam a dokonči si studium Jana Pernera, frajere.

:roll: (wallbash) :?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jo a k těm tryskám. Dělal jsem i Bosch, ale teď už jen Fratelli. Přiznám se, že se mi taky jednou stalo, že mi tekla nafta ze spoje na vstřikovači. Teda jen to tak rosí. Je to tím, že "podložka" v těle vstřikovače bývá občas porezlá a prostě po přehození to netěsní. Musel jsem ji vyměnit ze sady od Bosche. Možná by DP někde mohli toto prodávat jako ND, co, chlapi? Ale opravdu to bylo jen jednou a není to vada trysky, ale části vstřikovače. Ale stát se to vážně může. Jinak trysky řady PP a RACE stejně Bosch nedělá.
Takže za mě Fratelli no problem a jistota stále stejné kvality bez ohledu na zemi původu.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já jsem byl dneska s PP764 ve vstřikovačích na kontrolu otvíracích tlaků a chlapi v Diesel servisu trysky chválili. Říkal rovnou že tohle asi nebude Bosch, ty by tak pěkně nepříšily.
To mě příjemě potěšilo (crazy)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Hci se zeptat jednou vec, gdyz si koupim nove FB PP764, dostavam cele vstryky nebo jenom jeden dil a potom to montuji do mojih puvodni, nebo ... mozda je to blba otaska ale v tom se nevyznam...

dik za otpoved :)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

MiroMNE píše:Hci se zeptat jednou vec, gdyz si koupim nove FB PP764, dostavam cele vstryky nebo jenom jeden dil a potom to montuji do mojih puvodni, nebo ... mozda je to blba otaska ale v tom se nevyznam...

dik za otpoved :)
Dostaneš pouze vstřikovací trysky, které se namontují do tvých vstřikovačů, které doporučuji seřídit na předepsané otvírací tlaky.
Obrázek
Romíno Sylon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 úno 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

FB Power Plus 764

Příspěvek od Romíno Sylon »

Zdaréc :)
Shaním trysky FB POWERPLUS 764
Mate je tady někdo skladem... nejlépe nové..?
Dík za info
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Mám. Cena za sadu je 7.848,- Kč vč. DPH. ;)
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“