Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

řeště tady brzdy,ale ty,které si někdo může dát na auto a né keramický za 450 tis.
Nehodlám se tady s někym dohadovat.Opravdu nemám zapotřebí tady machrovat. Já jsem spokojenej a víc nepotřebuju.
To téma mělo sloužit pro reálný úpravy brzd a ne řešit S8 keramický. Tečka.
Dál to neřeš a drž se tématu.
Naposledy upravil(a) Lusťa dne 21 dub 2009, 12:27, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

netopier píše:a zadok kotuc OIIRS a seriovy trmen :D som zvedavy ako to bude brzdit a kdy to konecne spravim :)
to bude draha STK (LOL)
ono teoreticky moze niekto robit problemy aj ked su na namiesto povodnych FSIII a zadku brzdy z ORS, ale da sa na to este argumentovat, kazdopadne toto asi budes vzadu prehadzovat na seriove brzdice pred kontrolou, alebo mastit vrecko nejakemu dobrakovi... ci? :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

subz3ro_tdi píše:
netopier píše:a zadok kotuc OIIRS a seriovy trmen :D som zvedavy ako to bude brzdit a kdy to konecne spravim :)
to bude draha STK (LOL)
ono teoreticky moze niekto robit problemy aj ked su na namiesto povodnych FSIII a zadku brzdy z ORS, ale da sa na to este argumentovat, kazdopadne toto asi budes vzadu prehadzovat na seriove brzdice pred kontrolou, alebo mastit vrecko nejakemu dobrakovi... ci? :)
no, mne na STK nikto nikdy do kolesa nepozeral :) a to som nikdy nedaval uplatok(na seat).
neviem ako to teda chodi.. zistit by to mohol maximalne tak keby mu to dako dobre brzdilo na valcoch :D ale ked, tak sa vyhovorim ze je to tdi GT :D
zadny brzdic aj drziak bude seriovy, len bude na adapteri
ja mam zadne kotuce riesene tak, ze mam kotuc spolu s nabojom, tym padom sa musi kotuc z naboja odrezat a novy sa tam normalne nasadi a adapter sa vyrobi presne na mieru .
predok bude brzdic s 57mm piestikom a drziak z passata 2,8V6 cize 312, a kotuce OIRS.
na zimu budem predky prehadzovat naspat na 280 ak nezozeniem 16 zimne co sa mi vidi ako zbytocnost.. navyse by sa tie 312 aspon nenicili v zime ..
mimochodom zhanam lacne ORS kotuce , aj zodrate, na vyskusanie
takusto zadne OIIRS .. nove su palka .
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

subz3ro_tdi : Ak bude mat 16´ disky a pneu zapisane v TP na STK ziadny problem mat nebude a ani nemoze. Ako iste vies, nikde sa nepise priemer kotuca a ani nic take. Ked to bude brzdit lepsie to je len dobre, nie?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

misoVW: Nie je to take jednoduche ako si myslis... pokial ti technik na STK pride na to ze je hociaka funkcna cast zmenena oproti seriovemu stavu, ma pravo ti odmietnut vydat osvedcenie o technickom stave... aj ked mas pravdu, vacsinou sa kontroluju blbosti ako disky, folie, svetla a do motora alebo na brzdove kotuce sa nikto nediva...
Vsetko zalezi od pristupu, da sa "vyhodit" za kadejaku somarinu... oporu vo vyhlaske na to ma.
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 21 dub 2009, 14:20, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tak v tom pripade by si nemal prejst cez STK ani Ty ani ja :-D a presli sme :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Heh, no tak ja este neviem ci prejdem, caka ma to toto leto... naposledy tam bol iba chip od MaxTDI (arrrrrrrrrrrgh)
co sa poriesilo mensim baksisom na EK (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Takze s MaxTDI si mal problem na EK? Tak asi nic moc chip (noteeth)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Lusťa píše:řeště tady brzdy,ale ty,které si někdo může dát na auto a né keramický za 450 tis.
Nehodlám se tady s někym dohadovat.Opravdu nemám zapotřebí tady machrovat. Já jsem spokojenej a víc nepotřebuju.
To téma mělo sloužit pro reálný úpravy brzd a ne řešit S8 keramický. Tečka.
Dál to neřeš a drž se tématu.
tak sa ukludni a nabudúce si urči jasné pravidlá na začiatku ked založíš táma a nie potom ked sa k tomu niekto vyjadrí ,tie brzdy som tam totiž nevložil ja ,ale niekto iný a ja som sa bohužial držal témy ,ale ked pánovi vadí že sa nebavíme o jeho brzdách tak potom sorry ,som mal predstavu že je to slobodné forum kde má každý možnosť vyjadriť svoj názor ,ale som sa asi trochu zmýlil takže cenzúruj si dalej to tvoje téma je mi už ukradnuté.Tiež sa tu s nikým nepotrebujem dohadovať (offtopic)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Ja uz nevim,jak ti mam rict,ze to tema je zalozeny pro ostatni a ne kvuli me.Uz jsi to pochopil?
Nezlob se na me,ale jsi natvrdlej asi a dal to nekomentuj prosim.Ja do toho tematu uz prispivat nechci,protoze me unavuje se bavit s tebou o hloupostech.
Usetri me prosim dalsiho tvyho vykladu.Ahoj a slovenskymu fotbalu zdar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slobodné fórum to naozaj je ale taky je každýho svododný rozhodnutí co si tam dá od to nikomu nenutí a ty taky ne tak se přestaňte štěkat a pokračujte k věci ;) jinak ohledně STK už vidím jak ti technik hledá podle typovýho štítku osazení náprav kotouči spíš ho bude zajímat stav a účinnost než velikost ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ladas píše:slobodné fórum to naozaj je ale taky je každýho svododný rozhodnutí co si tam dá od to nikomu nenutí a ty taky ne tak se přestaňte štěkat a pokračujte k věci ;) jinak ohledně STK už vidím jak ti technik hledá podle typovýho štítku osazení náprav kotouči spíš ho bude zajímat stav a účinnost než velikost ;)
Asi tak, brácha byl na STK s obyč OI 81KW a technik se jenom usmíval jak to hezky brzdí. Kdyby na tom byly brzdy z R32 tak by se třeba usmíval ještě víc. Ani bych se nedivil. (noteeth)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Lusťa píše:Ja uz nevim,jak ti mam rict,ze to tema je zalozeny pro ostatni a ne kvuli me.Uz jsi to pochopil?
Nezlob se na me,ale jsi natvrdlej asi a dal to nekomentuj prosim.Ja do toho tematu uz prispivat nechci,protoze me unavuje se bavit s tebou o hloupostech.
Usetri me prosim dalsiho tvyho vykladu.Ahoj a slovenskymu fotbalu zdar
Ono ked niekomu dôjdu argumenty tak sa zníži k invektívam a urážkam a pritom sa tvári ako že to ide mimo neho ,takže ťa poprosím toho natvrdlého si nechaj pre tvojich kamarátov ,alebo ským sa tak bavíš a mna si neber do huby to ostatné si nezasluhuje komentár hovorí to samé za seba Dakujem.
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

Chlapi nikto nema inspiraciu pre taku obycajnu fabiu ??
Seriove zlepsienie ucinku mi pripada len na volbu z 256/22 na 288/25 a co zadok? Je nejaka ina seriova moznost ako 232/9 ?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

jogofogo píše:Chlapi nikto nema inspiraciu pre taku obycajnu fabiu ??
Seriove zlepsienie ucinku mi pripada len na volbu z 256/22 na 288/25 a co zadok? Je nejaka ina seriova moznost ako 232/9 ?
dozadu mozno chladeny 256 kedze fabka je 5X100 a adapter pod drziak..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“