Nejde to udělalt pokud se do čidla tlaku v sání bude dostávat vyšší tlak než původní. problém je tedy v tom, že nejde, aby si čidlo myslelo, že turbo tlačí 0.8 baru a ve skutečnosti tlačilo třeba 1.2baru
Voala, seru na to !!! (mnozí z toho budou mít určitě klid na duši )
A s úpravou softu počkám, jelikož teď sháním G3 1.9 TDI syncro a ma něm už bych to ladil výš, samozřejmě po domluvě tady na foru abych věděl jak na to a čím je nejlepší začít a na co nesmím zapomenout...
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)