2.0 TDI 103kw / BLB - TRASENIE MOTORU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak já jsem se s tim nesmířil, jezdím a pozoruju, pozoruju a jezdím, je to jiné za studena, jiné za tepla, jen otáčky, při kterých se občas zachvěje jsou stejné. Přijde mi, že jde motor divně stále, jen při těch otáčkách kolem 2000 se k tomu i třese. Zavolal jsem tedy do německa do servisu Audi, abych se zeptal na ty vyvažováky, jak píšeš a co s tím dělat, ale nikdo tam o nějakých vyvažovácích na motoru nic neví a že prý to mám přivézt. Inu příští týden vyrážím k našim západním sousedům a poté poinformuji.
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
no klubuk dole pred tebou ze stym ides do nemiec, hadam to vyriesis, drzim palce
tu som cosi nasiel hadam to pomoze
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
tu som cosi nasiel hadam to pomoze
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Jo ty motory se nepovedly je tam problem s řetězem a soukolím co pohání vyvažovací hřídele i se stane že se ta hřídelka co je dole uplně střihne jediný řešení je rozvody dolu vana dolu a vyměnit kola a řetěz samosbou i s napínákemurgi píše:Vycistil som motor s liguid moly purge diesel ( http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI )
a zda sa mi lepsie ale trasie sa sa stale , ked to na nu pride ( audinku )tak podradim prezeniem otacky a zase 5 alebo 6, myslim ze to trasenie maju za nasledok vyvazovacie hriadele nakolko su hnane retazou krora je tlacene zboku napinakom a sem tam vznikne nesynchronizacia medzi vyvazovacimi hriadelmi a motorom - soudruzi v NDR to dobre posrali
, preto to trasenie okolo 1800-2000 ot/min, asi najlepsie je ma namiesto retaze celne sukolie na hnanie vyvazovakov, a myslim ze u mna by to mol motor BRE a nie BLB, skuste ma v tom utvrdit, D Vlado
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
tak podarilo sa nieco?c.i.p. píše:Tak já jsem se s tim nesmířil, jezdím a pozoruju, pozoruju a jezdím, je to jiné za studena, jiné za tepla, jen otáčky, při kterých se občas zachvěje jsou stejné. Přijde mi, že jde motor divně stále, jen při těch otáčkách kolem 2000 se k tomu i třese. Zavolal jsem tedy do německa do servisu Audi, abych se zeptal na ty vyvažováky, jak píšeš a co s tím dělat, ale nikdo tam o nějakých vyvažovácích na motoru nic neví a že prý to mám přivézt. Inu příští týden vyrážím k našim západním sousedům a poté poinformuji.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Nechtěl jsem tě napínat, ale dostal jsem se k netu až dnes, podařilo se. vyvažováky to nejsou, ty prý odcházejí na šestiválích, ale u čtyřválce to ještě nedělali a to už tam měli co mají přes 500tis. km. Vada je v hlavě, jak je vstřik zasunutý do díry, která končí kuželovým osazením, na kterém těsní vlastně samotný vtřik. když tam vstřik právě netěsní, jde ti komprese okolo, dostane se pak už jen k první gumičce a ta ten tlak už neudrží a jde ti komrese z válce vlastně zpět do přívodu nafty pro ten vstřik, což způsobí právě to rozechvění motoru. VAG to poznat nemusí, protože tam i v tu chvilku nafta jde, elektrika taky. Pokud to je opravdu ono zjistíš, když sundáš horní víko, vyndáš všechny vstřiky. Jeden by měl být trochu černý, jakoby malý škvarek na konci toho vstřiku a když se podíváš do té díry po něm, tak ten spodní kužel v hlavě byl jako šedivý, očouzený. Takže technik rozhodl vyměnit hlavu! Vstřiky jsou v pořádku, včetně toho černého, jen je dali do takové mašiny, kde se chemicky vyčistí, jakoby to jiskří. Doporučili mě vyměnit i kabely ke vtřikům, tam prý je doporučeno po 200 tis.
A teď cena. Za komplet nastrojenou asi 680 eur bez daně, nové kabely, vyčištění vstřiků, těsnění, šrouby + samozřejmě práce, to vše dohromady 1380,-eur bez daně. Na tři dny, co tam to auto bylo, mi pujčili zdarma náhradní vůz, se kterým jsem se vrátil do Čech. Nevím jestli je to hodně nebo málo, ale je na to záruka a hlavně ten pocit, když jde Audinka krásně plynule na všechny kvalty a ve všech otáčkách je k nezaplacení.
už dva dny.
Dej vědět, jak jsi dopadnul ty, přeji hodně štěstí!!!!!
A teď cena. Za komplet nastrojenou asi 680 eur bez daně, nové kabely, vyčištění vstřiků, těsnění, šrouby + samozřejmě práce, to vše dohromady 1380,-eur bez daně. Na tři dny, co tam to auto bylo, mi pujčili zdarma náhradní vůz, se kterým jsem se vrátil do Čech. Nevím jestli je to hodně nebo málo, ale je na to záruka a hlavně ten pocit, když jde Audinka krásně plynule na všechny kvalty a ve všech otáčkách je k nezaplacení.
Dej vědět, jak jsi dopadnul ty, přeji hodně štěstí!!!!!
tak mi přijde, že oba tu řešíte uplně jiný třepání, myslím, že urgimu to třese, když dojíždí ke křižovatce, nevím jak na volnoběh, ale pokud jde hlavně o toto, je to softwarem, jelikož setrvák už udělal, tu Audi co jsem teď řešil se taky třepe, ale jelikož to chrčelo ze předu od rozvodů, motor jsem rozdělal a řetěž byl uplně vytahanej, napínák na konci dráhy, předělal jsem to na čelní ozubení, hluk je pryč, na volnoběh se motor taky hodně sklidnil, ale právě při dojíždění ke křižovatce se to roztřese, setrvák sice není nic moc, ale jinak se neprojevuje, jen tady to třepání, problém je podle mě softwarovej, jak u starých jedničkových Octávek, jedině jestli neexistuje nějakej upgrade přímo z Audi, pán řešil něco podobnýho nebo spíš stejnýho na Passatu 3C, pomohlo až přehrátí softu za nějakou upgradovanou verzi
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
KUA, KUA, KUA tak neviem,
precital som si oba nazory ( huml, c.i.p.), ja som cistil vstreky s moly liquid a na chvilku sa to skludnilo http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI, tak neviem ci ist do pretesnenia vstrekov, tu v UK stoji sava na jeden vstrek £88 ale sam v garazi to asi nespravim (nemam polohometer pre tlak na vstrek), mne sa stale zda ze to vychadza od vyvazovakou ale retaz a napinak boli menene po havarii motora, a to viem lebo mam doma roztrhnututu retaz a cast teflonu z napinaku, mne sa zda ako by retaz napinaku stratila pritlak na retaz ked uberiem nohu jemne z plynu okolo 1800 ot/min a tym sa mierne posuny vyvazvaky oproti chodu motoru a tym to roztrasenie sa,
neviem, neviem,neviem
ked podradim na nizsi kvalt a opriem jeje tak ide ako hodinky ale to trasenie sa objavi ked drzim len mierne nohu na plyne nieco medzi vypnutim davky paliva a (0.0 l/h) a dodanim paliva do vstrekov vtedy to registrujem najviac na 4,5,6, skusim kontaktovat AUDI, nahodou nemate email kontakt na audi DE? myslim panov v ingoltstade, rad by som sa snimi podelil o info,
results: tak asi naprv vstreky pretesninie a ak nie rezem vyvazovaky
Dik ALL
precital som si oba nazory ( huml, c.i.p.), ja som cistil vstreky s moly liquid a na chvilku sa to skludnilo http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI, tak neviem ci ist do pretesnenia vstrekov, tu v UK stoji sava na jeden vstrek £88 ale sam v garazi to asi nespravim (nemam polohometer pre tlak na vstrek), mne sa stale zda ze to vychadza od vyvazovakou ale retaz a napinak boli menene po havarii motora, a to viem lebo mam doma roztrhnututu retaz a cast teflonu z napinaku, mne sa zda ako by retaz napinaku stratila pritlak na retaz ked uberiem nohu jemne z plynu okolo 1800 ot/min a tym sa mierne posuny vyvazvaky oproti chodu motoru a tym to roztrasenie sa,
neviem, neviem,neviem
ked podradim na nizsi kvalt a opriem jeje tak ide ako hodinky ale to trasenie sa objavi ked drzim len mierne nohu na plyne nieco medzi vypnutim davky paliva a (0.0 l/h) a dodanim paliva do vstrekov vtedy to registrujem najviac na 4,5,6, skusim kontaktovat AUDI, nahodou nemate email kontakt na audi DE? myslim panov v ingoltstade, rad by som sa snimi podelil o info,
results: tak asi naprv vstreky pretesninie a ak nie rezem vyvazovaky
Dik ALL
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Vždyt ti to píšu, já měl to samé, hlavně na 5ku a 6ku, od 1900ot. do 2200ot. při záběru, když jsem podřadil a přehnal otáčky, tak pohoda, jezdím s tím teď třetí den a ani při dojezdu na křižovatku se nechvěje. Když jsem jí přidal na místě, tak přesně 1800ot. se chvěl motor, jako když to jde na tři, to je taky pryč. A ještě se mi stávalo, že když je studená a přijdeš ráno poprvé nastartovat, tak jako jednou otočí a pak až chytne, potom teplá chytala okamžitě, včera i dnes ráno, tedy po opravě, chytla hned, stejně jako když je teplá. A právě o výměně hlavy rozhodli přímo v Audi, ptali se, jestli tam není čip, nebo jinak upravený soft. Myslím, že tam byla nějaká špatná série s chybou matreiálu, ale spíš se to projevovalo, že začla tlačit do vody a když jsem jí kupoval, tak bylo v německu docela dost inzerátů " najeto cca 150 tis., ve 140tis. dělaný motor" pávě u tohoto 2,0tdi pd. Když jsem jí bral já, měla 170tis. a v Audi mi prve řekli, že pokud by byla ta moje špatná, že už by se to projevilo. Teď jsem za tři dny po opravě najel cca 1500 km a pohoda, jde krásně, plynule na 5 i 6 ve všech provozních otáčkách a to si piš, že jí pokouším právě v ten moment, kdy to dělala a nic.
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
presne ako pises ked na volnobeh dam otacky na 1850 tak sa chveje a tiez v zabere ako som pisal pred tym, skusim audi tu kolko budu chciet za pretesnenie vstrekov.c.i.p. píše:Vždyt ti to píšu, já měl to samé, hlavně na 5ku a 6ku, od 1900ot. do 2200ot. při záběru, když jsem podřadil a přehnal otáčky, tak pohoda, jezdím s tím teď třetí den a ani při dojezdu na křižovatku se nechvěje. Když jsem jí přidal na místě, tak přesně 1800ot. se chvěl motor, jako když to jde na tři, to je taky pryč. A ještě se mi stávalo, že když je studená a přijdeš ráno poprvé nastartovat, tak jako jednou otočí a pak až chytne, potom teplá chytala okamžitě, včera i dnes ráno, tedy po opravě, chytla hned, stejně jako když je teplá. A právě o výměně hlavy rozhodli přímo v Audi, ptali se, jestli tam není čip, nebo jinak upravený soft. Myslím, že tam byla nějaká špatná série s chybou matreiálu, ale spíš se to projevovalo, že začla tlačit do vody a když jsem jí kupoval, tak bylo v německu docela dost inzerátů " najeto cca 150 tis., ve 140tis. dělaný motor" pávě u tohoto 2,0tdi pd. Když jsem jí bral já, měla 170tis. a v Audi mi prve řekli, že pokud by byla ta moje špatná, že už by se to projevilo. Teď jsem za tři dny po opravě najel cca 1500 km a pohoda, jde krásně, plynule na 5 i 6 ve všech provozních otáčkách a to si piš, že jí pokouším právě v ten moment, kdy to dělala a nic.
Diki moc za poznatky.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
tak toto chvění jsem nezaregistroval, jen to při tom dojíždění, každopádně jak jsem psal, řetez od vyvažováku byl vytahanej jak prase, napínák na konci, teď po předělání by to mělo být snad na furt, to ozubený kolo už mělo stejně otlačený zuby, takže těžko říct jak dlouho by to vydrželo, navíc, jsou v tom řetězovým kole pružiny a těžko říct jak je po těch kilometrech vymačkaný, mám fotku, ty pružiny normálně nejsou vidět, ale při slisovávání to odpraskalo, no systém na pytel


- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Co tak zabrusit kazdy vstrek do hlavy brusnou pastou??? Malo by to testnit potom, nie? Skoda ze tam nie je medena podlozka ako u starych.c.i.p. píše: Vada je v hlavě, jak je vstřik zasunutý do díry, která končí kuželovým osazením, na kterém těsní vlastně samotný vtřik. když tam vstřik právě netěsní, jde ti komprese okolo, dostane se pak už jen k první gumičce a ta ten tlak už neudrží a jde ti komrese z válce vlastně zpět do přívodu nafty pro ten vstřik, což způsobí právě to rozechvění motoru.

OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic

