195 Ps a 450Nm ARL??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

LEMRA.NET píše:
nogis píše:
MirekX píše:přesně tak, jestli má válec č. 3 dost do plusu, tak je chyba tam. Pak už jen válce kolem (tzn 4 a 1, protože to pálí 1,3,4,2) takže mínusy u 1válce a u 4válce jsou způsobeny chybou ve 3 válci a ŘJ jim ubere naftu, aby ten chod byl co nejrovnoměrnější...
Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Mám skoro stejné hodnoty :-( co ted... repas vstřiku za 4500 ?
+ šrouby 1500 (wallbash)
repas vstrekov(vycistenie ultrazvukom) mozno tych 4500 ale sroby tak max 400kč ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Šrouby tuším stály 107Kč/kus, ale naskočí to na nových O-kroužkách. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
LEMRA.NET
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 19 srp 2009, 07:54
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LEMRA.NET »

cupra píše:
LEMRA.NET píše:
nogis píše: Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Mám skoro stejné hodnoty :-( co ted... repas vstřiku za 4500 ?
+ šrouby 1500 (wallbash)
repas vstrekov(vycistenie ultrazvukom) mozno tych 4500 ale sroby tak max 400kč ;)
a mysliš že mam nechat rovnou vyultrazvukovat a zkontrolovat na stolici všechny nebo na to srat ? :?
Ibiza AFN
Sharan AFN
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

možno sú len zle nastavené
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

osobne by som dal vsetky...a tie o kruzky je pravda treba menit,ale poznam ludi co nemenia pokial nie su poskodene mechanicky a bez problemov a ani sroby... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nogis píše:O víkendu chci změřit kompresi, pak uvidím. Začínám od nejjednodušších věcí. Každopádně radost z toho nemám... :roll:
já bych zkusil přehodit vstřiky třeba 2-3 mezi sebou a uvidíš hned. Práce na chvilku
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jsem blbej, tohle mě vůbec nenapadlo. (wallbash) Díky ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

nogis píše: Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Protože jsem blbej, tak se znovu zeptám. Chystám se prohodit ty vstřiky a proč je 3.válec špatný když dává víc? Není špatný spíš 4., když dává míň a ten 3. to dorovnává? Nerozumím tomu, tak mě nekamenujte. :roll:

A pokud to fakt bude vstřikem jste pro koupi jetého nebo nového? Mám strach, když koupím jeden nový, aby nenastal stejný problém, když ty tři už mají něco za sebou.


to MirekX: Máš SZ
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Nogis: tie hodnoty su za tepla, alebo za studena?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Za tepla, ale ten třetí za studena má dost přes 2 a pak jde dolů.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak mi to nedalo, shodil jsem víko a seřídil vahadla na vstřikách (klasika utáhnout a o 180st. povolit). Neměl jsem čas mrknout na hodnoty na teplým motoru, ale na studeným to teď vypadá následovně:

1. +0,09
2. +0,02
3. -1,01
4. +0,82

Co si o tom mám myslet v porovnání s tím, jak to vypadalo předtím? :?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

teraz to zahrej a ked niektory valec stupne moc do plus, tak vymen tesnenia na vstrekoch. ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

misoVW píše:teraz to zahrej a ked niektory valec stupne moc do plus, tak vymen tesnenia na vstrekoch. ;)
Co je moc , anebo naopak jakej je MAX.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

2 Sniper--: už máš to nový turbo v autě?? (crazy)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Už jsem celkem v koncích, šel jsem vyměnit o-kroužky na vstřikách, tak jsem to naposled zkusil. Má podle vás cenu je měnit? Dělá si to co chce, pokaždé jiné hodnoty.

Studený 5st.C ..... Teplý 90st.C
1.válec +1,80 ..... 1.válec +0,21
2.válec -0,80 ..... 2.válec +0,16
3.válec -0,80 ..... 3.válec -1,15
4.válec +1,80 ..... 4.válec +0,75

Když mrknete na ty hodnoty o kousek nahoru, jaký na to máte názor. :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“