Stránka 5 z 6
Napsal: 02 říj 2009, 07:54
od cupra
LEMRA.NET píše:nogis píše:MirekX píše:přesně tak, jestli má válec č. 3 dost do plusu, tak je chyba tam. Pak už jen válce kolem (tzn 4 a 1, protože to pálí 1,3,4,2) takže mínusy u 1válce a u 4válce jsou způsobeny chybou ve 3 válci a ŘJ jim ubere naftu, aby ten chod byl co nejrovnoměrnější...
Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Mám skoro stejné hodnoty

co ted... repas vstřiku za 4500 ?
+ šrouby 1500

repas vstrekov(vycistenie ultrazvukom) mozno tych 4500 ale sroby tak max 400kč

Napsal: 02 říj 2009, 08:07
od nogis
Šrouby tuším stály 107Kč/kus, ale naskočí to na nových O-kroužkách.

Napsal: 02 říj 2009, 08:17
od LEMRA.NET
cupra píše:LEMRA.NET píše:nogis píše:
Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Mám skoro stejné hodnoty

co ted... repas vstřiku za 4500 ?
+ šrouby 1500

repas vstrekov(vycistenie ultrazvukom) mozno tych 4500 ale sroby tak max 400kč

a mysliš že mam nechat rovnou vyultrazvukovat a zkontrolovat na stolici všechny nebo na to srat ?

Napsal: 02 říj 2009, 08:38
od alpiners2
možno sú len zle nastavené
Napsal: 02 říj 2009, 10:10
od cupra
osobne by som dal vsetky...a tie o kruzky je pravda treba menit,ale poznam ludi co nemenia pokial nie su poskodene mechanicky a bez problemov a ani sroby...

Napsal: 02 říj 2009, 10:27
od MirekX
nogis píše:O víkendu chci změřit kompresi, pak uvidím. Začínám od nejjednodušších věcí. Každopádně radost z toho nemám...

já bych zkusil přehodit vstřiky třeba 2-3 mezi sebou a uvidíš hned. Práce na chvilku
Napsal: 02 říj 2009, 10:41
od nogis
Jsem blbej, tohle mě vůbec nenapadlo.

Díky

Napsal: 25 říj 2009, 21:08
od nogis
nogis píše:
Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Protože jsem blbej, tak se znovu zeptám. Chystám se prohodit ty vstřiky a proč je 3.válec špatný když dává víc? Není špatný spíš 4., když dává míň a ten 3. to dorovnává? Nerozumím tomu, tak mě nekamenujte.
A pokud to fakt bude vstřikem jste pro koupi jetého nebo nového? Mám strach, když koupím jeden nový, aby nenastal stejný problém, když ty tři už mají něco za sebou.
to MirekX: Máš SZ
Napsal: 25 říj 2009, 21:10
od misoVW
Nogis: tie hodnoty su za tepla, alebo za studena?
Napsal: 25 říj 2009, 21:15
od nogis
Za tepla, ale ten třetí za studena má dost přes 2 a pak jde dolů.
Napsal: 27 říj 2009, 09:16
od nogis
Tak mi to nedalo, shodil jsem víko a seřídil vahadla na vstřikách (klasika utáhnout a o 180st. povolit). Neměl jsem čas mrknout na hodnoty na teplým motoru, ale na studeným to teď vypadá následovně:
1. +0,09
2. +0,02
3. -1,01
4. +0,82
Co si o tom mám myslet v porovnání s tím, jak to vypadalo předtím?

Napsal: 27 říj 2009, 09:20
od misoVW
teraz to zahrej a ked niektory valec stupne moc do plus, tak vymen tesnenia na vstrekoch.

Napsal: 12 lis 2009, 13:47
od toby66kw
misoVW píše:teraz to zahrej a ked niektory valec stupne moc do plus, tak vymen tesnenia na vstrekoch.

Co je moc , anebo naopak jakej je MAX.
Napsal: 15 lis 2009, 19:40
od Golfisko
2 Sniper--: už máš to nový turbo v autě??

Napsal: 21 lis 2009, 10:14
od nogis
Už jsem celkem v koncích, šel jsem vyměnit o-kroužky na vstřikách, tak jsem to naposled zkusil. Má podle vás cenu je měnit? Dělá si to co chce, pokaždé jiné hodnoty.
Studený 5st.C ..... Teplý 90st.C
1.válec +1,80 ..... 1.válec +0,21
2.válec -0,80 ..... 2.válec +0,16
3.válec -0,80 ..... 3.válec -1,15
4.válec +1,80 ..... 4.válec +0,75
Když mrknete na ty hodnoty o kousek nahoru, jaký na to máte názor.
