1,8 T 110kW a 132kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mám FRS něco přes 2 měsíce a ujeto cca 5 000km, dost často jsem musel krizově brzdit a žádné problémy kolem ABS jsem nezaznamenal...
i když celkově to nebrzdí nijak extra...
je tam zatím jen chip od Reeshy, výkon nic brutálního, kvůli nevyhovujícímu IC a turbu, takže cca 155-160HP....
zrychlení jsem si měřil na Gtechu, 100ka za 8,5 sec a 400m za 15,8, což ostatně mám potvrzený ze sprintů na Mimoni před pár dny...
i když celkově to nebrzdí nijak extra...
je tam zatím jen chip od Reeshy, výkon nic brutálního, kvůli nevyhovujícímu IC a turbu, takže cca 155-160HP....
zrychlení jsem si měřil na Gtechu, 100ka za 8,5 sec a 400m za 15,8, což ostatně mám potvrzený ze sprintů na Mimoni před pár dny...

Tak tomu ver ked nakladáš tak to je žrút ja jazdím teraz dosť a mám spotrebu 6L priemer a to dialnica 150 a mimo tak 120 a na tej 1.8T by som mal tak 11 čiže pre mna nula bodou ale ak chceš blazniť .jack91 píše:co bude zrat na dalnici pri 200km/h aj 23L ?rudy5 píše:NA spotrtebu by som riešil TDI ale ak ti nevadí že to bude žrať na dialnici pri 200km/h aj 23L tak je to v pohode.
Ale kamarát má 2.5LAudi A6 132KW a to mu žerie tiež priemer okolo 9L .
ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....jack91 píše:a to ma co za auto, motor:)Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon![]()
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 28 čer 2007, 12:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nevim proč letadlovou turbinu, vždyť už v základu má RS o 7PS víc než tvoje 320D. A 200 PS u RS není problémtemp09 píše:ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....jack91 píše:a to ma co za auto, motor:)Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon![]()
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
zadní nahon je lepší na start tak do 50kmh, pak už jen větší ztráty.
bratr (330d +chip) mě z místa taky ujede, ale na další kvalty už ho pomalu doháním a o pružnosti nemluvně. jasný, bmw má supr podvozek, zdá se pohodlnější (pokud to není jen subjektivní pocit velkýho auta) ale v zatáčkách jsme na stejno, to už spíš záleží více na kvalitě a rozměrech pneu.
nechtěl jsem ale kdyby někdo nevěřil, že jen tak kecám...

bratr (330d +chip) mě z místa taky ujede, ale na další kvalty už ho pomalu doháním a o pružnosti nemluvně. jasný, bmw má supr podvozek, zdá se pohodlnější (pokud to není jen subjektivní pocit velkýho auta) ale v zatáčkách jsme na stejno, to už spíš záleží více na kvalitě a rozměrech pneu.
nechtěl jsem ale kdyby někdo nevěřil, že jen tak kecám...

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zvrhlo se to tu v debatu o akceleraci, rychlosti atd. Tak ta velká výhoda je snad jasnápmmoto píše:Tak nám popiš tu velkou výhodu...AndrewN píše:Vykon muze byt stejny ale zadni nahon je velka vyhoda oproti O2RS, o podvozku ani nemluve.

Dalsi velka vyhoda krome nahonu na zadek pro BMW je temer idealni rozlozeni hmotnosti mezi predni a zadni napravou. Podivejte se kde ma motor BMW a kde Audi.
Sam mam Skodu, dalsi auto bude taky Skoda nebo neco jineho z koncernu VW, ale jen z toho duvodu ze si auto vybiram rozumem a ne srdcem. Levny provoz, dostupne opravy atd. Tohle jsou vyhody, ktere ocenuji ja vice nez nejake sportovni vykony, ale nebudu tvrdit ze bych napr. v Audi A4 2.0 TDI na okruhu ujel treba BMW E90 320d, jen proto, ze mam auto z koncernu VW.

Ja nevím jak by dopadla formule, ale v rallye jsem moc zadohrabů neviděl.AndrewN píše:
Zvrhlo se to tu v debatu o akceleraci, rychlosti atd. Tak ta velká výhoda je snad jasnáKam jde většina váhy auta při akceleraci? Další výhoda, akcelerace v zatáčce. Možná to člověk pochopí, když si predstavi jak by dopadla Formule 1 s prednim nahonem
temp09 píše:ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....jack91 píše:a to ma co za auto, motor:)Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon![]()
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s