1,8 T 110kW a 132kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

NA spotrtebu by som riešil TDI ale ak ti nevadí že to bude žrať na dialnici pri 200km/h aj 23L tak je to v pohode.
Ale kamarát má 2.5LAudi A6 132KW a to mu žerie tiež priemer okolo 9L .
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

rudy5 píše:NA spotrtebu by som riešil TDI ale ak ti nevadí že to bude žrať na dialnici pri 200km/h aj 23L tak je to v pohode.
Ale kamarát má 2.5LAudi A6 132KW a to mu žerie tiež priemer okolo 9L .
co bude zrat na dalnici pri 200km/h aj 23L ?
Golf TDi PD 74kW, 03.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

mám FRS něco přes 2 měsíce a ujeto cca 5 000km, dost často jsem musel krizově brzdit a žádné problémy kolem ABS jsem nezaznamenal...
i když celkově to nebrzdí nijak extra...

je tam zatím jen chip od Reeshy, výkon nic brutálního, kvůli nevyhovujícímu IC a turbu, takže cca 155-160HP....

zrychlení jsem si měřil na Gtechu, 100ka za 8,5 sec a 400m za 15,8, což ostatně mám potvrzený ze sprintů na Mimoni před pár dny... :)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jack91 píše:
rudy5 píše:NA spotrtebu by som riešil TDI ale ak ti nevadí že to bude žrať na dialnici pri 200km/h aj 23L tak je to v pohode.
Ale kamarát má 2.5LAudi A6 132KW a to mu žerie tiež priemer okolo 9L .
co bude zrat na dalnici pri 200km/h aj 23L ?
Tak tomu ver ked nakladáš tak to je žrút ja jazdím teraz dosť a mám spotrebu 6L priemer a to dialnica 150 a mimo tak 120 a na tej 1.8T by som mal tak 11 čiže pre mna nula bodou ale ak chceš blazniť .
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Mám taky při plným plynu na šestku 22l/100km a ve finále se v průměru vejdu do 6. Okamžitou spotřebu nemá vůbec smysl řešit.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2009, 10:14

Příspěvek od temp09 »

jack91 píše:
Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon ;)
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
a to ma co za auto, motor:)

vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ještě si asi nepotkal někoho tu z fóra (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

temp09 píše:
jack91 píše:
Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon ;)
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
a to ma co za auto, motor:)

vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....
Nevim proč letadlovou turbinu, vždyť už v základu má RS o 7PS víc než tvoje 320D. A 200 PS u RS není problém (LOL)
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2009, 13:26

Příspěvek od AndrewN »

Vykon muze byt stejny ale zadni nahon je velka vyhoda oproti O2RS, o podvozku ani nemluve.
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

AndrewN píše:Vykon muze byt stejny ale zadni nahon je velka vyhoda oproti O2RS, o podvozku ani nemluve.
Tak nám popiš tu velkou výhodu... :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Třeba v zimě :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

zadní nahon je lepší na start tak do 50kmh, pak už jen větší ztráty.
bratr (330d +chip) mě z místa taky ujede, ale na další kvalty už ho pomalu doháním a o pružnosti nemluvně. jasný, bmw má supr podvozek, zdá se pohodlnější (pokud to není jen subjektivní pocit velkýho auta) ale v zatáčkách jsme na stejno, to už spíš záleží více na kvalitě a rozměrech pneu.
nechtěl jsem ale kdyby někdo nevěřil, že jen tak kecám...
Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
AndrewN
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2009, 13:26

Příspěvek od AndrewN »

pmmoto píše:
AndrewN píše:Vykon muze byt stejny ale zadni nahon je velka vyhoda oproti O2RS, o podvozku ani nemluve.
Tak nám popiš tu velkou výhodu... :)
Zvrhlo se to tu v debatu o akceleraci, rychlosti atd. Tak ta velká výhoda je snad jasná (LOL) Kam jde většina váhy auta při akceleraci? Další výhoda, akcelerace v zatáčce. Možná to člověk pochopí, když si predstavi jak by dopadla Formule 1 s prednim nahonem

Dalsi velka vyhoda krome nahonu na zadek pro BMW je temer idealni rozlozeni hmotnosti mezi predni a zadni napravou. Podivejte se kde ma motor BMW a kde Audi.

Sam mam Skodu, dalsi auto bude taky Skoda nebo neco jineho z koncernu VW, ale jen z toho duvodu ze si auto vybiram rozumem a ne srdcem. Levny provoz, dostupne opravy atd. Tohle jsou vyhody, ktere ocenuji ja vice nez nejake sportovni vykony, ale nebudu tvrdit ze bych napr. v Audi A4 2.0 TDI na okruhu ujel treba BMW E90 320d, jen proto, ze mam auto z koncernu VW. (LOL)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

AndrewN píše:
Zvrhlo se to tu v debatu o akceleraci, rychlosti atd. Tak ta velká výhoda je snad jasná (LOL) Kam jde většina váhy auta při akceleraci? Další výhoda, akcelerace v zatáčce. Možná to člověk pochopí, když si predstavi jak by dopadla Formule 1 s prednim nahonem
Ja nevím jak by dopadla formule, ale v rallye jsem moc zadohrabů neviděl.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

temp09 píše:
jack91 píše:
Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon ;)
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
a to ma co za auto, motor:)

vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
ja mam teda len seriovku e90 320D, 0-100 v papieroch uvedenych 8,2s alebo tak..ale v zivote sa mi nestalo, ze by ma dalo koncernove TDI s motorom do 2.0....ziadna O2 RS sa nechyta...ale viem, ze ked na to slapne e90 330 xD tak mi zmizne v dialke jako prd....uz fakt neviem aku lietadlovu turbinu by museli chlapci v tych oktavkach a leonoch mat aby sa porovnavali s e90 335D.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“