Diagnostika u JTD vyblikanim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Spojka uz neni idelani,ale pry jeste neprokluzuje. setrvak je vpoho coz sem se bal. prave sme jel za mechanikem at to projede a rikal ze to nemam resit.
JInak mam urvany silentblok na prevodovce. je tezke ho sehnat,ale uz mi jede z Polska origo IMPERGOM. pry by se mel ustalit kroutak.protoze ten motor chodi min v 1 cm pri zaberu
JInak mam urvany silentblok na prevodovce. je tezke ho sehnat,ale uz mi jede z Polska origo IMPERGOM. pry by se mel ustalit kroutak.protoze ten motor chodi min v 1 cm pri zaberu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
icq mam na svojom noteboku ktory som minuly vikend reklamoval, zakladna doska KO. tak ked budem mat kludne. ten silenblok je problem zohnat? na druhy den som ho mal. ja som ho menil pred dvoma mesiacmi, sa meni casto, je to maly zmrd. stal ma 27E. uz ma tak saltpaka nekope do ruky, ale mam v cudu aj hlavne, tie su tam este origo. na rok musim pomenit vsetky. Fiat je sprevodovany viac na spotrebu, s nim by si mal dosiahnut lepsiu spotrebu ako ja s alfu. A tu diagnostiku, no neviem kto ti ju spravi v okoli. musis sa popytat mechanikov a tak.
No to musel natacat na riadnom kopci ked mu ide 3,4,5 uplne rovnakoautickar21 píše: Takto nejako si predstavujem ze by malo ist auto- ale s turbom co tam je no neviem, skusim porovnat ked budem mat pridane...
http://www.youtube.com/watch?v=g1fvnImnX54
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Trosku dost trepesalfik píše:Tak to je blbe. Ja na 3 asi aj 150. 4 tak 190. Ale je mi jasne,ze sa to moc neda porovnavat.favo007 píše:Fiat je zprevodovany totalne blbe. na 3 to jede sotva 100 jako bojim se jet 110

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Nejde uplne rovnako, ale v podstate ma spravdu, nemas v tom velky rozdiel, alfy 145/6 maju dlhe 1,2,3 a kratke 4,5. u novsich 147ciek je uz 85kw tak isto sprevodovana ako napr stilo-ak som si dobre vsimol.Torgan píše:No to musel natacat na riadnom kopci ked mu ide 3,4,5 uplne rovnakoautickar21 píše: Takto nejako si predstavujem ze by malo ist auto- ale s turbom co tam je no neviem, skusim porovnat ked budem mat pridane...
http://www.youtube.com/watch?v=g1fvnImnX54
Jen 27Ecek???? tady mi ho nabizeji prumerne za 1800,ale dokonce aj za 3600 draz nez origo ve fiate.Do konce tydne ho snad budu mit u INTERCARS beru to bez DPH a stejne nejakych 900 kc.Nemylsim si ze je fiat dobre zprevodovany. Kdyz chci jet 50 na 4,tak se dusi a kdyz dam 3 tak zere,protoze ma 1900 ot.Jinak dostal sem pokyny co mam jeste na aute prozkoumat. Pak dam vedet. Pokud ma mit nezaslepena marea 1?9 TD zrychleni 11,6 a moje bravo JTD zaslepene 11,8,tak je jasne ze tam neco je spatneautickar21 píše:icq mam na svojom noteboku ktory som minuly vikend reklamoval, zakladna doska KO. tak ked budem mat kludne. ten silenblok je problem zohnat? na druhy den som ho mal. ja som ho menil pred dvoma mesiacmi, sa meni casto, je to maly zmrd. stal ma 27E. uz ma tak saltpaka nekope do ruky, ale mam v cudu aj hlavne, tie su tam este origo. na rok musim pomenit vsetky. Fiat je sprevodovany viac na spotrebu, s nim by si mal dosiahnut lepsiu spotrebu ako ja s alfu. A tu diagnostiku, no neviem kto ti ju spravi v okoli. musis sa popytat mechanikov a tak.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
no ja mam 50ku na 3ke 2000ot. idealne. a nezere to... Inak ten prevodovkovy stoji bezne nejakych 38E, ale bral som aj napinaciu aj vodiacu kladku na plochy remen, tak si vypytal tusim 70E za vsetko. nepametam presne.favo007 píše:Jen 27Ecek???? tady mi ho nabizeji prumerne za 1800,ale dokonce aj za 3600 draz nez origo ve fiate.Do konce tydne ho snad budu mit u INTERCARS beru to bez DPH a stejne nejakych 900 kc.Nemylsim si ze je fiat dobre zprevodovany. Kdyz chci jet 50 na 4,tak se dusi a kdyz dam 3 tak zere,protoze ma 1900 ot.Jinak dostal sem pokyny co mam jeste na aute prozkoumat. Pak dam vedet. Pokud ma mit nezaslepena marea 1?9 TD zrychleni 11,6 a moje bravo JTD zaslepene 11,8,tak je jasne ze tam neco je spatneautickar21 píše:icq mam na svojom noteboku ktory som minuly vikend reklamoval, zakladna doska KO. tak ked budem mat kludne. ten silenblok je problem zohnat? na druhy den som ho mal. ja som ho menil pred dvoma mesiacmi, sa meni casto, je to maly zmrd. stal ma 27E. uz ma tak saltpaka nekope do ruky, ale mam v cudu aj hlavne, tie su tam este origo. na rok musim pomenit vsetky. Fiat je sprevodovany viac na spotrebu, s nim by si mal dosiahnut lepsiu spotrebu ako ja s alfu. A tu diagnostiku, no neviem kto ti ju spravi v okoli. musis sa popytat mechanikov a tak.
Ked vymenim spojku potvrdim videom.Torgan píše:Trosku dost trepesalfik píše:Tak to je blbe. Ja na 3 asi aj 150. 4 tak 190. Ale je mi jasne,ze sa to moc neda porovnavat.favo007 píše:Fiat je zprevodovany totalne blbe. na 3 to jede sotva 100 jako bojim se jet 110
Mam 5q
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU