TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

cenu ti poviem zajtra zrejme lebo este rozoberam jedno AXDcko...nuz a daj si pozor aby ti neklakol skrz vacku motor ako kamaratovi.... poradim ti pri najblizsej vyneme oleja dat dole olejovu vanu a skontrolovat to.. mal nabehanych 230 tis a motor klakol a este v nemecku pri 200 tis menili turbo druhy krat.... potom mu pri 215 tis prdla hlava a potom to uz slo.. za dva mesiace aj s novym motorom vrazil do auta olko zaco by si teraz kupil obdobny transporter...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

Andre píše:To originál turbo tam máš asi KKK 701E, na to bych se vykašlal a sehnal 701H (ze 175HP verze), když si to seženeš i s tím nasávacím kolínkem, tak je montáž naprosto bez úprav.
Myslis ,zeby bolo lepsie??
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

Mongo píše:cenu ti poviem zajtra zrejme lebo este rozoberam jedno AXDcko...nuz a daj si pozor aby ti neklakol skrz vacku motor ako kamaratovi.... poradim ti pri najblizsej vyneme oleja dat dole olejovu vanu a skontrolovat to.. mal nabehanych 230 tis a motor klakol a este v nemecku pri 200 tis menili turbo druhy krat.... potom mu pri 215 tis prdla hlava a potom to uz slo.. za dva mesiace aj s novym motorom vrazil do auta olko zaco by si teraz kupil obdobny transporter...
a co to mam skontrolovat cez tu olejovu vanu?
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

ci tam nahodou nebudu zo sal tak hobliny kovove... lebo ked sme to pozerali na tom pridretom motore tak tam boli pekne hobliny ako z masla..len boli ocelove....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

pokial tí v servise nevedia co maju robit darmo ti budeme rozpravat.....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

Mongo píše:ci tam nahodou nebudu zo sal tak hobliny kovove... lebo ked sme to pozerali na tom pridretom motore tak tam boli pekne hobliny ako z masla..len boli ocelove....
To sme mali teraz rozobrate a bolo to tam pekne ciste ,tak vdaka
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

midnight_man píše:pokial tí v servise nevedia co maju robit darmo ti budeme rozpravat.....
Niee to v servise robi kamos co do toho dost vidi,ja len chcem vyeliminovat vsetky chyby... aby sa zas neopakovalo to co pred tym.. a aky mas nazor na to co mi tu spominal aby som tam dal to turbo zo silnejsieho 172 ps ??
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

toto su veci kde moc nevidim ale logicke je ze to turbo viac zdrzí ale znova ti pripominam chod po pricinach....nie len zalepit chybu a znova pokoj na mesiac...treba najst pricinu preco to robi....az potom riesit ake turbo tam dať.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

midnight_man píše:toto su veci kde moc nevidim ale logicke je ze to turbo viac zdrzí ale znova ti pripominam chod po pricinach....nie len zalepit chybu a znova pokoj na mesiac...treba najst pricinu preco to robi....az potom riesit ake turbo tam dať.
Ved jasne.. este som zvedavy aka bude analyza ... ze preco sa to podrbalo...jasne ze ho tam nenalozim hned...
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

trubku mazání ucpanou nemáš?
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

zizalak píše:trubku mazání ucpanou nemáš?
Dik za podnet,ale trubka tam nieje ziadna.... su tam len kanaliki v bloku motora.. uz aj to nas napadlo....
-ci mas na mysli este nieco ine...??
Naposledy upravil(a) radeksk dne 10 lis 2009, 23:09, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

tak ich skontrluj
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

TDI tech píše:tak ich skontrluj
tak uz sme nieco skusali okolo toho,len je to dost nedostupne...ale vyzera to byt prechodne... mas aj nieco konkretne na mysli...??
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Preplachni olejovy kanal technickym benzinom pod tlakom. Nejakou spricou a pod.
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

TDI tech píše:Preplachni olejovy kanal technickym benzinom pod tlakom. Nejakou spricou a pod.
Ok... skoda ,ze su Mitak daleko od nas...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“