Stránka 5 z 9

Napsal: 10 lis 2009, 21:29
od Mongo
cenu ti poviem zajtra zrejme lebo este rozoberam jedno AXDcko...nuz a daj si pozor aby ti neklakol skrz vacku motor ako kamaratovi.... poradim ti pri najblizsej vyneme oleja dat dole olejovu vanu a skontrolovat to.. mal nabehanych 230 tis a motor klakol a este v nemecku pri 200 tis menili turbo druhy krat.... potom mu pri 215 tis prdla hlava a potom to uz slo.. za dva mesiace aj s novym motorom vrazil do auta olko zaco by si teraz kupil obdobny transporter...

Napsal: 10 lis 2009, 21:32
od radeksk
Andre píše:To originál turbo tam máš asi KKK 701E, na to bych se vykašlal a sehnal 701H (ze 175HP verze), když si to seženeš i s tím nasávacím kolínkem, tak je montáž naprosto bez úprav.
Myslis ,zeby bolo lepsie??

Napsal: 10 lis 2009, 21:34
od radeksk
Mongo píše:cenu ti poviem zajtra zrejme lebo este rozoberam jedno AXDcko...nuz a daj si pozor aby ti neklakol skrz vacku motor ako kamaratovi.... poradim ti pri najblizsej vyneme oleja dat dole olejovu vanu a skontrolovat to.. mal nabehanych 230 tis a motor klakol a este v nemecku pri 200 tis menili turbo druhy krat.... potom mu pri 215 tis prdla hlava a potom to uz slo.. za dva mesiace aj s novym motorom vrazil do auta olko zaco by si teraz kupil obdobny transporter...
a co to mam skontrolovat cez tu olejovu vanu?

Napsal: 10 lis 2009, 21:36
od Mongo
ci tam nahodou nebudu zo sal tak hobliny kovove... lebo ked sme to pozerali na tom pridretom motore tak tam boli pekne hobliny ako z masla..len boli ocelove....

Napsal: 10 lis 2009, 21:37
od midnight_man
pokial tí v servise nevedia co maju robit darmo ti budeme rozpravat.....

Napsal: 10 lis 2009, 21:42
od radeksk
Mongo píše:ci tam nahodou nebudu zo sal tak hobliny kovove... lebo ked sme to pozerali na tom pridretom motore tak tam boli pekne hobliny ako z masla..len boli ocelove....
To sme mali teraz rozobrate a bolo to tam pekne ciste ,tak vdaka

Napsal: 10 lis 2009, 21:44
od radeksk
midnight_man píše:pokial tí v servise nevedia co maju robit darmo ti budeme rozpravat.....
Niee to v servise robi kamos co do toho dost vidi,ja len chcem vyeliminovat vsetky chyby... aby sa zas neopakovalo to co pred tym.. a aky mas nazor na to co mi tu spominal aby som tam dal to turbo zo silnejsieho 172 ps ??

Napsal: 10 lis 2009, 22:03
od midnight_man
toto su veci kde moc nevidim ale logicke je ze to turbo viac zdrzí ale znova ti pripominam chod po pricinach....nie len zalepit chybu a znova pokoj na mesiac...treba najst pricinu preco to robi....az potom riesit ake turbo tam dať.

Napsal: 10 lis 2009, 22:09
od radeksk
midnight_man píše:toto su veci kde moc nevidim ale logicke je ze to turbo viac zdrzí ale znova ti pripominam chod po pricinach....nie len zalepit chybu a znova pokoj na mesiac...treba najst pricinu preco to robi....az potom riesit ake turbo tam dať.
Ved jasne.. este som zvedavy aka bude analyza ... ze preco sa to podrbalo...jasne ze ho tam nenalozim hned...

Napsal: 10 lis 2009, 22:59
od zizalak
trubku mazání ucpanou nemáš?

Napsal: 10 lis 2009, 23:04
od radeksk
zizalak píše:trubku mazání ucpanou nemáš?
Dik za podnet,ale trubka tam nieje ziadna.... su tam len kanaliki v bloku motora.. uz aj to nas napadlo....
-ci mas na mysli este nieco ine...??

Napsal: 10 lis 2009, 23:06
od TDI tech
tak ich skontrluj

Napsal: 10 lis 2009, 23:12
od radeksk
TDI tech píše:tak ich skontrluj
tak uz sme nieco skusali okolo toho,len je to dost nedostupne...ale vyzera to byt prechodne... mas aj nieco konkretne na mysli...??

Napsal: 10 lis 2009, 23:14
od TDI tech
Preplachni olejovy kanal technickym benzinom pod tlakom. Nejakou spricou a pod.

Napsal: 10 lis 2009, 23:18
od radeksk
TDI tech píše:Preplachni olejovy kanal technickym benzinom pod tlakom. Nejakou spricou a pod.
Ok... skoda ,ze su Mitak daleko od nas...