Start po delsim stani - pada nafta???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Tak uz se nekdo pustil do vymeny gumicek? Uz jsem to sice delal, ale zajimalo by me zda nejak opracovavat ten otvor v hlave? Dale jsem prisel na novy poznatek, ze by se prej melo vyzihat to nove medene tesneni pod vstrikovac.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14449
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak nový bude měkký, žíhání mědi platí v případě že chceš třeba na olejovou zátku dát starý těsnění tak vyžíhat aby byla měď měkká zase...
ronej
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 02 led 2010, 15:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od ronej »

Huml píše:u startéru se dře motorovej svazek o kostřící kabel co jde ke startéru
óóó pane Huml, všechna čest, myslím si že jsi mněl pravdu, kabelaž je celá zabandážovaná, ale já jsem kde jsem dostal se vším pohýbal i s konektory co jsou pod e-boxem a ejhle, auto jede v pohodě, tak v sobotu vše rozpárám a pojedu kablík po káblíku a pokusím se vše nafotit. Zatím nejásám, ale určitě jsem sáhl na správné místo, škoda že jsem z práce až potmě. Tak zatím všem kolegům děkuji, myslím, že jste mi hodně pomohli.
R. :)
Touran 1,9 TDI,74kW PD
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 čer 2008, 17:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita.10 »

Tak auto 6 dní stálo a chytlo na brnk. A dnes po 8 hodinách jsem zase škrtil zpátečku. Může to být těma gumkama? Je mi divné že to drží i týden a pak po pár hodinách to nechytí.
Passat 96KW
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Ted o vikendu jsem se konecne dostal na tu druhou vymenu tesneni vstriku. Po jednom dnu stani, je studeny start dilem okamziku. Takze pravdepodobne vyreseno, protoze pred tim tomu stacil jeden den a uz moc nechtel.

Pri prvni vymene jsem neopracoval dosedaci plochy o-krouzku v hlave a u jednoho krouzku (ten co oddeluje privod a odvod nafty) jsem ted nasel lehke strhnuti, prave o tu ostrou hranu. Ted jsem to v hlave lehce 800 a pak 1200 papirem pod olejem zbrousil a radne vytrel. Vazelinkou jsem maznul drazky pro krouzky a samotne krouzky taky. Olejem jsem pomazal otvor v hlave a vstriky tam zejeli jak po masle. Zaroven jsem vyzihal ty medene krouzky pod vstrikama, teda spis jsem se je snazil vyzihat, proste jsem je nahral nad plamenem ze zapalovace, dokud se nazacali jakoby lesknout.

Nemuzu si pomoct, ale pan Huml mel opet pravdu. Dekuji a smekam. O par prispevku nad, psal, ze pri skrceni zpatecky bude poskozeny ted krouzek co oddeluje odvod a privod nafty k vstriku. Svete div se, prave ten jediny byl poskozeny.
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Lidi poradtě mi ještě jak na celý proce vyžíhání té podložky.

Pochopil jsem to správně tak že starou měděnou podložku sundám a vyhodím.
Pak tu novou vyžíhám a nechám zchladnout-a pak namontuju, nebo to vyžíhám na vstřiku?

Už jsem to psal zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=57823
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Vyzihat zvlast a pak nasadit na vstrik.
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

OK, díky :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7582
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Takže na kamarádově sharanu se nechaly vyměnit gumičky (min jedna byla jasně KO) a starty od té doby na drc :-)

koukal jsem i vagem na vstřiky a hodnoty OK....

díky za pomoc !
tomino55555
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 137
Registrován: 02 úno 2009, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava -Slovensko

Příspěvek od tomino55555 »

nevedel by niekto pls poradit so zlym startom motora CBAB
autoe je po nehode vsetko opravene vsetko poskodenen vymenene
prejavuje sa to tak ze ak auto dlhsie stoji tak chyti asi az na 3 krat
ak ide ale 5 minut a zhasnem ho a potom chyti na brnk

pri oprave bol motor vonku
po oprave to spravilo zatial ale 150 km inak ma auto 1900 km teda skoro nove
je to v passate 3c
dakuejem
vw12
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 lis 2010, 20:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od vw12 »

čest chlapi, tak mám taky problém se studeným startem, Bora PD 85kW 2000r.v., ale ať čtu všechny rady tak nic. Vstřiky po GO, srovnaná hlava, nový pístní kroužky, nový turbo, rozvody a kroužky na vstřikách podruhý nový. Po namontování vstřiků ihned start a po pár hodinách to chytne po pátý a hodně kouří bíle. Po rozjetí to táhne odspodu jako svině. ???????
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

vw12 píše:čest chlapi, tak mám taky problém se studeným startem, Bora PD 85kW 2000r.v., ale ať čtu všechny rady tak nic. Vstřiky po GO, srovnaná hlava, nový pístní kroužky, nový turbo, rozvody a kroužky na vstřikách podruhý nový. Po namontování vstřiků ihned start a po pár hodinách to chytne po pátý a hodně kouří bíle. Po rozjetí to táhne odspodu jako svině. ???????
Kdyz to blbe chyta mas filtr plny nafty?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33768
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vw12 píše:čest chlapi, tak mám taky problém se studeným startem, Bora PD 85kW 2000r.v., ale ať čtu všechny rady tak nic. Vstřiky po GO, srovnaná hlava, nový pístní kroužky, nový turbo, rozvody a kroužky na vstřikách podruhý nový. Po namontování vstřiků ihned start a po pár hodinách to chytne po pátý a hodně kouří bíle. Po rozjetí to táhne odspodu jako svině. ???????
prodej to ;) miloš
vw12
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 lis 2010, 20:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od vw12 »

filtr je plnej, hned jak to chytne tak to maká jak má, ale začátek je slabej
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

vw12 píše:filtr je plnej, hned jak to chytne tak to maká jak má, ale začátek je slabej
co starter a baterka? zhavky ok? Delalo to i v lete po delsim stani?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“