Stránka 5 z 6

Napsal: 02 úno 2010, 17:11
od Sakul
Tak uz se nekdo pustil do vymeny gumicek? Uz jsem to sice delal, ale zajimalo by me zda nejak opracovavat ten otvor v hlave? Dale jsem prisel na novy poznatek, ze by se prej melo vyzihat to nove medene tesneni pod vstrikovac.

Napsal: 02 úno 2010, 17:13
od Tomas.cz
Tak nový bude měkký, žíhání mědi platí v případě že chceš třeba na olejovou zátku dát starý těsnění tak vyžíhat aby byla měď měkká zase...

Napsal: 02 úno 2010, 19:52
od ronej
Huml píše:u startéru se dře motorovej svazek o kostřící kabel co jde ke startéru
óóó pane Huml, všechna čest, myslím si že jsi mněl pravdu, kabelaž je celá zabandážovaná, ale já jsem kde jsem dostal se vším pohýbal i s konektory co jsou pod e-boxem a ejhle, auto jede v pohodě, tak v sobotu vše rozpárám a pojedu kablík po káblíku a pokusím se vše nafotit. Zatím nejásám, ale určitě jsem sáhl na správné místo, škoda že jsem z práce až potmě. Tak zatím všem kolegům děkuji, myslím, že jste mi hodně pomohli.
R. :)

Napsal: 07 úno 2010, 16:18
od vita.10
Tak auto 6 dní stálo a chytlo na brnk. A dnes po 8 hodinách jsem zase škrtil zpátečku. Může to být těma gumkama? Je mi divné že to drží i týden a pak po pár hodinách to nechytí.

Napsal: 10 bře 2010, 07:55
od Sakul
Ted o vikendu jsem se konecne dostal na tu druhou vymenu tesneni vstriku. Po jednom dnu stani, je studeny start dilem okamziku. Takze pravdepodobne vyreseno, protoze pred tim tomu stacil jeden den a uz moc nechtel.

Pri prvni vymene jsem neopracoval dosedaci plochy o-krouzku v hlave a u jednoho krouzku (ten co oddeluje privod a odvod nafty) jsem ted nasel lehke strhnuti, prave o tu ostrou hranu. Ted jsem to v hlave lehce 800 a pak 1200 papirem pod olejem zbrousil a radne vytrel. Vazelinkou jsem maznul drazky pro krouzky a samotne krouzky taky. Olejem jsem pomazal otvor v hlave a vstriky tam zejeli jak po masle. Zaroven jsem vyzihal ty medene krouzky pod vstrikama, teda spis jsem se je snazil vyzihat, proste jsem je nahral nad plamenem ze zapalovace, dokud se nazacali jakoby lesknout.

Nemuzu si pomoct, ale pan Huml mel opet pravdu. Dekuji a smekam. O par prispevku nad, psal, ze pri skrceni zpatecky bude poskozeny ted krouzek co oddeluje odvod a privod nafty k vstriku. Svete div se, prave ten jediny byl poskozeny.

Napsal: 12 bře 2010, 23:17
od zaja.cz
Lidi poradtě mi ještě jak na celý proce vyžíhání té podložky.

Pochopil jsem to správně tak že starou měděnou podložku sundám a vyhodím.
Pak tu novou vyžíhám a nechám zchladnout-a pak namontuju, nebo to vyžíhám na vstřiku?

Už jsem to psal zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=57823

Napsal: 13 bře 2010, 18:18
od Sakul
Vyzihat zvlast a pak nasadit na vstrik.

Napsal: 15 bře 2010, 14:07
od zaja.cz
OK, díky :)

Napsal: 24 kvě 2010, 20:23
od Vici
Takže na kamarádově sharanu se nechaly vyměnit gumičky (min jedna byla jasně KO) a starty od té doby na drc :-)

koukal jsem i vagem na vstřiky a hodnoty OK....

díky za pomoc !

Napsal: 03 lis 2010, 21:07
od tomino55555
nevedel by niekto pls poradit so zlym startom motora CBAB
autoe je po nehode vsetko opravene vsetko poskodenen vymenene
prejavuje sa to tak ze ak auto dlhsie stoji tak chyti asi az na 3 krat
ak ide ale 5 minut a zhasnem ho a potom chyti na brnk

pri oprave bol motor vonku
po oprave to spravilo zatial ale 150 km inak ma auto 1900 km teda skoro nove
je to v passate 3c
dakuejem

Napsal: 29 lis 2010, 20:53
od vw12
čest chlapi, tak mám taky problém se studeným startem, Bora PD 85kW 2000r.v., ale ať čtu všechny rady tak nic. Vstřiky po GO, srovnaná hlava, nový pístní kroužky, nový turbo, rozvody a kroužky na vstřikách podruhý nový. Po namontování vstřiků ihned start a po pár hodinách to chytne po pátý a hodně kouří bíle. Po rozjetí to táhne odspodu jako svině. ???????

Napsal: 29 lis 2010, 21:24
od Sakul
vw12 píše:čest chlapi, tak mám taky problém se studeným startem, Bora PD 85kW 2000r.v., ale ať čtu všechny rady tak nic. Vstřiky po GO, srovnaná hlava, nový pístní kroužky, nový turbo, rozvody a kroužky na vstřikách podruhý nový. Po namontování vstřiků ihned start a po pár hodinách to chytne po pátý a hodně kouří bíle. Po rozjetí to táhne odspodu jako svině. ???????
Kdyz to blbe chyta mas filtr plny nafty?

Napsal: 29 lis 2010, 21:30
od slovacek.milos
vw12 píše:čest chlapi, tak mám taky problém se studeným startem, Bora PD 85kW 2000r.v., ale ať čtu všechny rady tak nic. Vstřiky po GO, srovnaná hlava, nový pístní kroužky, nový turbo, rozvody a kroužky na vstřikách podruhý nový. Po namontování vstřiků ihned start a po pár hodinách to chytne po pátý a hodně kouří bíle. Po rozjetí to táhne odspodu jako svině. ???????
prodej to ;) miloš

Napsal: 29 lis 2010, 21:34
od vw12
filtr je plnej, hned jak to chytne tak to maká jak má, ale začátek je slabej

Napsal: 29 lis 2010, 21:38
od Sakul
vw12 píše:filtr je plnej, hned jak to chytne tak to maká jak má, ale začátek je slabej
co starter a baterka? zhavky ok? Delalo to i v lete po delsim stani?