Stránka 5 z 119
Napsal: 08 lis 2006, 15:45
od jayd
machy1118 píše:Ahoj, už jsem si namontoval ten ventil na turbo, je na něm psané že je v rozmezí 0,5 - 1,5 baru, ale turbo mi nejde víc než 1 bar i když mám ten ventil dotažený nadoraz.
Nevíte někdo čím to může být?
a nemeri to jen pretlak vuci atmosfere?
Napsal: 08 lis 2006, 16:54
od Smoke
možná to je tím, že je slabá pružina a tlakem výfukových plynů se sama PASIVNĚ otvírá. (múj případ)- su na tlaku kolem 1,9b (odpojen bypass), ale když sem ho ještě zašrouboval (fest), kdy se nemohl vůbec pohnout tak mi tlak skočil přes 2,5b !!
Napsal: 08 lis 2006, 19:13
od machy1118
tak tohle mě nenapadlo, že by se to mohlo samo otvírat

. je divny, když tomu šlápnu, tak se rafička dostane na 1,1 baru a potom okamžitě sletí zpátky na 1 bar. Takže by mohlo pomoct, kdybych dal naproti tomu táhlu nějakou pružinku, aby pomáhala té co je v tom bypassu?
Napsal: 08 lis 2006, 19:15
od machy1118
ale i tak to jede docela slušně, dnes jsem zkoušel co to dá a na dálnici sem se dostal na 220 km/h. Byl to mazec, točil jsem asi 4900 ot/min , potom už jsem se bál

Napsal: 08 lis 2006, 19:19
od Smoke
machy1118 píše:ale i tak to jede docela slušně, dnes jsem zkoušel co to dá a na dálnici sem se dostal na 220 km/h. Byl to mazec, točil jsem asi 4900 ot/min , potom už jsm se bál

já sem maximálku nezkoušel (bojím se o motor, a navíc to nepotřebuju), nejvíc sem jel 170 (4000ot), a do těch 170 se to dostane hodně rychle.
Napsal: 08 lis 2006, 20:06
od machy1118
tak já si s tím ještě trošku pohraju, abych s toho dostal tak 1,1 - 1,2 baru a budu spokojen

Napsal: 27 lis 2006, 19:36
od machy1118
tak mě teď napadá, jak velký tlak turba asi snese motor 1,9 TD, aby se nepoškodil
Napsal: 27 lis 2006, 19:56
od Smoke
machy1118 píše:tak mě teď napadá, jak velký tlak turba asi snese motor 1,9 TD, aby se nepoškodil
to nikdo neví, krátkodobě 1,5b určitě, ale 1b by mělo být ok (nevim kolik tlačí origo- cca 0,6b)
Napsal: 27 lis 2006, 20:05
od machy1118
origo mi tlačilo 0,8 a ted jsem se dostal na 1,2 - 1,3 a budu to asi zvedat na 1,4 - 1,5. Potom to snad nebude tolik čoudit

Napsal: 28 lis 2006, 07:48
od suskyin
z 66kW TD by italian group mam pouzito cerpadlo na 1,4 TD a opravdu nema nejak prilis potencialu. Co se tyce tlaku tak i se starickym garettem T2 auto jezdilo i na 2,5bar a problem s hlavou nikdy zadnej nebyl. Bohuzel zivotnost turba kdy chodilo nad 1,5bar se rapidne zkracovala

Cerpadlo bylo dycky na maximum davce nafty co umoznilo jeste volnobeh

Napsal: 28 lis 2006, 15:22
od machy1118
mě se teď akorát nelíbí, že mi to hulí při nízkých otáčkách ( do 2100 ) potom už je to lepší
Napsal: 28 lis 2006, 15:31
od Smoke
machy1118 píše:mě se teď akorát nelíbí, že mi to hulí při nízkých otáčkách ( do 2100 ) potom už je to lepší
to je asi tím, že jsi přidal na čerpadle (což nemá moc smysl), v nízkých čudí a pak přestane. měl bys to vrátit zpět (aspoň trošku) a upravit přidavač (ta membrána s tyčinkou).
Napsal: 28 lis 2006, 16:11
od machy1118
no tak já jsem na čerpadle přidal asi 1/2 otáčky. Můžeš mi prosímtě popsat, jak se to dělá popř. nějaké foto. můžeš mi to poslat na mail
machy1118@seznam.cz
Napsal: 28 lis 2006, 20:21
od lukee
machy1118 píše:no tak já jsem na čerpadle přidal asi 1/2 otáčky. Můžeš mi prosímtě popsat, jak se to dělá popř. nějaké foto. můžeš mi to poslat na mail
machy1118@seznam.cz
Při kolika otáčkách motoru se ti začne otvírat bypass na turbu?
Napsal: 02 pro 2006, 12:42
od Milan