2.5 Tdi AKN KO vačky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co vim tak u vymene vacek je problem napriklad vtom ze se pouziji vacky a do toho konici kteri jsou tvrdsi a tim padem tu vacku vyhoblujou znovu.
dalsi problem bejva s hydrostelama a jejich kvalitou
take se casto zapomina na proufouknuti kanalku u kazdeho hydrostelu
no a pak vymena vsech ventilu ktere maji co docineni s olejem
take s olejovym cerpadlem a jeho tlakem
no a take se starym typem filtru klikove hridele
proste jak se na neco zapomene tak se vydirani clovek nezbavi.
jato vyresil ted tak ze jsem prodal A4 i kdyz byla motorove v paradnim stavu ale za 50 tis bych musel menit hydrostely a dalsi veci tak jsem radej vymenil auto))))
preci jen benzin 4.2 je takova jistota i kdyz ma sve mouchy taky napriklad ja mam ted lambdu vymenit ))) no a kombinace s LPG mi to zere mene nez ta 2.5 tdi v6
dalsi problem bejva s hydrostelama a jejich kvalitou
take se casto zapomina na proufouknuti kanalku u kazdeho hydrostelu
no a pak vymena vsech ventilu ktere maji co docineni s olejem
take s olejovym cerpadlem a jeho tlakem
no a take se starym typem filtru klikove hridele
proste jak se na neco zapomene tak se vydirani clovek nezbavi.
jato vyresil ted tak ze jsem prodal A4 i kdyz byla motorove v paradnim stavu ale za 50 tis bych musel menit hydrostely a dalsi veci tak jsem radej vymenil auto))))
preci jen benzin 4.2 je takova jistota i kdyz ma sve mouchy taky napriklad ja mam ted lambdu vymenit ))) no a kombinace s LPG mi to zere mene nez ta 2.5 tdi v6
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
tak aj druhe veko dole, vačky v takom istom stave, jedno vahadlo odpadnute v hlave.... kua vyberal niekto ten filter odvetrania klukovky? ide ponad trubka od EGR...a vymontovat tu trubku to je tiez pruser...ach
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Jestli to máš rv02 a dál,tak se na to vyprdni,je tam plasťák,v pohodě a na furt...midnight_man píše:tak aj druhe veko dole, vačky v takom istom stave, jedno vahadlo odpadnute v hlave.... kua vyberal niekto ten filter odvetrania klukovky? ide ponad trubka od EGR...a vymontovat tu trubku to je tiez pruser...ach
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
co vim tak to se vzdy zavrhlo ze by to stalo majlant
zatim nejlepe vychazi dat tam origo vacky vahadla podlozky hydrostely a hlavne taky ventily zpetne a olejove
no a pak tam lejt olej a menit to cca po 10 tis )))))
problem je ze tak i tak se ty hydrostely musi menit pravidelne nejlepe s rozvodama protoze jak se vnem snizi prutok nebo se urve ci ucpe tak to vydre tu vacku hned
a jak jsou vacky chycene tak je to jak smirgl nelze to vratit zpet...
zatim nejlepe vychazi dat tam origo vacky vahadla podlozky hydrostely a hlavne taky ventily zpetne a olejove
no a pak tam lejt olej a menit to cca po 10 tis )))))
problem je ze tak i tak se ty hydrostely musi menit pravidelne nejlepe s rozvodama protoze jak se vnem snizi prutok nebo se urve ci ucpe tak to vydre tu vacku hned
a jak jsou vacky chycene tak je to jak smirgl nelze to vratit zpet...
Je to vlastně staronový problém..u MB 350,450 SC atd odcházely takhle vačky..a Fiat 128 na naše M6 ad sjížděl vačky , že byly kulaté /tam se neudělalo zábradlí,podložka byla větší než vačka/...Tak jsme si nechávali dělat vačku u nějakého borce v Brně...dával záruku a kolikrát to drželo...Bylo to nevyzpytatelné..nejdřív byla vačka úzká, která odcházela,pak inovace na širší vačku /dělala se pak větší vůle/ a dělalo to taky...Ten kdo jezdil na náš nejlepší olej , měl ometenou vačku a ten, kdo na to kašlal měl nepoškozenou...Já osobně jsem rušil Zastavu ještě z původním ital. motorem a moje úzká vačka byla jako nová...A co je zvláštní, že některá vačka se zašpičatěla a logicky by destrukce měla pokračovat ...ale ne, dál to nepokračovalo a vačka byla hladká a dojela do konce vozu..... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: