2.5 Tdi AKN KO vačky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

co vim tak u vymene vacek je problem napriklad vtom ze se pouziji vacky a do toho konici kteri jsou tvrdsi a tim padem tu vacku vyhoblujou znovu.

dalsi problem bejva s hydrostelama a jejich kvalitou

take se casto zapomina na proufouknuti kanalku u kazdeho hydrostelu

no a pak vymena vsech ventilu ktere maji co docineni s olejem

take s olejovym cerpadlem a jeho tlakem

no a take se starym typem filtru klikove hridele

proste jak se na neco zapomene tak se vydirani clovek nezbavi.


jato vyresil ted tak ze jsem prodal A4 i kdyz byla motorove v paradnim stavu ale za 50 tis bych musel menit hydrostely a dalsi veci tak jsem radej vymenil auto))))

preci jen benzin 4.2 je takova jistota i kdyz ma sve mouchy taky napriklad ja mam ted lambdu vymenit ))) no a kombinace s LPG mi to zere mene nez ta 2.5 tdi v6
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tie pretlakove ventily na hlave, olejove...ake tazke je to vymenit? nenasiel by niekto objednávacie číslo ? treba teda 2 ks? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Ten rozvod má malej přísun oleje a velkej tlak na jednotku plochy na vačce a proto se mazací film vytlačí a kov jde na kov.Možná moc silný pružiny na ventilech.Nízký otáčky tomu taky asi moc svědčit nebudou a řidkej olej už vůbec,ten je hned pryč.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tak tak, automat tomu neprospieva....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kde jsou ty časy,kdy vačka z VW přežila 3 motory a byly zlaté podložky...mnoho těchto kravin bylo neznámých....
nepropadat panice...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tak aj druhe veko dole, vačky v takom istom stave, jedno vahadlo odpadnute v hlave.... kua vyberal niekto ten filter odvetrania klukovky? ide ponad trubka od EGR...a vymontovat tu trubku to je tiez pruser...ach
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

midnight_man píše:tak aj druhe veko dole, vačky v takom istom stave, jedno vahadlo odpadnute v hlave.... kua vyberal niekto ten filter odvetrania klukovky? ide ponad trubka od EGR...a vymontovat tu trubku to je tiez pruser...ach
Jestli to máš rv02 a dál,tak se na to vyprdni,je tam plasťák,v pohodě a na furt...
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no ved to...z pod vička na olej nejde viac meej ziadny tlak a rozoberat tam to EGR a turbo sa mi moc nechce
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Trochu ozivujem staru temu. Skusal uz niekto tie vacky dat cementovat, alebo titan-nitridovat??? Mam takuto moznost tak ci sa oplati za to dat peniazky :?
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

co vim tak to se vzdy zavrhlo ze by to stalo majlant

zatim nejlepe vychazi dat tam origo vacky vahadla podlozky hydrostely a hlavne taky ventily zpetne a olejove

no a pak tam lejt olej a menit to cca po 10 tis )))))

problem je ze tak i tak se ty hydrostely musi menit pravidelne nejlepe s rozvodama protoze jak se vnem snizi prutok nebo se urve ci ucpe tak to vydre tu vacku hned

a jak jsou vacky chycene tak je to jak smirgl nelze to vratit zpet...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to vlastně staronový problém..u MB 350,450 SC atd odcházely takhle vačky..a Fiat 128 na naše M6 ad sjížděl vačky , že byly kulaté /tam se neudělalo zábradlí,podložka byla větší než vačka/...Tak jsme si nechávali dělat vačku u nějakého borce v Brně...dával záruku a kolikrát to drželo...Bylo to nevyzpytatelné..nejdřív byla vačka úzká, která odcházela,pak inovace na širší vačku /dělala se pak větší vůle/ a dělalo to taky...Ten kdo jezdil na náš nejlepší olej , měl ometenou vačku a ten, kdo na to kašlal měl nepoškozenou...Já osobně jsem rušil Zastavu ještě z původním ital. motorem a moje úzká vačka byla jako nová...A co je zvláštní, že některá vačka se zašpičatěla a logicky by destrukce měla pokračovat ...ale ne, dál to nepokračovalo a vačka byla hladká a dojela do konce vozu..... :)
nepropadat panice...
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

potešenie :)veru sakra.....
máme original vačky, nove vahadla, zdvihatka asi ostavaju, olejove ventilky nove, aj tie v hlave. Zložime..uvidime..dufam ze to bude slapat.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

midnight_man píše:potešenie :)veru sakra.....
máme original vačky, nove vahadla, zdvihatka asi ostavaju, olejove ventilky nove, aj tie v hlave. Zložime..uvidime..dufam ze to bude slapat.
To né,zdvihátka taky nový,jinak je to o ničem.. :(
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Přesně tak. Asi je to bohatej člověk a nebo se rád vrtá v autě.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No ja som nahodil aj nove hydrostely a hned boli 3ks chujove :x Tak som hodil naspat stare
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“