OMYL - NEMUSÍ TO BÝT NEJLEVNĚJŠÍ I KDYŹ JE TO NEJRYCHLEJŠÍ ![/Slavkov : Takže navrhuji nejprve změřit a pokud se výsledek (navýšení výkonu) potvrdí, tak teprve začít zkoumat fyzikálně-chemické principy, respektive následně krátkodobý a dlouhodobý vliv na motor.
Pokud ne, tak to smeteme ze stolu a není co řešit. V primární úrovni nejlevnéjší, nejrychlejší... .
Kdo jsi člověče že se opovažuješ útočit na člověka podle obsahu jeho příspevků ? Tvůj přístup "nejprve změřit a pokud se výsledek (zvýšení výkonu) potvrdí, pak zkoumat fyzikálně-chemické principy resp. vliv na motor" odporuje moderním věděckým paradigmatům. Přístup by měl být přesně opačný - nejprv zjistit teoretická východiska a pak zkoušet, už z ohledem na možné riziko dnes drahých oprav vstřikovacích systémů (třeba riziko kavitace apod.)
Přístup "pokus-omyl" patří do éry socialismu a do éry dob ŠKODY 120 kde rozdělovač, karbec, hlava stály pár kaček. Vstřikovač CDI stojí dnes i 13.000,- Kč. U šetiválce 6 x 13.000,-- = 78.000,- Kč ....a kde je vysokotlaký čerpadlo atd. DOBRÝ DEN !!!