Bezaromatik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

Slavkov : Takže navrhuji nejprve změřit a pokud se výsledek (navýšení výkonu) potvrdí, tak teprve začít zkoumat fyzikálně-chemické principy, respektive následně krátkodobý a dlouhodobý vliv na motor.
Pokud ne, tak to smeteme ze stolu a není co řešit. V primární úrovni nejlevnéjší, nejrychlejší... .
OMYL - NEMUSÍ TO BÝT NEJLEVNĚJŠÍ I KDYŹ JE TO NEJRYCHLEJŠÍ ![/
Kdo jsi člověče že se opovažuješ útočit na člověka podle obsahu jeho příspevků ? Tvůj přístup "nejprve změřit a pokud se výsledek (zvýšení výkonu) potvrdí, pak zkoumat fyzikálně-chemické principy resp. vliv na motor" odporuje moderním věděckým paradigmatům. Přístup by měl být přesně opačný - nejprv zjistit teoretická východiska a pak zkoušet
, už z ohledem na možné riziko dnes drahých oprav vstřikovacích systémů (třeba riziko kavitace apod.)

Přístup "pokus-omyl" patří do éry socialismu a do éry dob ŠKODY 120 kde rozdělovač, karbec, hlava stály pár kaček. Vstřikovač CDI stojí dnes i 13.000,- Kč. U šetiválce 6 x 13.000,-- = 78.000,- Kč ....a kde je vysokotlaký čerpadlo atd. DOBRÝ DEN !!!
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Ty tvoje kecy fakt nejdou číst... (LOL)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Dani34el
nevim, nerekl bych, ze az tak moc motam jabka s hruskama.
Navic, uz jen bod vzplanuti u RO a NM mluvi za vse.
Bod vzplanuti:
RO- 220 - 280 °C
NM - 50 - 65 °C

... a co destilacni krivka, u motorove nafty se deklaruje predestilovani cca. 15 % pri teplote do cca. 170-180 °C, u rostlinnych oleju je predestilovano 15 % pri teplote od 290 do 350 °C. U 50 % destilatu se krivky vicemene zacinaji podobat, kde jsou i teploty rekneme podobne.

Porad resis otazku zvyseni vykonu za pomoci syntetiky v nafte. Tak si vyhledej chemiky, kontaktuj je, porad se s nejakymi palivari na nejakem ustavu paliv a maziv. Sezen si vozidlo, zaplat si mereni a nech si to zmerit na dynamometru. Kdyz se o to tak intenzivne zajimas po vedecke strance, investuj si do vyzkumu. Tam vyloucis subjektivni dojmy a vjemy a ruzne placeba jizdy na bezaromatik.
Pokud studujes, udelej si na to diplomku, pokud ji uz mas, zabyvej se tim na postgradualu v disertaci...
Kdyby se takovy aktivni chytrolin objevil tak pred rokem, mohli jsme to na valcovce odmerit i s tim slavnym bezaromatikem, ne jen na cisty RO...

A pro TVOJI informaci, ne nejezdim na bezaromatik, netvrdim, ze RO zvysuje vykon atd, atd.

Viz ta fotografie polymerace (takovych fotek si najdeme na internetu milion, bez patricnych informaci o typu motoru, motorovem oleji, typu vstrikovaciho zarizeni, poctu motohodin ci ujetych kilometru, zda byl pred zahajenim provozu novy, nebo stary, zda jezdil na predehrivany, ci studeny RO, , atp. jsou takove fotografie zavadejici a neverohodne...).
Ano, osobne bych to typl na ichtyla, ktery do primeho vstriku naleval do hlavni nadrze RO (bez predehrevu), ano, to by tak odpovidalo...
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Tohodle člověka (Dani34el) je potřeba brát s rezervou, je to nějakej fantasmagoras. Šíří jen to co kde na netu najde. Na BMWklubu vypráví jak najezdil spousty km na různý oleje a tady ze sebe dělá ekologa a chytračí co že to vlastně lejem do aut.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Dani34el píše:...
O co Ti vlastně jde? :o

Chceš aby ti někdo vysvětli, jak bezaromatik zvyšuje výkon... což vlastně popíráš, neboť pro to postrádáš vědecká paradigmata. OK, tak proč to chceš zkoumat, když to podle tebe nemůže fungovat?

Pokud někdo tvrdí, že to funguje a je velmi snadné, rychlé a laciné to někde odbrzdit, respektive prokázat, zda to funguje či nikoli (byť třeba na komůrkáči nebo tdi), tak se začneš ohánět statisíci za věci na CR, které by to mohlo zničit, kdyby... O tom, ale vůbec nebyla řeč. Bylo to o tom např. odbrzdit auta kluků, kteří na to jezdí. Prostě a jednoduše rozpojit filtr a dát tomu jednou ohřátý RO z lahve a podruhé s přidaným bezaromatikem. .. a bylo by jasno, zda hypotézu o tom, že to s bezaromatikem jede lépe zamítnout či nikoli.8)
Samozřejmě beru relevantnost k "zadání" odpovídajícímu původní debatě zde na fóru, nic víc, nic míň. Prostě jede / nejede lépe nejenom subjektivně, ale i objektivně... nic o tom, jak to funguje, co to dělá nedělá dlouhodobě motoru atd... to bych opravdu řešil až po potvrzení, že to má vliv na zvýšení výkonu.... neboť jinak je to asi nezajímavé, ne?

... chápu, že preferuješ metody aplikovaného výzkumu, nicméně mnoho významných objevů bylo objeveno náhodou či omylem v primárním výzkumu... a ten dodnes mimo jiné pracuje s metodami které zavrhuješ :(

Pokud to chceš řešit akademicky, tak je mnoho škol, univerzit a výzkumných pracovišť, kam se můžeš s důvěrou obrátit... nicméně to pochopitelně nemusí být zadarmo, neboť výzkum a know how něco stojí, že? Samozřejmě lze mnoho věcí a projektů řešit recipročně apod. :D
GIV Variant TDi ???kW
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

oldaf píše:Tohodle člověka (Dani34el) je potřeba brát s rezervou, je to nějakej fantasmagoras. Šíří jen to co kde na netu najde. Na BMWklubu vypráví jak najezdil spousty km na různý oleje a tady ze sebe dělá ekologa a chytračí co že to vlastně lejem do aut.
Tak právě jsem se dozvěděl že prý na BMW klubu šířim že jezdim na olej. Přitom jsem nikdy na žádnym BMW klubu nebyl a BMW jsem nikdy neměl. A taky sem se dozvěděl, že jsem magor, fantasmagor, šílenec....

Ale nedozvěděl sem se (asi vzhledem ke klesající úrovni příspěvků) co způsobuje údajný zvýšení výkonu při přidání BEZAROMATIKu do nafty ?
:? :? :? Nějáké nápady ? (krom toho že jsem vůl, to už tu padlo) :? :? :?
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[že jsem magor, fantasmagor, šílenec.jsem vůl, to už tu padlo) :? :? :?[/quote]

dane a proč to chceš pořád vědět :) nejsi paranoidní :? miloš
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Dani34el píše:Ale nedozvěděl sem se (asi vzhledem ke klesající úrovni příspěvků) co způsobuje údajný zvýšení výkonu při přidání BEZAROMATIKu do nafty ?
Slavkov píše:... to bych opravdu řešil až po potvrzení, že to má vliv na zvýšení výkonu.... neboť jinak je to asi nezajímavé, ne?
Při troše racionality, asi opravdu nemá smysl zkoumat a rozvíjet teorie, co způsobuje údajný nárůst výkonu, ale pouze pokud to způsobuje reálný nárůst výkonu, nemyslíš? :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Dani34el píše:
oldaf píše:Tohodle člověka (Dani34el) je potřeba brát s rezervou, je to nějakej fantasmagoras. Šíří jen to co kde na netu najde. Na BMWklubu vypráví jak najezdil spousty km na různý oleje a tady ze sebe dělá ekologa a chytračí co že to vlastně lejem do aut.
Tak právě jsem se dozvěděl že prý na BMW klubu šířim že jezdim na olej. Přitom jsem nikdy na žádnym BMW klubu nebyl a BMW jsem nikdy neměl. A taky sem se dozvěděl, že jsem magor, fantasmagor, šílenec....

Ale nedozvěděl sem se (asi vzhledem ke klesající úrovni příspěvků) co způsobuje údajný zvýšení výkonu při přidání BEZAROMATIKu do nafty ?
:? :? :? Nějáké nápady ? (krom toho že jsem vůl, to už tu padlo) :? :? :?

Tohle je tvůj příspěvek z BMWklubu,:Co mi to tu meleš za konforntační kydy ?? Já tu jen poreferoval, co se mi stalo, že mi u servisovanýho BMW s 200.000 km odešly vstřiky a podává ruku převodovka a je to vše ta desítky tisíc i víc korun. A že sem tohle nečekal u auta s obsahem 3000 ccm s tak málo kilometry a s dieselem, kterej má vydržet. A je to značka ! A že 3 litry nedržej ? Po*raná TATRA 613 3500ccm nám v podniku nalítala za bolševika 500.000 km než šla na GO. A měli sme jich tam několik. Jen se vymlacovaly klapky u těch 2 karbeců, tak se po 100.000 km nebo nevim kdy oba měnili...jeden stál 1.200.-- Kčs. - Já si nestěžuju Prostě se divim..... do MB 124 sme míchali rostlinej olej, topnej olej....válce byly jako nový...... když sou ty common-raily tak citlivý proč tam nedaj lepší filtry ? No jo.......
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

Jako že si někdo zvolil stejnej nick na jinym chatu jako já a z toho činíš závěr že jsem to já ? Vždyd moje přezdívka (Dani34el..ale i Dani36el) bylo svého času tajný heslo pro jeden nejmenovanej web a zasvěcený to znali než se to profláklo a bylo ZAKÁZANÝ to heslo dávat na web !

Opakuju: Nikdy sem neměl BMW a na žádnej BMW klub sem nic nepsal.Basta.Někdo tu je opravdu paranoidní ale já to nebudu. Děti by opravdu rodiče neměli pouštět na internet do diskusí..... :? :?
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Dani34el píše:
Jako že si někdo zvolil stejnej nick na jinym chatu jako já a z toho činíš závěr že jsem to já ? Vždyd moje přezdívka (Dani34el..ale i Dani36el) bylo svého času tajný heslo pro jeden nejmenovanej web a zasvěcený to znali než se to profláklo a bylo ZAKÁZANÝ to heslo dávat na web !

Opakuju: Nikdy sem neměl BMW a na žádnej BMW klub sem nic nepsal.Basta.Někdo tu je opravdu paranoidní ale já to nebudu. Děti by opravdu rodiče neměli pouštět na internet do diskusí..... :? :?

A proč ve všech příspěvcích používáš tučný písmo? A barvičky? Jak tady tak na BMWklubu? Jsi tady asi jedinej kterej se takhle zviditelňuje, to samý styl písma a stejný kecy. A pokud je ta narážka o dětech na mě tak se trochu pleteš, myslím že můj syn je starší než ty.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

To se za to cos tam psal stydíš? Nebo proč tvrdíš že jsi někdo jinej? Vždyť i tam píšes že máš 2,0tdi tak jako tady.
Dani34el napsal:Hele uzavírám tuhle diskusi, tohle neni možný ta demagogie některejch přispěvovatelů. Mám možnost porovnat dodávky CR-vstřikovačů od BOSCHE - nadprůměrná úmrtnost. Schwabach, Muenchen, Sindelfingen...všechno BMW.zastoupení v Reichu s kterejma naše firma spolupracuje....... maj na dvoře samý 525d a 530d který maj nalítáno 250000 km a dělaj se nový vstřiky, páč to ńemá podle počítače už optimální chod ( Laufruhemessung ) ..... majitelé brečej a pak to prodávaj na východ, kde to čecháčsi a poláčci stáčej a prodávaj dál Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Si fakt v ob raze, zas místo argumentů jen kalíš vodu...najedu za rok 60 000 km. Auto si vždycky nechávám několik let. Měl jsem všechno možný, od MB 124 D po VW 1,9 TDI. U MB jsem měnil taky vstřiky po 300 000 km ale stálo to pár tisíc. VW 1,9 TDI = trochu traktor ale držák. VW 2,0 TDI = bezva komromis. Kámoš má BMW 525d a taky nalítá ročně 70 000 km. Má nlítáné 350 000 km něbo nějak tak a ted dělá ty vstřiky a turbo. Přes 100 litrů Twisted Evil
LADAIII
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 22 čer 2008, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od LADAIII »

Dani34el píše:
oldaf píše:Tohodle člověka (Dani34el) je potřeba brát s rezervou, je to nějakej fantasmagoras. Šíří jen to co kde na netu najde. Na BMWklubu vypráví jak najezdil spousty km na různý oleje a tady ze sebe dělá ekologa a chytračí co že to vlastně lejem do aut.
Tak právě jsem se dozvěděl že prý na BMW klubu šířim že jezdim na olej. Přitom jsem nikdy na žádnym BMW klubu nebyl a BMW jsem nikdy neměl. A taky sem se dozvěděl, že jsem magor, fantasmagor, šílenec....

Ale nedozvěděl sem se (asi vzhledem ke klesající úrovni příspěvků) co způsobuje údajný zvýšení výkonu při přidání BEZAROMATIKu do nafty ?
:? :? :? Nějáké nápady ? (krom toho že jsem vůl, to už tu padlo) :? :? :?
Jo ja mam napad: nelez sem a neotravuj nas svyma kecama, najdi si diskuzi blizkou tve osobe (idnes, novinky, zive atd) a tam se dohaduj jak dlouho te to bude bavit. Nas tady nebavis, tesilo me..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jsou dovolené a zde tak rušno no super (LOL) miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“