Zhaviče Beru vs.Bosh vs.NGK vs.Champion
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 556
- Registrován: 02 dub 2009, 11:04
- Bydliště: Někde na Valašsku
Odpovědi: 0
NGK mám druhou zimu a nemůžu si stěžovat.libor.98 píše:dnes jsem měnil žhaviče na O1 ASV koupil jsem NGK D-POWER4 předtím tam byli bosch 11V tydle NGK mají 12V nevadí to ničemu? Jinak mě ze 4 fungovala jen 1 a to jsem natočil i v -20 ale byla to doba
Naposledy upravil(a) Bobanius dne 07 úno 2012, 11:34, celkem upraveno 1 x.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
dyt to víš za komára jak japonec pálil v pincku, to byly jiné prdy jak ty našejericho-3 píše:Já jsem si všimnul, když v krámu se někdo ptá nebo mluví o typu žhaviček a svíček, že prodejce řekne, vezměte si NGK a budete mít pokoj..To taky o něčem svědčí..svíčky už jiné nevede..
pal N 5, a výhoda NGK je že dvě desítky ti pokryjou veškeré značky,
tak se velice dobře prodávají

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Já nahodil NGK za původní Beru, jeden byl ko. Akorát s tím utahováním s citem jsem měl vcelku problém, šli docela těžko vyšroubovat v celé dráze a těžko zašroubovat taky v celé dráze takže o nějakých 15-20Nm moc nemohla být řeč, tak nevim či jsem nezkurvil ty závity
ještě jsem četl že při přetažení brzo odejdou tak nevím co je na tom pravdy? ten nefunkční byl "mokrej" a jeden nebyl vubec dotaženej, až se divim že to tama neodfukovalo.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
prowmen píše:Já nahodil NGK za původní Beru, jeden byl ko. Akorát s tím utahováním s citem jsem měl vcelku problém, šli docela těžko vyšroubovat v celé dráze a těžko zašroubovat taky v celé dráze takže o nějakých 15-20Nm moc nemohla být řeč, tak nevim či jsem nezkurvil ty závityještě jsem četl že při přetažení brzo odejdou tak nevím co je na tom pravdy? ten nefunkční byl "mokrej" a jeden nebyl vubec dotaženej, až se divim že to tama neodfukovalo.
si naklepni nějakého hlavaře vytočíš svíčky a on ti protáhne závit a jedeš domů

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
prowmen píše:Jojo to budu muset určitě při příští výměně řešit. seženu si závitník a projedu to, akorát nevim co je tam za stoupání, ale podle svíčky snad seženu. Teda pokud to příště neservu a nebudu muuset řešit nějakou vložku...doufám že vydrží ngk hoodně dlouho..
sem mrkni třeba v kelly svíčka a informace o produktu máš ram přesně závit a stoupání, koupíš závitník za tři kila a je ti k hovnu a hlavařovi dáš kilčo a ještě e něco dovíš

Ano v tom máš pravdu, je to jednodušší a určitě levnější varianta ale sehnat kvalitního a poctivýho mechanika je docela problém, ze zkušenosti se držím hesla co si neuděláš sám to "pořádně" nemáš. Protože většinu věcí co jsem si na autě nechal udělat, jsem většinou dělal znovu...a sám. Dneska 90 procent lidí co dělá s autama myslí jen na to jak to odjebat a co nejvíce vydělat. Už mám strach někomu něco dávat dělat.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
prowmen píše:Ano v tom máš pravdu, je to jednodušší a určitě levnější varianta ale sehnat kvalitního a poctivýho mechanika je docela problém, ze zkušenosti se držím hesla co si neuděláš sám to "pořádně" nemáš. Protože většinu věcí co jsem si na autě nechal udělat, jsem většinou dělal znovu...a sám. Dneska 90 procent lidí co dělá s autama myslí jen na to jak to odjebat a co nejvíce vydělat. Už mám strach někomu něco dávat dělat.
já jsem ten laciný mechanik, a zajímalo by mě když ti vyměním žhaviče jak se to dá odjebat a co nejvíce vydělat,
