Stránka 5 z 6
Napsal: 06 úno 2012, 19:56
od octaviajedna
mate nekdo zkusenost se zhavickama Lucas diesel? maji v auto Stangl za 180Kc kus.co?
Napsal: 07 úno 2012, 07:19
od Bobanius
libor.98 píše:dnes jsem měnil žhaviče na O1 ASV koupil jsem NGK D-POWER4 předtím tam byli bosch 11V tydle NGK mají 12V nevadí to ničemu? Jinak mě ze 4 fungovala jen 1 a to jsem natočil i v -20 ale byla to doba

NGK mám druhou zimu a nemůžu si stěžovat.
Napsal: 07 úno 2012, 11:26
od jericho-3
Já jsem si všimnul, když v krámu se někdo ptá nebo mluví o typu žhaviček a svíček, že prodejce řekne, vezměte si NGK a budete mít pokoj..To taky o něčem svědčí..svíčky už jiné nevede..

Napsal: 07 úno 2012, 18:10
od libor.98
dnes ráno první start na ty NGK a super hned je to o něčem jiným když fungujou všechny

Napsal: 07 úno 2012, 18:13
od octaviajedna
Dnes jsem koupil LUCAS cena za kus 200Kc.Uvidim vecer jak to chytne.
Napsal: 07 úno 2012, 19:01
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Já jsem si všimnul, když v krámu se někdo ptá nebo mluví o typu žhaviček a svíček, že prodejce řekne, vezměte si NGK a budete mít pokoj..To taky o něčem svědčí..svíčky už jiné nevede..

dyt to víš za komára jak japonec pálil v pincku, to byly jiné prdy jak ty naše
pal N 5, a výhoda NGK je že dvě desítky ti pokryjou veškeré značky,
tak se velice dobře prodávají

Napsal: 07 úno 2012, 20:48
od Maslo23
jak utahnu zahvice bez momentaku? jakou silou?
Napsal: 07 úno 2012, 21:04
od Marek_A4
primeranou

nie je to moc silno...ked zatocis zavit po koniec + asi tak stvrt az pol otacky je dost...
Napsal: 07 úno 2012, 21:43
od slovacek.milos
Maslo23 píše:jak utahnu zahvice bez momentaku? jakou silou?
si kup momenták, co mám jeden malý snad lídlu za tři kila tak normál maká

Napsal: 04 bře 2012, 21:24
od prowmen
Já nahodil NGK za původní Beru, jeden byl ko. Akorát s tím utahováním s citem jsem měl vcelku problém, šli docela těžko vyšroubovat v celé dráze a těžko zašroubovat taky v celé dráze takže o nějakých 15-20Nm moc nemohla být řeč, tak nevim či jsem nezkurvil ty závity

ještě jsem četl že při přetažení brzo odejdou tak nevím co je na tom pravdy? ten nefunkční byl "mokrej" a jeden nebyl vubec dotaženej, až se divim že to tama neodfukovalo.
Napsal: 04 bře 2012, 21:40
od slovacek.milos
prowmen píše:Já nahodil NGK za původní Beru, jeden byl ko. Akorát s tím utahováním s citem jsem měl vcelku problém, šli docela těžko vyšroubovat v celé dráze a těžko zašroubovat taky v celé dráze takže o nějakých 15-20Nm moc nemohla být řeč, tak nevim či jsem nezkurvil ty závity

ještě jsem četl že při přetažení brzo odejdou tak nevím co je na tom pravdy? ten nefunkční byl "mokrej" a jeden nebyl vubec dotaženej, až se divim že to tama neodfukovalo.
si naklepni nějakého hlavaře vytočíš svíčky a on ti protáhne závit a jedeš domů

Napsal: 04 bře 2012, 22:27
od prowmen
Jojo to budu muset určitě při příští výměně řešit. seženu si závitník a projedu to, akorát nevim co je tam za stoupání, ale podle svíčky snad seženu. Teda pokud to příště neservu a nebudu muuset řešit nějakou vložku...doufám že vydrží ngk hoodně dlouho..
Napsal: 04 bře 2012, 22:40
od slovacek.milos
prowmen píše:Jojo to budu muset určitě při příští výměně řešit. seženu si závitník a projedu to, akorát nevim co je tam za stoupání, ale podle svíčky snad seženu. Teda pokud to příště neservu a nebudu muuset řešit nějakou vložku...doufám že vydrží ngk hoodně dlouho..
sem mrkni třeba v kelly svíčka a informace o produktu máš ram přesně závit a stoupání, koupíš závitník za tři kila a je ti k hovnu a hlavařovi dáš kilčo a ještě e něco dovíš

Napsal: 04 bře 2012, 22:51
od prowmen
Ano v tom máš pravdu, je to jednodušší a určitě levnější varianta ale sehnat kvalitního a poctivýho mechanika je docela problém, ze zkušenosti se držím hesla co si neuděláš sám to "pořádně" nemáš. Protože většinu věcí co jsem si na autě nechal udělat, jsem většinou dělal znovu...a sám. Dneska 90 procent lidí co dělá s autama myslí jen na to jak to odjebat a co nejvíce vydělat. Už mám strach někomu něco dávat dělat.
Napsal: 05 bře 2012, 07:23
od slovacek.milos
prowmen píše:Ano v tom máš pravdu, je to jednodušší a určitě levnější varianta ale sehnat kvalitního a poctivýho mechanika je docela problém, ze zkušenosti se držím hesla co si neuděláš sám to "pořádně" nemáš. Protože většinu věcí co jsem si na autě nechal udělat, jsem většinou dělal znovu...a sám. Dneska 90 procent lidí co dělá s autama myslí jen na to jak to odjebat a co nejvíce vydělat. Už mám strach někomu něco dávat dělat.
já jsem ten laciný mechanik, a zajímalo by mě když ti vyměním žhaviče jak se to dá odjebat a co nejvíce vydělat,
