Napsal: 04 led 2007, 14:23
ja byl vždycky odpůrce automatů.ani nevim proč ale prostě jsem byl.až když si otec koupil Audi A6 2,5 R5 TDi(c 4)tak se mi to něak začalo líbit a teď na něj nedam dopustit ale ani nezatracuju manuály ale v automatu je budoucnost jak už tady zaznělo třeba MULTITRONIC v podání audi
nebo v novim Lexusu Lx600h(nebo tak něak) prostě bezestupňový převodovky ani 7G-tronic od MB taky zestárne a budem se dohadovat co je lepší jestli MULTITRONIC nebo 7G-Tronic.sice v tý audině je jenom 4kvalt ale i snim je to svezení skoro to neškube (akorat z 3ky na 4ku trochu pod plnym kotlem) samozřejmě se nemuže rovnat 6kvaltu tiptronic.navic při 130 km/h motor točí cca 2200-2350 ot/min
dlouhodobá spoteba je 7,2 l/100 a jsme spokojený.navíc tahle převodovka je pro tento motor uplně vyhovující akcelerace z0-100 km/h slušná (k přesnému číselnému ůdaji se radši nebudu vracet
ale je to kolem 10s.možná(určitě) pod ale ne o moc nebudu se hadat kvůly desetinám) ale nejvíce viniká v pružném zrychlení nad 60 km/hod.
Navíc motor po plném přidání plynu pokaždé(nezáleží na zatížení) vyletí na cca 3000 ot/min a až tam odsud se zbírá a v tom taky vidim výhodu proti manuálu.ale v každy pří padě kdybych si měl zvolit manuální převodovku tak 5kvalt.převody nejsou tak krátký.a to na našich silnicích výhoda
nebo v novim Lexusu Lx600h(nebo tak něak) prostě bezestupňový převodovky ani 7G-tronic od MB taky zestárne a budem se dohadovat co je lepší jestli MULTITRONIC nebo 7G-Tronic.sice v tý audině je jenom 4kvalt ale i snim je to svezení skoro to neškube (akorat z 3ky na 4ku trochu pod plnym kotlem) samozřejmě se nemuže rovnat 6kvaltu tiptronic.navic při 130 km/h motor točí cca 2200-2350 ot/min
dlouhodobá spoteba je 7,2 l/100 a jsme spokojený.navíc tahle převodovka je pro tento motor uplně vyhovující akcelerace z0-100 km/h slušná (k přesnému číselnému ůdaji se radši nebudu vracet
Navíc motor po plném přidání plynu pokaždé(nezáleží na zatížení) vyletí na cca 3000 ot/min a až tam odsud se zbírá a v tom taky vidim výhodu proti manuálu.ale v každy pří padě kdybych si měl zvolit manuální převodovku tak 5kvalt.převody nejsou tak krátký.a to na našich silnicích výhoda