1) to nechápu, 2) to nejní servis.Ladas píše:Podobný příběh má známej co mu auta pořád jezdí když kontroloval el. knihu jízd divil se proč auto stojí 2 dny na jednom místě a nikdo ho nepoužívá vysvětlení jednoduché bylo v servisu a jak ho tam řidiči dali tak tam stálo bez pohnutí celé 2 dny a garance byla samozřejmě hotová včetně výměny oleje! pecka co?Šel na ně a utřel je jak mokrej stůl do koruny mu vrátily peníze a už jezdí samozřejmě jinam...(kniha co sleduje cesty a klíček v zapalování na ON jak jednoduché)
Vymena oleje v autorizaku OctaviaII BKD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33954
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já opravuji auta s GPS když zajedu dodílny tak signál nevysílají,e36power píše:1) to nechápu, 2) to nejní servis.Ladas píše:Podobný příběh má známej co mu auta pořád jezdí když kontroloval el. knihu jízd divil se proč auto stojí 2 dny na jednom místě a nikdo ho nepoužívá vysvětlení jednoduché bylo v servisu a jak ho tam řidiči dali tak tam stálo bez pohnutí celé 2 dny a garance byla samozřejmě hotová včetně výměny oleje! pecka co?Šel na ně a utřel je jak mokrej stůl do koruny mu vrátily peníze a už jezdí samozřejmě jinam...(kniha co sleduje cesty a klíček v zapalování na ON jak jednoduché)
majitel nezjistí zda startuji nebo co se děje,
když přijede někdy řidič jen na olej tak vysaju, vyměním filtr, naleju přitom auto ani nestartuji, zapnu klíček nastavím interval a řidič odjíždí
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... .htmltřeba za dvatři dny miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 25 pro 2010, 23:06, celkem upraveno 1 x.
Mám za to, že stavy vysílaj. Aspoň ten systém, co montuju do aut já. Běhá to po GPRS, takže stačí signál operátora, aby majitel viděl stav auta. A to, že vysaješ olej a smázneš interval není garanční prohlídka v autorizovanym servisu. Tu na parkovišti před dílnou neuděláš.slovacek.milos píše: já opravuji auta s GPS když zajedu dodílny tak signál nevysílají,
majitel nezjistí zda startuji nebo co se děje,
když přijede někdy řidič jen na olej tak vysaju, vyměním filtr, naleju přitom auto ani nestartuji, zapnu klíček nastavím interval a řidič odjíždí třeba za dvatři dny miloš
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Mě teda spíš fascinuje, jak to frajeři vycucnou hadicí a pak tu samou hadici, kterou prošli ty sračky ze dna vany naperou do druhý díry, přepnou čudlík a přes tu zasranou hadici tam perou čistej olej
A to nemluvim ani o tom, co všechno zbude ve vaně 
No nic
Neni nad to si dole pěkně povolit šroub a nechat to hodinku vykapat 


No nic


Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Hodinku jomir77 píše:Mě teda spíš fascinuje, jak to frajeři vycucnou hadicí a pak tu samou hadici, kterou prošli ty sračky ze dna vany naperou do druhý díry, přepnou čudlík a přes tu zasranou hadici tam perou čistej olejA to nemluvim ani o tom, co všechno zbude ve vaně
No nicNeni nad to si dole pěkně povolit šroub a nechat to hodinku vykapat


Ale pokud to nechas pekne ohrat a pořadně to odsajes tak tam das stejny množství jako když to vypustis. Taky samo že jaky auto takovej druh.


Párkrát jsem byl v VW autorizáku a věci co jsem tam viděl, jsem neviděl nikde jinde

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No, já jsem z Teplic, takže řekněme v blízkém okolí. Nebudou to věci, který by se neděli i někde jinde. Nedělám si iluze. Víš jak, prkotiny typu nevyměněnej olejovej filtr. Proč to měnit, že? Zákazník to nepozná... 
Víme jak to je. Zaměstnavatel moc neovlivní to, jak to jeho mechanici dělaj. Maj tam psaný na výkony různý normy a když maj hromadu zákazníků před sebou, tak musej dělat rychle. A když se dělá rychle a nestíhá se, tak se věci začnou flákat, vochcávat, či vůbec nedělat. Těm klukům co tam dělaj je to většinou jedno. Jejich auto to neni, peníze nejdou jim, ale tomu servisu, takže kvalita práce není, řekněme 100%.
To neni jako tady Tonda, kterej má doma garáž, kde dělá sám a kde má zákazníky, kteří k němu jezdí léta. Takovejhle Tonda totiž když mu tam příde pán, kterej chce udělat čepy, tak mu tam nedá nějaký sračky a nenapočítá mu drahý Moog nebo FEBI, aby si vidělal. A když mu pán řekne, že tam chce levný sračky, tak mu řekne ať si jede jinam, protože by mu nedalo spát svědomí.
Ve finále když chce pán ušetřit a nakonec ho ukecá, tak za půl roku takhle sedí v hospodě a říká "Zas mám v prdeli čepy." a kolega se ptá "A kdo ti to dělal? Tonda? Ten to teda pěkně dokurvil, když to máš hned v píči."
Takovejhle Tonda nebude práci šidit. Bude dělat poctivě a bude na to mít čas

Víme jak to je. Zaměstnavatel moc neovlivní to, jak to jeho mechanici dělaj. Maj tam psaný na výkony různý normy a když maj hromadu zákazníků před sebou, tak musej dělat rychle. A když se dělá rychle a nestíhá se, tak se věci začnou flákat, vochcávat, či vůbec nedělat. Těm klukům co tam dělaj je to většinou jedno. Jejich auto to neni, peníze nejdou jim, ale tomu servisu, takže kvalita práce není, řekněme 100%.
To neni jako tady Tonda, kterej má doma garáž, kde dělá sám a kde má zákazníky, kteří k němu jezdí léta. Takovejhle Tonda totiž když mu tam příde pán, kterej chce udělat čepy, tak mu tam nedá nějaký sračky a nenapočítá mu drahý Moog nebo FEBI, aby si vidělal. A když mu pán řekne, že tam chce levný sračky, tak mu řekne ať si jede jinam, protože by mu nedalo spát svědomí.
Ve finále když chce pán ušetřit a nakonec ho ukecá, tak za půl roku takhle sedí v hospodě a říká "Zas mám v prdeli čepy." a kolega se ptá "A kdo ti to dělal? Tonda? Ten to teda pěkně dokurvil, když to máš hned v píči."
Takovejhle Tonda nebude práci šidit. Bude dělat poctivě a bude na to mít čas

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33954
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mám za to, že stavy vysílaj. Aspoň ten systém, co montuju do aut já. Tu na parkovišti před dílnou neuděláš.[/quote]
když montuješ GPS a máš v dílně pevný strop tak zkus tu GPS přihlásit, přijde ti sms že vypršela doba pro přihlášení, musíš vjet pod širé nebe, když má dílna světlíky třeba to je jinak, ale nejsem odporník ani tomu nerozumím namontil jsem tak 2O aut postup mám na papíře jak pro blbce i s aktivací,
vyjet před dílnu na parkovitě s odsávačkou vysát olej přes měrku, přemontovat filtr který máš nahoře pod deklem a nalít čtyři litry oleje to bys zvládal ale nikdy jsi to nedělal
miloš
když montuješ GPS a máš v dílně pevný strop tak zkus tu GPS přihlásit, přijde ti sms že vypršela doba pro přihlášení, musíš vjet pod širé nebe, když má dílna světlíky třeba to je jinak, ale nejsem odporník ani tomu nerozumím namontil jsem tak 2O aut postup mám na papíře jak pro blbce i s aktivací,
vyjet před dílnu na parkovitě s odsávačkou vysát olej přes měrku, přemontovat filtr který máš nahoře pod deklem a nalít čtyři litry oleje to bys zvládal ale nikdy jsi to nedělal

No jak Vás tak čtu, jedni se vymlouvají na mnoho práce,druzí na to, že je jim majitel ukradenej,atd.Já tento druh lidí nazývám českým ksindlem a je ho okolo nás mnoho...Já bych to neudělal jen kvůli motoru, že bych ho kurvil..Je to stejné,jako když nějaký ksindl a lidský hnůj je schopen ukrást a rozřezat novou Audinu nebo cokoliv jiného a je vidět, jaké kvalitní rodiče museli mít..já bych takového potomka umlátil montajznou..Tam kde není spoleh, není nic jen bordel...A majitelé těchto servisů jsou na tom stejně..Omlouvám se lidem,kterých se to netýká a ti druzí mi mohou políbit prdel... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33954
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
docela pochybuju,autorizovany servis musi mit oddelenou dilnu od prijmu a o tom ze by te vzali na dilnu docela pochybuju,tak nevim jak si to mohl videt.... hlavne ze mas cistej olejmir77 píše:) Tak je mi jasný, že v servisu na to nemaj čas
Ale mám tak trochu pocit, že hlavně v autorizácích to musej už z principu všechno vomrdat, aby to stihli.
Párkrát jsem byl v VW autorizáku a věci co jsem tam viděl, jsem neviděl nikde jinde
