Stránka 5 z 7

Napsal: 15 úno 2011, 23:17
od Tomas.cz
Obrázek
Obrázek

Napsal: 15 úno 2011, 23:30
od tiff
Je pravda, ze motory BKD v Octaviich nemaji ten mechanismus vyvazovacich hridelu, takze nedochazi k torzni oscilaci hridelky olejoveho cerpadla, ktera se tim padem tak rychle neopotrebuje?
Nebo je to nesmysl? :)

EDIT: mimochodem, jake jsou nejcastejsi bolesti BKD a da se jim nejak predejit?
Mam jedno z poslednich vyrobenych 16V PD, najeto ani ne 60,000km, tak jestli ma krome normalni udrzby a opatrneho zahrivani cenu delat neco navic?
Olej menim po 15,000km, tankuju alespon zdanlive kvalitni naftu, davam VIF ...
Cetl jsem jen klaicky o hlavach, hridelce olejoveho cerpadla, a pak nejaky cervik kdesi nahore u vahadel a obcas podfukujici vstriky, tak nevim, jestli se tomu da nejak predejit, nebo zbyva jen cekat, az to prijde.

Napsal: 17 úno 2011, 19:00
od dhfool
tak jestli ma krome normalni udrzby a opatrneho zahrivani cenu delat neco navic?
Modlit se...

Napsal: 17 úno 2011, 19:08
od dhfool
A když už tady brečíme nad šračkovostí nových aut, tak dneska jsem byl v mercedesu pro ND a předávali tam fungl nové kupé SLS za skromných 5 míčů... Nádherné auto s nádherným zvukem... až na ten cvakající hydroštos!!!

Napsal: 17 úno 2011, 21:01
od Huml
co to znamená "opatrné zahřívání"?

Napsal: 17 úno 2011, 21:08
od jericho-3
Tolik pěněz dát za MB může jen člověk, kterého prachy vyloženě serou :D

Napsal: 17 úno 2011, 21:18
od Tomas.cz
jericho-3 píše:Tolik pěněz dát za MB může jen člověk, kterého prachy vyloženě serou :D
(rofl) (rofl)

Napsal: 17 úno 2011, 21:36
od dhfool
Huml píše:co to znamená "opatrné zahřívání"?
Sovětští vojáci svými těly zahřívaly motory.

Napsal: 17 úno 2011, 21:37
od dhfool
jericho-3 píše:Tolik pěněz dát za MB může jen člověk, kterého prachy vyloženě serou :D
Už pět se jich našlo... (crazy)

Napsal: 18 úno 2011, 07:34
od tiff
Huml píše:co to znamená "opatrné zahřívání"?
To znamena lehka noha na plynu a otacky pokud mozno nekde mezi 1500 a 2000, dokud neni rucicka na devadesatce :)

Me by spis zajimalo, jak je na tom BKD s onim neslavnym selhavanim pohonu olejoveho cerpadla. Je to stejny problem jako u podelnych motoru s vyvazovaky, nebo se to vyskytuje spis vyjimecne?

Napsal: 18 úno 2011, 12:34
od Huml
BKD se to netýká

Napsal: 19 úno 2011, 10:20
od IBUSCH
Zdar chlapi. Jsem majitelem OctaviaII 2,0 tdi kód motoru BKD.Problém který popisujete je způsoben opravdu povolenými vstřiky.Měl jsem stejný problém kdy mi začalo auto škubat na 6 při nižších otáčkách a pstupně až na 4.Na foru jsem se dočetl že toto opravý dílna Dieselpoweru v Chomutově.Zavolal jsem do Chomutova auto mi bezproblémů oravili a šlape jako hodiny.

Napsal: 20 úno 2011, 20:41
od holy
Taky se k nim chystám...příští měsíc.

Napsal: 21 úno 2011, 11:51
od altea
Kolik máte s tím BKD najeto?
Mám asi 160000km a zatím OK (LOL)

Chystám se do zánovní OII 2,0 TDI BKD - jsem blázen???????? :D
Já mám zatím zkušenosti veskrze pozitivní - hlava OK, turbo OK, vstřiky OK ---------- ZATÍM !!!!
V 70.000 km chcípací kladka :D

Napsal: 21 úno 2011, 17:34
od kristobara
320 tisic, pri koupi stoceno 121, zjistil jsem to ted pri tech vstrikach...potesi (wallbash) (wallbash) (wallbash) na druhou stranu...jiny zavaznejsi problemy neregistruju, krom klasickych opotrebeni - musim zaklepat!!! (hm)