Stránka 5 z 7
					
				
				Napsal: 15 úno 2011, 23:17
				od Tomas.cz
				
			 
			
					
				
				Napsal: 15 úno 2011, 23:30
				od tiff
				Je pravda, ze motory BKD v Octaviich nemaji ten mechanismus vyvazovacich hridelu, takze nedochazi k torzni oscilaci hridelky olejoveho cerpadla, ktera se tim padem tak rychle neopotrebuje?
Nebo je to nesmysl? 
EDIT: mimochodem, jake jsou nejcastejsi bolesti BKD a da se jim nejak predejit?
Mam jedno z poslednich vyrobenych 16V PD, najeto ani ne 60,000km, tak jestli ma krome normalni udrzby a opatrneho zahrivani cenu delat neco navic?
Olej menim po 15,000km, tankuju alespon zdanlive kvalitni naftu, davam VIF ...
Cetl jsem jen klaicky o hlavach, hridelce olejoveho cerpadla, a pak nejaky cervik kdesi nahore u vahadel a obcas podfukujici vstriky, tak nevim, jestli se tomu da nejak predejit, nebo zbyva jen cekat, az to prijde.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 úno 2011, 19:00
				od dhfool
				tak jestli ma krome normalni udrzby a opatrneho zahrivani cenu delat neco navic? 
Modlit se...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 úno 2011, 19:08
				od dhfool
				A když už tady brečíme nad šračkovostí nových aut, tak dneska jsem byl v mercedesu pro ND a předávali tam fungl nové kupé SLS za skromných 5 míčů... Nádherné auto s nádherným zvukem... až na ten cvakající hydroštos!!!
			 
			
					
				
				Napsal: 17 úno 2011, 21:01
				od Huml
				co to znamená "opatrné zahřívání"?
			 
			
					
				
				Napsal: 17 úno 2011, 21:08
				od jericho-3
				Tolik pěněz dát za MB může jen člověk, kterého prachy vyloženě serou  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 úno 2011, 21:18
				od Tomas.cz
				
			 
			
					
				
				Napsal: 17 úno 2011, 21:36
				od dhfool
				Huml píše:co to znamená "opatrné zahřívání"?
Sovětští vojáci svými těly zahřívaly motory.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 úno 2011, 21:37
				od dhfool
				jericho-3 píše:Tolik pěněz dát za MB může jen člověk, kterého prachy vyloženě serou  

 
Už pět se jich našlo...  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 úno 2011, 07:34
				od tiff
				Huml píše:co to znamená "opatrné zahřívání"?
To znamena lehka noha na plynu a otacky pokud mozno nekde mezi 1500 a 2000, dokud neni rucicka na devadesatce 
Me by spis zajimalo, jak je na tom BKD s onim neslavnym selhavanim pohonu olejoveho cerpadla. Je to stejny problem jako u podelnych motoru s vyvazovaky, nebo se to vyskytuje spis vyjimecne?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 úno 2011, 12:34
				od Huml
				BKD se to netýká
			 
			
					
				
				Napsal: 19 úno 2011, 10:20
				od IBUSCH
				Zdar chlapi. Jsem majitelem OctaviaII  2,0 tdi kód motoru BKD.Problém který popisujete je způsoben opravdu povolenými vstřiky.Měl jsem stejný problém kdy mi začalo auto škubat na 6 při nižších otáčkách a pstupně až na 4.Na foru jsem se dočetl že toto opravý dílna Dieselpoweru v Chomutově.Zavolal jsem do Chomutova auto mi bezproblémů oravili a šlape jako hodiny.
			 
			
					
				
				Napsal: 20 úno 2011, 20:41
				od holy
				Taky se k nim chystám...příští měsíc.
			 
			
					
				
				Napsal: 21 úno 2011, 11:51
				od altea
				Kolik máte s tím BKD najeto?
Mám asi 160000km a zatím OK 
 
Chystám se do zánovní OII 2,0 TDI BKD - jsem blázen???????? 
 
Já mám zatím zkušenosti veskrze pozitivní - hlava OK, turbo OK, vstřiky OK ----------  ZATÍM !!!!
V 70.000 km chcípací kladka   

 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 úno 2011, 17:34
				od kristobara