bufik si toto sam kontroluje a pri poklese pod urcitu mez po urcitu dobu sa sam odstavi, ale tam tiez zalezi aku baterku tam mas a v akom je stave. Prerat si to mozes podla Ah baterie a odberu bufiku x cas ale kde je presna ta hranica kedy este otoci starterom a kedy uz nie sa tazko urcujemir77 píše:Hele, když tady řešíte ty odběry a věci kolem toho. Nemáte někdo zkušenost, jak dlouho to zmákne baterka živit? Tím myslím najít tu hranici, kdy už nenastartujuNejsem zrovna přes elektriku a všechny ty vzorečky ohledně napětí a proudu jdou mimo mě
Ideální by byly nějaký kritický hodnoty, spodní hranice, jakou musí baterie pro nastartování splňovat a k tomu měřák do auta
Doufám, že jsem se vyjádřil alespoň trochu srozumitelně
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
zapojení Webasto T top C
Bufík při startu cca 12A (žhavička má kolem 1 Ohm) Pak dost bere ventilátor cca 7-10A, no a nová 100Ah baterka vydrží celou noc a stará třeba ani bufík nedovolí pustit protože pokles napětí je při tom odběru pod 10,5V , nebo to v polovině žhavení vzdá. Navíc pokud baterku často trápíš na hranici vybití tak tím jde dřív do kytek. Proto říkám lidem co mají 85 Ah a míň ať to nenechávaj přílišdlouho a hlavně pak chvíli jedou u tý 100Ah to není tak krytycký, nedochází při zátěži tak často k hranici vybití. Ideální je před zimou nabít baterku napojit měřák , pustit bufa s ventilátorem a pozorovat za jak dlouho se dostaneš na 11V a to je přibližně ta doba použitelnosti. Malinko pod 11V to jde ale ne často a pod 1O,5V už to baterka opravdu ráda nemámir77 píše:Hele, když tady řešíte ty odběry a věci kolem toho. Nemáte někdo zkušenost, jak dlouho to zmákne baterka živit? Tím myslím najít tu hranici, kdy už nenastartujuNejsem zrovna přes elektriku a všechny ty vzorečky ohledně napětí a proudu jdou mimo mě
Ideální by byly nějaký kritický hodnoty, spodní hranice, jakou musí baterie pro nastartování splňovat a k tomu měřák do auta
Doufám, že jsem se vyjádřil alespoň trochu srozumitelně
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
takze ti to islo spustit aj bez pripojenych hodiniek a bez CANu z auta,cize cela zavada bola iba v slabej baterke..? ako sa ti to pri tej chybe spravalo, zaplo sa duchadlo v bufiku, potom sa vyplo a po chvilke zasa zaplo na nejaku minutku a vyplo uplne...? lebo ja to moje tiez neviem nastartovat a robilo mi presne to co som pisal...tRpaslik píše:Tak jsem udelal jeste jednu vec. Mel jsem slabou baterku na ktere jsem to zkousel. Dal jsem zdroj a chyby zmizeli - takze byly pravdepodobne zpusobeny podpetim. Jo a jeste jsem pripojil pumpu. Kolik si bere topeni pri startu?
CAHA 125 kW TDI CR
Tady jsou nejake obrazky prubehu:
Kód: Vybrat vše
http://www.disco3.co.uk/forum/topic43944-105.htmlJo tak díky za info
Jináč ten odkaz super
Tam jsou snad všechny potřebný informace k diagnostice
Asi si udělám taky kabel 
Ještě k tý baterce, 100 Ah to teda bude krmit dobře, ještě mě dneska někde přesvědčoval, že díky ní bude trpět altík. Je na tom něco pravdy? Že prej bude víc dobíjet a půjde dřív do kytek.
Já už tu 100 Ah baterku mám, takže nic nezměnim, ale abych měl alespoň představu
Řek bych, že ta informace bodne i ostatním lidem, co se chystají na montáž 
Ještě k tý baterce, 100 Ah to teda bude krmit dobře, ještě mě dneska někde přesvědčoval, že díky ní bude trpět altík. Je na tom něco pravdy? Že prej bude víc dobíjet a půjde dřív do kytek.
Já už tu 100 Ah baterku mám, takže nic nezměnim, ale abych měl alespoň představu
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
A uz sa ti to teda pred zablokovanim podarilo aj nastartovat..? ja tam mam tiez iba tu F0, hodinky som este nezapajal...vraj si to este po CANe z auta taha info o stave paliva v nadrzi, takze este tam moze byt chyba..bude to treba asi pripojit aj na CAN v aute + na tie hodinky a tak skusit..tRpaslik píše:Tak jsem si ho nejak chytre zablokoval. Predtim nez mi to psalo to UEHFL tak slo spoustet vsechno z nabidky control, tedko mi to nereaguje.
Uz tam mam jenom tu chybu F0, ostatni uz tam nejsou po te co jsem odpojil ty origo T5 hodiny.
CAHA 125 kW TDI CR
