zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mir77 píše:Hele, když tady řešíte ty odběry a věci kolem toho. Nemáte někdo zkušenost, jak dlouho to zmákne baterka živit? Tím myslím najít tu hranici, kdy už nenastartuju :) Nejsem zrovna přes elektriku a všechny ty vzorečky ohledně napětí a proudu jdou mimo mě :)
Ideální by byly nějaký kritický hodnoty, spodní hranice, jakou musí baterie pro nastartování splňovat a k tomu měřák do auta :D
Doufám, že jsem se vyjádřil alespoň trochu srozumitelně :D
bufik si toto sam kontroluje a pri poklese pod urcitu mez po urcitu dobu sa sam odstavi, ale tam tiez zalezi aku baterku tam mas a v akom je stave. Prerat si to mozes podla Ah baterie a odberu bufiku x cas ale kde je presna ta hranica kedy este otoci starterom a kedy uz nie sa tazko urcuje :) a hlavne pokial je vonku zima :) ale taka 70Ah baterka si myslim ze by 1-2hodiny(vratane kurenia) zvladla a nastartovala by v pohode . Ja mam na bufik separatnu baterku, 44Ah a v pohode zvladala krmit bufik 6-7hodin ale len bufik+obeh bez zataze ako je ventilator v kureni a az potom lahla na nejakych 10-9.5V a bufik sa sam odpojil.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

zapojení Webasto T top C

Příspěvek od vynecht »

mir77 píše:Hele, když tady řešíte ty odběry a věci kolem toho. Nemáte někdo zkušenost, jak dlouho to zmákne baterka živit? Tím myslím najít tu hranici, kdy už nenastartuju :) Nejsem zrovna přes elektriku a všechny ty vzorečky ohledně napětí a proudu jdou mimo mě :)
Ideální by byly nějaký kritický hodnoty, spodní hranice, jakou musí baterie pro nastartování splňovat a k tomu měřák do auta :D
Doufám, že jsem se vyjádřil alespoň trochu srozumitelně :D
Bufík při startu cca 12A (žhavička má kolem 1 Ohm) Pak dost bere ventilátor cca 7-10A, no a nová 100Ah baterka vydrží celou noc a stará třeba ani bufík nedovolí pustit protože pokles napětí je při tom odběru pod 10,5V , nebo to v polovině žhavení vzdá. Navíc pokud baterku často trápíš na hranici vybití tak tím jde dřív do kytek. Proto říkám lidem co mají 85 Ah a míň ať to nenechávaj přílišdlouho a hlavně pak chvíli jedou u tý 100Ah to není tak krytycký, nedochází při zátěži tak často k hranici vybití. Ideální je před zimou nabít baterku napojit měřák , pustit bufa s ventilátorem a pozorovat za jak dlouho se dostaneš na 11V a to je přibližně ta doba použitelnosti. Malinko pod 11V to jde ale ne často a pod 1O,5V už to baterka opravdu ráda nemá
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tRpaslik píše:Tak jsem udelal jeste jednu vec. Mel jsem slabou baterku na ktere jsem to zkousel. Dal jsem zdroj a chyby zmizeli - takze byly pravdepodobne zpusobeny podpetim. Jo a jeste jsem pripojil pumpu. Kolik si bere topeni pri startu?
takze ti to islo spustit aj bez pripojenych hodiniek a bez CANu z auta,cize cela zavada bola iba v slabej baterke..? ako sa ti to pri tej chybe spravalo, zaplo sa duchadlo v bufiku, potom sa vyplo a po chvilke zasa zaplo na nejaku minutku a vyplo uplne...? lebo ja to moje tiez neviem nastartovat a robilo mi presne to co som pisal...
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Presne nevim - me to pretizilo zdroj. Hodinky z T5 se rozsvitily a objevila se na nich 20 a nejaky vlnky. Pak mi to pretizilo zdroj.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

a potom si to ako spustil, s hodinkami alebo bez nich..?
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Me to jeste nebezi. Musim si prinest autobaterii abych to mohl vyzkouset.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

pisal si ze ti chyby zmizli,ked si pripojil zdroj, tak som myslel ze si to rozbehal cez diagnostiku na stole...mne to totiz hadzalo tiez chybu F0h, tak neviem cim to je...zmizla ti aj tato chyba (F0h) po pripojeni na zdroj..?
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tak bohuzel nic. Prines jsem si baterii a pise mi to chyby:
53-F4, 49-F0, 52-F3 a nejdou mi smazat. Copa te to pise v programu v device state?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

mne to pisalo toto :

Obrázek
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tak tu jednu chybu to pise spolecnou ale me to este pise v overview okne device state: 3 faults UEHFL STFL
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

no aj mne to tam pisalo nieco take... 1faut STFL, alebo tak nejak
CAHA 125 kW TDI CR
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tady jsou nejake obrazky prubehu:

Kód: Vybrat vše

http://www.disco3.co.uk/forum/topic43944-105.html
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jo tak díky za info :) Jináč ten odkaz super :) Tam jsou snad všechny potřebný informace k diagnostice :) Asi si udělám taky kabel ;)
Ještě k tý baterce, 100 Ah to teda bude krmit dobře, ještě mě dneska někde přesvědčoval, že díky ní bude trpět altík. Je na tom něco pravdy? Že prej bude víc dobíjet a půjde dřív do kytek.
Já už tu 100 Ah baterku mám, takže nic nezměnim, ale abych měl alespoň představu ;) Řek bych, že ta informace bodne i ostatním lidem, co se chystají na montáž ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tak jsem si ho nejak chytre zablokoval. Predtim nez mi to psalo to UEHFL tak slo spoustet vsechno z nabidky control, tedko mi to nereaguje.
Uz tam mam jenom tu chybu F0, ostatni uz tam nejsou po te co jsem odpojil ty origo T5 hodiny.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

tRpaslik píše:Tak jsem si ho nejak chytre zablokoval. Predtim nez mi to psalo to UEHFL tak slo spoustet vsechno z nabidky control, tedko mi to nereaguje.
Uz tam mam jenom tu chybu F0, ostatni uz tam nejsou po te co jsem odpojil ty origo T5 hodiny.
A uz sa ti to teda pred zablokovanim podarilo aj nastartovat..? ja tam mam tiez iba tu F0, hodinky som este nezapajal...vraj si to este po CANe z auta taha info o stave paliva v nadrzi, takze este tam moze byt chyba..bude to treba asi pripojit aj na CAN v aute + na tie hodinky a tak skusit..
CAHA 125 kW TDI CR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“