padající nafta tdi AHF 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepinoTDi
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 31 pro 2007, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepinoTDi »

milda.svo píše:
001marcus píše:to: milda.svo
asi máš pravdu,... protože jsem neska skusil vyndat T ventil na filtru a byl propustný v obou směrech,...takže nafta padá,...ale je divný,..že to studený chytá lépe,..někdo to tu vysvětloval,..ale nevim,.už si to nepamatuju,..spíš si myslim,..že padá nafta a zároven to chce i zvýšit dávku :-)


Dej na vracecku za filtr zpetny ventil dal sem tam tenhle ale obednej si 8mm
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/prisluse ... til-2.html

Jeste sem dal jeden i pred filtr at je jistota ze nic nepada nafta tam musi zustat a pokud je vse v poradku musi to jit na brnk.

ahoj, nějak mi není jasné" před filtr, za filtr" mohl by jsi mi to třeba nakreslit? :? děkuji :-D
O1 AHF powered by TDIFun *99kw 350Nm*
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Ahoj das to pred filtr na privodni hadici a druhej za filtr na tu vracecku. Na tu vracecku musis dat ten z toho odkazu co sem daval jinak by to nefungovalo.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

pokud by někdo měl zájem,... mám učebnici ,..kde je podrobně popsaná palivová soustava tdi,..všechny ventily v řezu,.jak a na co je atd ,..můžu to oskenovat:-)
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

[quote="001marcus"]pokud by někdo měl zájem,... mám učebnici ,..kde je podrobně popsaná palivová soustava tdi,..všechny ventily v řezu,.jak a na co je atd ,..můžu to oskenovat:-)[/quote

Ahoj hod to sem at je to tady muze to byt pro nekoho zajimave .
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
HerFlick
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 02 říj 2010, 07:55
Odpovědi: 0

Předvstřik? Nafta?

Příspěvek od HerFlick »

Mám ten samej problém. Špatný starty za studena. Startuje to stejně jako na tom videu. Filtr měněn před půl rokem, samozřejmě odvzdšněn. Ale je pravda že po osazení Race 520 před půl rokem se ty starty ještě zhoršili. Baterka,startér jsou o.k.
Obrázek Předvstřik byl velmi nízko jen 23 , četl jsem že ideál je kolem těch 55-56, ale půl dne jsem se stím trápil a jeden šroub vypověděl službu a už jsem na to neměl nervy,, tak jem to nechal na 48. Starty se tím nepatrně zlepšili, ale pořád to dlouho trvá, na okolní teplotě nezáleží. Svíčky jsou funkční jen dvě, ale oni stejně žhaví až od +5stupňů ?? A mě to dělalo i v létě. Tak to vypadá asi na padající naftu? máte někdo nějaký detailnější návod jak to zjistit, nebo jestli zkusit ten zpětný ventil?


Obrázek
Ještě jsem si to napíchl a koukal jsem že 3 vstřik dává nějak špatně už asi, ale v tom se nevyznám, poznáte to někdo jestli i ty další hodnoty v kanálech jsou ok?? Jestli ta 3 tryska není náhodou ta centrální, protože ten vstřikovač byl strašně volnej, jako by tam jenom položenej a nešlo ho nijak připevnit, neví někdo co stím?
Seat Toledo 1M 1.9 TDI > 81kW, RACE 520, VB,* 312mm > 18" >APsf -40mm ..
Seat Toledo 1L 81kw Magnus, (Recaro) série :D
G IV ASZ , 122 kw, JOM :-D , 18" , Recaro, Hella Celis
Fabia RS , GTB2260VK , FIRAD 80% , nechce to jet.
freeddy33
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2011, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od freeddy33 »

Čau, jsem tu nový a mám podobný problém. Auto jsem koupil na konci června, kdy se týden po koupi objevila první závada, auto žralo vodu. Nechal jsem to opravit, hlava byl zarovnána, nový gufera, vodítka, těsnění. Po smontování vyměněn olej + filtr, chladící kapalina, palivový filtr a nechal jsem u toho udělat rovnou rozvody i s pumpou. Nyní, když teplota klesla pod 10°C mi začalo hůře startovat, ne jako na videu, tak dlouho netočí, chytne za 3 vteřiny a žhaví asi 2 vteřiny, ale má takový divný zvuk, jak když se zapalují válce postupně, ale cca za 10 vteřin, už je vše v pořádku. Nedalo mi to a nechal jsem vyměnit baterii, všechny žhaváky a seřídit předvstřik, zjistil jsem, že ten co mi dělal rozvody se na to vys...! Od té doby to chytalo o trošku lépe, ale nyní je to zase stejné a někdy i horší a nevím si rady.

Mám cca 1cm bublinu v hadičce mezi filtrem a čerpadlem, ale bylo mi řečeno, že to je v pořádku a vím, že mám vstřik na 3 válci 0,9 a v normě je údajně 1, tak nevím, zda to na to může mít vliv. Za tepla to startuje krásně, hned jako by to byl benzín. A všiml jsem si, že když stojím předkem auta na parkovacím místě lehce z kopce, startuje to lépe, než když je auto v rovině. Nevím, zda to může něčemu napovědět. Diagnostiku bohužel nemám.

Prosím Vás o radu (s postupem, jak pro blbce pro kontrolu, co mám udělat :D), jsem v tomhle laik, je to první diesel v rodině a mé první auto. Jinak jde o Š Octavii 1,9 Tdi 81kW , ASV (myslím) r.v. 2002.

Všem děkuji
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

pokud to chytne lip kdyz auto stoji predkem z kopce, tak by mohlo jit o tu padajici naftu, protoze potom neni tak velkej vyskovej rozdil mezi cerpadlem a nadrzi, ale tezko rict...
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
freeddy33
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2011, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od freeddy33 »

A co ta bublina v te hadicce??? Je to normalni?

Osobne si myslim,ze je to spatne, kdyz si vezmu treba cerpadlo u studni na zahrade, tak musi byt zavodnene a nesmi tam byt vzduch, jinak to cerpadlo nenasaje, myslim ze to je podobne, ale nevim.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

freeddy33 píše:A co ta bublina v te hadicce??? Je to normalni?

Osobne si myslim,ze je to spatne, kdyz si vezmu treba cerpadlo u studni na zahrade, tak musi byt zavodnene a nesmi tam byt vzduch, jinak to cerpadlo nenasaje, myslim ze to je podobne, ale nevim.
padá ti nafta, pokud neumíš najít příčinu tak jedno z řešení je koupit dva ventilky, jeden vřadíš před filtr, druhý na vratku donádrže a naftabude držet,

před sací ventilek je dobrédát plastový filtřík aby ventil nepoškodil bordel z nádrže, cca 6OOkš,
freeddy33
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2011, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od freeddy33 »

A muzes mi prosim konkretne poslat typy jake koupit???

A kam presne je dat a ktery kam,pripadne i ten filtrik?
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

tak samo mi to startovalo když sjem přetěsnoval víčko tandemu.. vytekla z toho nafta.. tak nevim proč myslite že by to nemohlo byt padanim nafty.. ted je otazka, ta nafta muže padat bud v hadičkách a nebo je někde netěsnost.. ty zpětné ventily hned za čerpadlo by nemusel byt špatny napad pro začatek
freeddy33
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2011, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od freeddy33 »

Bublinka v hadicce mezi filtrem a cerpadlem je v poradku nebo neni???
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

byt by tam asi nemela, ale znam auta co tam tu bublinku maji 1.5 cm velkou a auto jede uplne bez problemu, chyta na dotek klicku, takze tezko rict jak moc velkou vinu prisuzovat te bublince...ja sam tam tu bublinku mam a nepodarilo se me ji odstranic..
zkus zvysit startovaci davku na max(login 12233 ->prizpusobeni-> kanal 05-> a zadej tam hodnotu 33268->pak test a ulozit) a pak dej vedet..
jeste potom muzes zkusit prodlouzit dobu zhaveni-zase login 12233->prizpusobeni->kanal 12->standartni hodnota tam je 32768, pokud tuto hodnotu snizujes tak se zvysuje doba zhaveni, zkus tam zadat treba 32650.. Pak nech auto prez noc venku a rano zkus nastartovat a rekni jak to probehlo..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
freeddy33
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 lis 2011, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od freeddy33 »

Bohuzel to nezkusim,psal jsem ze nemam diagnostiku,takze musim vyzkouset jine moznosti.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ty zpětné ventily jsou i na foru já je kupuji u zeliny ve strážníci ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“