EMISNA KONTROLA DIESEL MOTOR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tomas6 píše:Neboj.Dělají to tak protože musí.Motor to v pohodě vydrží pokud je OK.Neznám technika který by rád čekal až mu loupne rozvod na autě které zrovna měří.Nedá se s tím dělat vůbec nic.Emise se měří způsobem volnoběh,omezovač...
Pravdou je ze emisna kontrola pri behu motora naprazdno, nieje relevantna a nici motor a nie trochu. Pri EK sa motor drzi v behu naprazdno v max. vyrobcom pripustnych otackach niekedy aj viac ako 90s. Pri takychto vysokych otackach sa ojnica deformuje (natahuje) o 0.1-0.5mm cim piest vychadza aj do takych miest (do jaloveho priestoru) kde za normalnych okolnosti nechodi. Nasledkom toho sa prvy tesniaci piestny kruzok dostava az do jaloveho priestoru kde su na stene valcov usadene rozne sadze ktore ho doslova obrusia ako smirgel papier. Ten straca svoje tesniace chopnosti cim sa znizuje tesnost spalovacej komory t.z. klesa kompresny pomer. Poskodeny motor po EK nieje ziadna nezvycajna udalost. Preto pred samotnym meranim (vykonanim) EK podpisujes papier ze stredisko EK nema ziadnu zodpovednost za poskodenie prip. uplne znicenie motora ktory je predmetom EK. Za skodu sposobenu na motore ktory je predmetom EK v plnom rozsahu preberas zodpovenost na vlastne riziko. Najlepsie je supnut do poplnika malu pozornost "na pivo". Vtom pripade je u tvojho auta strcena iba sonda vo vyfuku a borici nejaka stara Felda. Ty svojmu motoru iba sem tam trochu pridas tak na 2000ot. pripadne ak je po ruke auto s podobnym motorom ako mas ty tak sa to vyriesi aj bez ucasti tvojho auta ;)
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

minulej tyden jsem byl na technické a emisích, radši jsem tam po dobu měření ani nebyl :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
bordelvgarazi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 úno 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od bordelvgarazi »

Měřil jsem emise 6 let a za tu dobu se mi žádnej motor nepotkal a ni jsem o žádném takovém případu neslyšel. 90 sekund v přeběhu? To snad ani né :D A jestli diesel projde nebo neprojde na prvních pět šlápnutí je v noze technika a poloze sondy ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no a nove TDI maju LC..takze obmedzovac sa nekona a je po testoch. vyriesene.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“