to je brutalni komedie:D fakt nemuzu
Jako ja mysli,ze super je to tak do 10 kc za litr. pak uz by mi to asi za ten risk,ze odseru cely motor a hlavne musim porad menit palivak nestalo.
A ty restaurace jak to berou velkem nakupuji tak za kolik? ja sem psal do jedne vyrobni spolecnosti a oni mi rekli,ze podle mnozstvi se cena snizuje,ale o halere. cena zacinala nekde na 31 kc za litr tusim. Ale cetl sem prave na webovce firmy co dela prestavby na olej velkym cervenym pismem odkaz olej za 21 kc zde,ale vysledek byl 39:D jak v kauflandu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:to je brutalni komedie:D fakt nemuzu
Jako ja mysli,ze super je to tak do 10 kc za litr. pak uz by mi to asi za ten risk,ze odseru cely motor a hlavne musim porad menit palivak nestalo.
A ty restaurace jak to berou velkem nakupuji tak za kolik? ja sem psal do jedne vyrobni spolecnosti a oni mi rekli,ze podle mnozstvi se cena snizuje,ale o halere. cena zacinala nekde na 31 kc za litr tusim. Ale cetl sem prave na webovce firmy co dela prestavby na olej velkym cervenym pismem odkaz olej za 21 kc zde,ale vysledek byl 39:D jak v kauflandu.
Už je to pár let co jsem volal do SETUZY za kolik mi nechaj třeba 3 tuny oleje a ta cena byla tak nesmyslně vysoká. V tý době se prodával olej v akcích na krámě i za 9.90 a oni chtěly asi 18kč, takže je aspoň vidět jak ty ceny v akcích jsou dotovaný.
oldaf píše:A když už je tady debata o ceně za kilometr tak momentálně v 525TDS touring jezdím za 90.-h/km. Léto za 40.-h/km
Tiše závidím to je jak pohádka.... Taky půjdu se pozeptat po vývařovnách v okolí ale jestli budou smažit na sádle a ztuženém tuku tak mi to bude na houby to od nich brat....
oldaf píše:V pětkovým bmw s 3,5litrovým motorem přes 220ps jsem měl průměrnou spotřebu 12 litrů LPG. Dalo se s tím jezdit i kolem 10litrů LPG. Pokud jsem tomu šlapal na krk tak kolem 15l LPG. Pokud bych v dnešní době neměl furt skladem 2tuny oleje tak bych se vrátil při dnešních cenách paliv zpět k plynu. S plyňákama jsem pár set tisíc km nalítal a ušetřit se na tom dají pěkný prachy. Takže pokud bude dostatek oleje jako je teď tak budu jezdit na olej, až nebude tak se vrátím zpět k plynu.
Proto si taky omegu se sekvenčím LPG zatím hlídám jak oko v hlavě.Mám v ní LPG systém MAGIC který šlape dobře.Některé motory se na to LPG moc nehodí jak jsem si tak pročítal recenze k některým autům co mě zajímali.
tak pockame na akci:P ted zatim za pro me nezajimavych 26,9. to bude zajimavy tak za rok. Jinak ja to teda zacnu redit jen smesnou naftou. Chci jeste vyjet nadrz a pak zkusit 10 l kvalitni nafty at si overim vykon a hlavne to,ze na olej je motor kultivovanejsi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Eště otázka většinou řikáte že na sajrajty se zadře čepadlo. ?protožeje to malo mastny nebo husty? tak by mělo stačit přidat nějakej olej mazadlo ? jakej nebo co aby se předešlo zničení.
Jinak mě fakt připada že když jezdim na olej nebo bionaftu tak motor de lehčejc tišejc .
Naposledy upravil(a) wwkkk dne 06 dub 2011, 19:54, celkem upraveno 1 x.
sikin1987 píše:tak pockame na akci:P ted zatim za pro me nezajimavych 26,9. to bude zajimavy tak za rok. Jinak ja to teda zacnu redit jen smesnou naftou. Chci jeste vyjet nadrz a pak zkusit 10 l kvalitni nafty at si overim vykon a hlavne to,ze na olej je motor kultivovanejsi.
Kde chceš v čechah vzit kvaliní naftu? Nebo tankuješ v německu. Tam když natankuješ obyč naftu tak ujedeš vic km než když nabereš v čechach osobně vyskoušeno!
wwkkk píše:Eště otázka většinou řikáte že na sajrajty se zadře čepadlo. ?protožeje to malo mastny nebo husty? tak by mělo stačit přidat nějakej olej mazadlo ? jakej nebo co aby se předešlo zničení.
Jinak mě fakt připada že když jezdim na olej nebo bionaftu tak motor de lehčejc tišejc .
Ono ten olej by mel cerpadlo mazat a chranit pred korozi,ale on je husci a tim padem tam vse vic namaha. Nechapu proc se cerpadlo zadre nekomu na olej. Jedine na vyfrit,ale to by musleo byt bez filtru.
Ano jede to na obe tvoje zminena paliva kultivovaneji a nesmrdi jak avie,ale chci to ted jeste overit. Ale am o sekundu horsi zrychleni jakobych mel jen lehky chiptuning.
Kvalitni naftu no:D myslel sem trosku v uvozovkach. ale na Benzine te nejak verim.Urcite ne SHELL ktery jen keca a lidi si namlouvaji jak to je lepsi palivo a zvysuje vykon a velky prd. Shell v Nemecku mozna.
Ja abych pravdu rekl sem tankoval naftu za posledni pul rok 1x a to na cerpacce co neprosla testem Alitron. Berou paliva od Slovnaftu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
wwkkk píše:A co tam máš za čip nevíš kolik by stál do iveca . A pomohlo to vykon spotřeba . Motoru to nevadí jak to funguje?
jak co tam ma za chip? mam pridane proste na palivu co udrzel setrvak.
Nevim co to ze system nektere RJ se musi pajet jako treba 2,4 TD u fiatu.
Spotreba sla dolu o litr a pul zrychleni o 2s. A ano mam to vliv na motor.
Ja mam pridanych min 80 Nm a 25koni a spojka vydrzi max tretinu zivotnosti setrvak to odpali a to same poloosy,kynetaky a prevodovku.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
wwkkk píše:A co tam máš za čip nevíš kolik by stál do iveca . A pomohlo to vykon spotřeba . Motoru to nevadí jak to funguje?
jak co tam ma za chip? mam pridane proste na palivu co udrzel setrvak.
Nevim co to ze system nektere RJ se musi pajet jako treba 2,4 TD u fiatu.
Spotreba sla dolu o litr a pul zrychleni o 2s. A ano mam to vliv na motor.
Ja mam pridanych min 80 Nm a 25koni a spojka vydrzi max tretinu zivotnosti setrvak to odpali a to same poloosy,kynetaky a prevodovku.
to nemuzes myslet vazne, mas 35% navrch, to poloosy nemaj sanci poznat, a i prevodovce je to jedno, kloub ma bezpecnost min.3x, snad jen ta spojka by mohla vice trpet
Ale je to bezna vec u techto aut. Fiat to proti alfe nema predimenzovane to je overene A kroutak je zvyhly min o 40%
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
to jsem mluvil jen o spojce a setrvacniku tam to je fakt.Ale ja vim,ze na tom aute nenajedu 50 tis,takze sem klidny
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Davate ještě nějaký filtr před palivak přemejšlim že si tam dam takovej co se dává k motorkam stoji asi 9 kč nebo jinej ? lepši měnit tedle než celej velkej navic do něj je vidět .
Jak sem čet tak některý druhy paliva zanašej trisky a tak a bionafta zas rozpouští takže když se to bude střídat nebo míchat tak by to mělo bejt čistý . Nebo jak často musíte čistit ? proč se to zanáší