Stránka 5 z 6
Napsal: 05 kvě 2014, 18:43
od burek
leji ho tam pod tlakem uz tri roky na BLS , delam si jednou za mesic vynucenou regeneraci , mam najeto 220tis km a zatim onem nevim ... tuk tuk tuk
Napsal: 20 lis 2015, 19:49
od tinter
pro hračičky nadhodím jak jsem nakonec vyřešil hamletovskou otázku regeneruje nebo neregeneruje.
Základ je jakékoli zařízení Android a aplikace Torque pro. Dále WBH - BT5 adapter (
https://www.obd2-shop.eu/product_review ... ews_id/451 )
tento adapter je unikátní tím, že umí VW protokol a ne jen běžný OBD2 standard. V torque pro lze načítat jakýkoliv blok měřených hodnot. S jejich programem WBH diag funguje skoro stejne jako VCDS/VAG COM. Asi dva dny laborování a výsledek zcela uspokojil mou zvídavost. Jediné co mi chybí je možnost z Torque odpálit regeneraci ručně. Umí to odesílat jen OBD2 příkazy a ne Login II. Hodilo by se to třeba když vidim že zaplnění se stejně blíží hodnotě kdy se spouští regenerace a mám před sebou delší cestu. Ono se to totiž mrcha jako na potvoru spustí vždycky kousek před barákem
fotku omluvte je to narychlo mobilem

[/img]
Napsal: 21 lis 2015, 08:14
od srsenvilko
tak ja som kupoval 02 2,0 BMM a najazdene mam uz 20 000 km a ani raz som nespozoroval regeneraci DPF
tiez nechapem ci to vobec funguje to moje dpf.....
vraj kym nesvieti je to ok, davam ib aditivum do nafty ale na cistenie dpf....nic viac
do BMW e46 som dval vif, motor rozobraty po 380 000 km pre klapku, ktoru mi tam stiahlo a poviem vam,motor jak novy, bez usadenin , bez karbonu , bez podpalenych ventiloch.....takze ja odporucujem liat aditiva......no ako vravim, mam teraz 02 a neviem co s tym dpf, ci liat ci nie, tak nelejem, iba to na spalovanie sadzi...uvidime
Napsal: 21 lis 2015, 10:44
od slovacek.milos
jen blázen aditiva do nafty nelije mililitr na litr
navíc nikdo neví kdy ho nějaký sajrajt u čerpačky podtká, s aditivum je větší šance na přežití
Napsal: 21 lis 2015, 11:45
od maka123
Leju Vif už od naftové feldy až po naftovou Fabii cca 350000km a nikdy žádný problém s motorem.
Napsal: 21 lis 2015, 17:17
od slovacek.milos
toyota rav 2,O motor 1 CD FTV 1O5.OOO km od nova lije vif a všechny vsřiky KO

Napsal: 21 lis 2015, 21:33
od maka123
Jaká nafta?
Napsal: 21 lis 2015, 21:46
od MirekX
Mám ve firmě 7 dieselových aut, (s dpf 2ks) vždy ta nejlevnější nafta nebo bio. Nikdy žádný aditivum a nikdy žádný problém s palivovou soustavou, cokoli do nafty naleješ tak po zhoření nějaký popel udělá, to mi nikdo nerozmluví.
Napsal: 22 lis 2015, 17:52
od tinter
aditiva pro čištění DPF funguje tak že snižuje zápalnou teplotu sazí a tím umožní částečnou regeneraci již za běžného provozu. zkoušel jem auto fakt prohnat po dálnici stylem cihla na plynu a teplota výfukových plynů před turbem šplhala skoro k 700 a v DPF necelých 500. To jsou teploty které stačí pro zapálení sazí a zaplnění skutečně začalo klesat. Ekonomicky je to ale nesmysl protože auto žralo i trávu okolo silnice a při běžné regeneraci ta spotřeba jen na chvilku trochu vyleze. Tý nespálený nafty ve výfuku stačí fakt málo. Uhlovodíky na stěnách oxicatu reagují s drahými kovy a tato reakce je prudce exotermická tím se vyvine potřebné teplo na spálení sazí.
hezky popsaný postup diagnostiky DPF maj tady včetně videa jak má vypadat správná reakce katalyzátoru.
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1334aditivum
osobně jsem teď během tří cyklů zanesení/regenerace ověřil, že VIF pomáhá motoru ale rychleji se zanáší DPF. Regenerace se mi spouští cca při 37% zanesení a s VIFem to znamenalo 1x za 400km. teď mám bez VIFU najeto 350 a zanesení je 17%. Jezdím plus mínus pořád stené trasy.
Napsal: 22 lis 2015, 20:26
od borelli
Podařilo se ti vypozorovat, jestli má vliv na zanesení DPF druh nafty ? Jde mě o maxx motion, někde na fóru jsem se dočetl, že má produkovat míň sazí pří spalování...
Napsal: 23 lis 2015, 19:32
od tinter
co se týká ruzný nafty tak jsem nepozoroval žádný rozdíly. Sám jsem nakonec skončil u Globusu a jsem spokojený, cena OK a kvalita bez problémů.
VIFu jsem asi křivdil, dneska cestou z práce zaplnění 21% a regenerace se stejně spustila a to presně 400km od minulé. Uvědomil jsem si že posledně to bylo taky 400, ale při zaplnění 37%, takže ono se to asi spouští spíš podle kilometrů než podle aktuálního zanesení. Navíc mě překvapilo že když se dneska doregenerovalo do 0% tak regenerace pokračovala dalších zhruba 5 minut. Následně ujeto cca 20km za které se to z té nuly nehnulo. Minulý cyklus se regenerace ukončila v 0,5% a než spadla teplota DPF tak tam skočila 0 a skoro hned to zase začalo po desetinkách stoupat. Při cca 50km už bylo zanesení zas 8,5%. Celý DPF je tajemný jak hrad v Karpatech

zatím co cyklus to originál

Napsal: 23 lis 2015, 19:48
od rami
Ja co jsem vypozoroval,si myslim ze na to muze mit vliv i teplota vzduchu. Kdyz je chladneji se mi to zanasi min.Vif leju take a urco na to nema vliv.
Regeneruje se to po ujeti nejakych km (tebe ted 400)a cim vic km na tacho,tim se cas mezi regeneraci snizuej.
Mne trva regenerace caa 10 min .
Napsal: 23 lis 2015, 20:24
od tinter
to zkracování intervalu podle zanesení popílkem je mi jasný, ale čekal jsem že to bude trochu variabilní podle zanesení sazema. Mám ještě jeden filtr uspanej popelem až se trochu vzpamatuju z nákupu auta tak ho zkusim poslat do Advanpure na profouknutí a jsem zvědav jak se to bude chovat s čistým téměř jako novým.
Napsal: 20 pro 2015, 11:51
od Lakyy
Skusal niekto ten adapter WBH - BT5 + aplikaciu Torque Pro na novych riadiacich jednotkach s UDS protokolom? Napriklad motor CFFB.
Napsal: 20 pro 2015, 13:03
od uiqjirka
slovacek.milos píše:toyota rav 2,O motor 1 CD FTV 1O5.OOO km od nova lije vif a všechny vsřiky KO

Ono zalezi s jakou naftou, ja jednu od nového OMV + VIF, dnes 268tis najeto a vstřiky jako nove.Humus naftu vifem "neopravis".