Stránka 5 z 7

Napsal: 15 lis 2013, 18:06
od pekone
ja mam otazku potrebujem na nu odpoved mam Seat Ibiza 6k2 kupil som turbo 110kw z arl Seat leon ja mam kod motora asv. To nove turbo mi tam vobec nesedi nesedi mi ani vyfuk ani olej a hlavny problem je ten ze mi zavadzi nosnik motora so silentom a to turbo tam nedokazem tym padom nasrobovat co mama spravi?

Napsal: 15 lis 2013, 18:37
od jizzle
Myslím, že to tady někde je na fóru, že do Ibizy to nejde. No co už teď, když sis ho koupil.. :)

Řešením by asi bylo vyrobit jinej držák motoru, něco jako prodává darkside, ale ti to mají za nesmysl.

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html

Pak by to chtělo, aby ti někdo šikovnej uřízl a převařil vyústění kompresoru, aby to nesměřovalo do toho držáku.

No a jelikož to stejně nebude pasovat na původní hadice, tak udělat rovnou komplet nový potrubí i s FMIC, protože to je stejně asi logickej krok s VBčkem.

Třeba ale někdo poradí jednodušší řešení. Jedno napadá i mě - prodat VB a koupit hybrida :)

Napsal: 16 lis 2013, 11:21
od pekone
tak volal som do firmy a ze mi ho kludne vymenia len sa chcem este opytat to VA 96kw turbo i sadne na moje stare zvody z turba? lebo ja som tam mal srobovane a aj VA chcem srobovane len ze ci sadne alebo nie

Napsal: 16 lis 2013, 21:12
od Vory tdi
Jo jo na svody to Va padne v pohode.

Napsal: 17 lis 2013, 12:27
od pekone
tak dakujem velmi. takze potom aj vyfuk mi pekne sadne a tak. Skoda ze som vam sem nenapisal skor by som neobjednal to VB

Napsal: 18 lis 2013, 19:10
od pekone
mam este jednu otazku ma moj motor 81kw asv geometriu turba? (naklapanie lopatiek?)

Napsal: 18 lis 2013, 19:34
od Neeo87
ano maaaaa...

Napsal: 18 lis 2013, 20:15
od shima
pekone píše:tak dakujem velmi. takze potom aj vyfuk mi pekne sadne a tak. Skoda ze som vam sem nenapisal skor by som neobjednal to VB
napisal si ale mne povedal som ti ze to nesadne a objednal si to i tak (LOL)

Napsal: 18 lis 2013, 23:16
od pekone
Shima a ja uz som ti napisal ze som mlady a sprosty hold vies ako sa hovori kdo chce kam pomozme mu tam. Namiesto toho aby som si dalnpovedat som robil ako si myslim a tak to aj dopadlo

Napsal: 07 pro 2018, 23:03
od Toledak
Trošku oživím téma.Mám v plánu v brzké době dávat na motor ASV, turbo 1749VB ve V obalu.Protože nechci řešit nějaké hadice, přechodky apod.
Ale jak je to potom s tlakem v sání, bez úpravy softu?Bude to VB turbo tlačit o něco víc než V, nebo se tlak nezmění?

Napsal: 07 pro 2018, 23:06
od Vici
do v obalu? to bude bastl...
bude tlacit tolik,kolik bude chtit jednotka, asi s horsim nabehem...

Napsal: 07 pro 2018, 23:36
od Toledak
Vici píše:do v obalu? to bude bastl...
bude tlacit tolik,kolik bude chtit jednotka, asi s horsim nabehem...
https://www.janousek-motorsport.cz/repa ... avia-golf/

chtěl bych brát to z odkazu.To mé už má 340tis. km a regulace už také není co bývala.
Proč by měl být horší náběh?

Napsal: 08 pro 2018, 08:39
od Forest
Toledak píše: https://www.janousek-motorsport.cz/repa ... avia-golf/

chtěl bych brát to z odkazu.To mé už má 340tis. km a regulace už také není co bývala.
Proč by měl být horší náběh?
Tato firma produkuje jedny z nejhorsich (overeno nezavisle na nekolika mistech u ruznych upravcu) hybridu dostupnych v CR pomineme-li bastly z ponku garazmistru.

Paklize mas masochisticke tendence k sebemrskacstvi pak je to spravna volba. V opacnem pripade, ve vlastnim zajmu a pudu sebezachovy NEBRAT!

Napsal: 08 pro 2018, 11:22
od adrian_B
Toledak píše: Proč by měl být horší náběh?
VB je väčšie. Má trošku neskorší nábeh.

Napsal: 08 pro 2018, 19:29
od Forest
adrian_B píše:
Toledak píše: Proč by měl být horší náběh?
VB je väčšie. Má trošku neskorší nábeh.
Bez patricne SW upravy ano ale jinak to neni zase takovy extremni rozdil.