Stránka 5 z 7
Napsal: 15 lis 2013, 18:06
od pekone
ja mam otazku potrebujem na nu odpoved mam Seat Ibiza 6k2 kupil som turbo 110kw z arl Seat leon ja mam kod motora asv. To nove turbo mi tam vobec nesedi nesedi mi ani vyfuk ani olej a hlavny problem je ten ze mi zavadzi nosnik motora so silentom a to turbo tam nedokazem tym padom nasrobovat co mama spravi?
Napsal: 15 lis 2013, 18:37
od jizzle
Myslím, že to tady někde je na fóru, že do Ibizy to nejde. No co už teď, když sis ho koupil..
Řešením by asi bylo vyrobit jinej držák motoru, něco jako prodává darkside, ale ti to mají za nesmysl.
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html
Pak by to chtělo, aby ti někdo šikovnej uřízl a převařil vyústění kompresoru, aby to nesměřovalo do toho držáku.
No a jelikož to stejně nebude pasovat na původní hadice, tak udělat rovnou komplet nový potrubí i s FMIC, protože to je stejně asi logickej krok s VBčkem.
Třeba ale někdo poradí jednodušší řešení. Jedno napadá i mě - prodat VB a koupit hybrida

Napsal: 16 lis 2013, 11:21
od pekone
tak volal som do firmy a ze mi ho kludne vymenia len sa chcem este opytat to VA 96kw turbo i sadne na moje stare zvody z turba? lebo ja som tam mal srobovane a aj VA chcem srobovane len ze ci sadne alebo nie
Napsal: 16 lis 2013, 21:12
od Vory tdi
Jo jo na svody to Va padne v pohode.
Napsal: 17 lis 2013, 12:27
od pekone
tak dakujem velmi. takze potom aj vyfuk mi pekne sadne a tak. Skoda ze som vam sem nenapisal skor by som neobjednal to VB
Napsal: 18 lis 2013, 19:10
od pekone
mam este jednu otazku ma moj motor 81kw asv geometriu turba? (naklapanie lopatiek?)
Napsal: 18 lis 2013, 19:34
od Neeo87
ano maaaaa...
Napsal: 18 lis 2013, 20:15
od shima
pekone píše:tak dakujem velmi. takze potom aj vyfuk mi pekne sadne a tak. Skoda ze som vam sem nenapisal skor by som neobjednal to VB
napisal si ale mne povedal som ti ze to nesadne a objednal si to i tak

Napsal: 18 lis 2013, 23:16
od pekone
Shima a ja uz som ti napisal ze som mlady a sprosty hold vies ako sa hovori kdo chce kam pomozme mu tam. Namiesto toho aby som si dalnpovedat som robil ako si myslim a tak to aj dopadlo
Napsal: 07 pro 2018, 23:03
od Toledak
Trošku oživím téma.Mám v plánu v brzké době dávat na motor ASV, turbo 1749VB ve V obalu.Protože nechci řešit nějaké hadice, přechodky apod.
Ale jak je to potom s tlakem v sání, bez úpravy softu?Bude to VB turbo tlačit o něco víc než V, nebo se tlak nezmění?
Napsal: 07 pro 2018, 23:06
od Vici
do v obalu? to bude bastl...
bude tlacit tolik,kolik bude chtit jednotka, asi s horsim nabehem...
Napsal: 07 pro 2018, 23:36
od Toledak
Vici píše:do v obalu? to bude bastl...
bude tlacit tolik,kolik bude chtit jednotka, asi s horsim nabehem...
https://www.janousek-motorsport.cz/repa ... avia-golf/
chtěl bych brát to z odkazu.To mé už má 340tis. km a regulace už také není co bývala.
Proč by měl být horší náběh?
Napsal: 08 pro 2018, 08:39
od Forest
Tato firma produkuje jedny z nejhorsich (overeno nezavisle na nekolika mistech u ruznych upravcu) hybridu dostupnych v CR pomineme-li bastly z ponku garazmistru.
Paklize mas masochisticke tendence k sebemrskacstvi pak je to spravna volba. V opacnem pripade, ve vlastnim zajmu a pudu sebezachovy NEBRAT!
Napsal: 08 pro 2018, 11:22
od adrian_B
Toledak píše:
Proč by měl být horší náběh?
VB je väčšie. Má trošku neskorší nábeh.
Napsal: 08 pro 2018, 19:29
od Forest
adrian_B píše:Toledak píše:
Proč by měl být horší náběh?
VB je väčšie. Má trošku neskorší nábeh.
Bez patricne SW upravy ano ale jinak to neni zase takovy extremni rozdil.