Otázka "bublin" jdoucích z filtru do čerpadla je také složitější.standa123 píše:kde muze byt chyba když jdou bublinky do vstrik. cerpadla ikdyz jsem vymenil palivovej filtr + zpetnej ventil i s tesnenima, vycistil saci kos v nadrzi, dal nove hadicky mezi filtrem a čerpadlem? Zkusil sem i ten zpetnej ventil ucpat smerem do nadrze aby nafta porad kolovala přes filtr a stejne nic. Auto spatne chytá a i hur jede. Jedná se o ocktu1 AGR. Bublin je tam celekm dost az mi to prijde moc divný.
Ze by se vstrikovaci cerpadlo poroučelo? Ve vagu zadna chyba....díky za postřehy....
1) Do palivové soustavy se může dostávat vlivem netěsnosti vzduch.
2) Palivová soustava je těsná, ale vlivem velkého odporu v přívodním vedení paliva se sloupec paliva trhá a vznikají v něm dutiny /KAVITACE/.
Kavitace může vznikat v sacím koši, přívodním vedení k palivovému filtru, na filtru, v hadičce mezi filtrem a čerpadlem a nebo v nízkotlaké části čerpadla. Nejčastěji se však vytváří na palivovém filtru.
Netěsnou pal. soustavu poznáme tak, že odpojíme z čerpadla vratnou hadičku, která vede do termoventilu na filtru a nahradíme ji průhlednou hadičkou. Spustíme motor a necháme ho běžet na volnoběhu. Jestliže se v této hadičce objevují "bubliny", je palivová soustava netěsná.Pokud se "bubliny" neobjevují jedná se o KAVITACI.
U Octávií první generace a vozidel se stejnou pal. soustavou je tento problém velmi častý. Dle mého názoru se jedná o chybu výrobce, který v těchto vozidlech použil nedostatečně dimenzované přívodní vedení paliva k čerpadlu. Většinou však "bubliny" /pokud jich není mnoho/ nemají na práci motoru vliv /čerpadlo saje mnohem více paliva než motor potřebuje/, a proto to není třeba řešit. Pouze vylepšit starty.
Chceme-li tyto "bubliny" odstranit, musíme postupně zjišťovat kde je problém /netěsné přívodní vedení nebo místo tvoření kavitace/.
Pro názornost předkládám několik videí, které jsem již dříve udělal:
http://youtu.be/_q533-Ae1_8
http://youtu.be/EYaB_Fu3FJA
https://youtu.be/UsSaLduQUJs
A nyní pár slov k Tvému příspěvku:
Pokud by Ti motor špatně spouštěl, ale auťák jel normálně, tak by se jen vylepšily starty /např. přídavným odporem pro spouštění/. Jestliže však auto i špatně jede, musíš udělat log a dát ho sem. Podle něj se potom může zjistit, kde je problém. Chtělo by to logy skupin 1,3,11 a 1,4,8 při max. akceleraci na rovině se zařazenou čtyřkou asi od 1500 do 3500 ot.
Nedomnívám se, že by se čerpadlo odporoučelo. Chtělo by to také přidat pár informací /např. kolik má motor najeto, co se na motoru dělalo atd./.