Napsal: 16 lis 2011, 14:34
to dhfool:
Já bych neřekl, že na váze je nad 2000 ot. nějak málo vzduchu /900mg při ot.2100/. Vždyť jel do kopce a N 75 měl více času, aby omezoval skutečný tlak turbodmychadla, protože ŘJ měla informaci, že přes váhu jde větší množství vzduchu než požaduje. /V bloku 11 je vidět, že N 75 je na 55,8% při ot. 1995 a pak zase mírně přestává omezovat tlak/.
Podle mne ukazuje na únik vzduchu mezi dmychadlem a sacími ventily i to, že omezení tlaku turba pomocí N 75 je při kontrolních ot. na nižší hodnotě než obvykle. /Jeho hodnota je asi 45% a bývá nad 60%/. Zřejmě se turbo točí rychleji, aby kompenzovalo ten únik vzduchu za dmychadlem. Ten únik ale nebude velký /žádná upadlá hadice/.
Já bych neřekl, že na váze je nad 2000 ot. nějak málo vzduchu /900mg při ot.2100/. Vždyť jel do kopce a N 75 měl více času, aby omezoval skutečný tlak turbodmychadla, protože ŘJ měla informaci, že přes váhu jde větší množství vzduchu než požaduje. /V bloku 11 je vidět, že N 75 je na 55,8% při ot. 1995 a pak zase mírně přestává omezovat tlak/.
Podle mne ukazuje na únik vzduchu mezi dmychadlem a sacími ventily i to, že omezení tlaku turba pomocí N 75 je při kontrolních ot. na nižší hodnotě než obvykle. /Jeho hodnota je asi 45% a bývá nad 60%/. Zřejmě se turbo točí rychleji, aby kompenzovalo ten únik vzduchu za dmychadlem. Ten únik ale nebude velký /žádná upadlá hadice/.