vidiš to, zkusit maximálku mě nenapadlo

... ale na to taky bude mít vliv víc faktorů (jako např. váha, atd.) a jak tak koukam na ty svoje logy, nevim, jestli to sem vůbec dávat - pocity mam pořád rozpačitý až skoro opačný (že s míň mg to jede líp, konkr. při hodnotě 32776, což odpovídá 4-4,2mg/R na volnoběh/0,4l/h, resp. min. jde jakoby lehčeji do otáček, ale...víc by asi řeklo, kdybych tomu šlápl na krk už od nízkejch a držel to tak do 4500, jen nevim o kolik, protože ty rozdíly zjevně nejsou nijak závratný ... třeba ještě někdy zkusim porovnat i dvojku...)
Co se týče toho volnoběhu (samotný změny dávky), tak to jsem popisoval už na začátku tohohle tématu, ale taky mi to vrtá trochu hlavou. Při snížení na 32686 se jakoby "přidusí"/trošku poklesnou otáčky a "zmohutní", do otáček se sbírá "neochotněji, ale jistěji", v běžný zátěži kolem těch 3t.ot. je rozdíl skoro nepatrnej, ale ke 4tis. jakoby chtěl točit dál... zatimco při změně na 32776 otáčky trošku vylítnou a motor jde jakoby víc "zlehka", ke 4 tis. jde taky ochotně, ale dál už s menší vervou... ), přitom by přidušení/vylítnutí ot. mohlo nasvědčovat tomu, že vylítnutí ot.=víc nafty, ale pořád tam jsou pochybnosti až paradoxy (u logů) ...
Teď ke slibovanejm logům (posl. číslo názvu je 1.kanál adaptace

), přefuku si moc nevšímejte, mam skoro podezření na nějakou netěsnost, i když to možná bude zase "podtlakopřepad" ... Oba dva "jedničkový"(_1_) jsou de facto za stejnejch podmínek(i stejnej terén, skoro rovina, hodně mírně do kopce) a až na mírnej rozdíl v sešlápnutí plynu celkově podobnější tim nafouknutím ... a ten "dvojkovej"(_2_) jsem přidal kvůli několika stejnejm timestampům, je skoro bez přefuku (nafouknutí vypadá trochu lenivěji), přitom do o dost prudšího kopce a dokonce v porovnání s dnešním "jedničkovym" je akcelerace rychlejší

(konkrétně jsem porovnával 2289-3822ot. - u včerejšího je za 7,58s a u dnešního 9,79s podle timestampů 1.skupiny) ... další z věcí, která mi v tom opět pořádek nedělá

... koneckonců řekněte sami, co si o tom myslíte:
http://ulozto.cz/x4uHm8W4/logy-palivo-rar
edit: a za povšimnutí stojí i to šoupátko, v zátěži mezi těma 3-4tis. ot. se chová opačně než na volnoběh, resp. nejvyšší hodnota je u toho "dvojkovýho" logu (3,92V při hodnotě adatpace 32776, kdy na volnoběh je 1,64V, přitom s nižší adaptační hodnotou šplhá na volnoběh přes 1,7V - ten mam zvýšenej z 861ot. na 903ot.) a u těch "jedničkovejch" je u stejnýho množství paliva opět opačnej rozdíl cca 0,1V - viz. okolí 2289ot. (na trojku)
besoun - a ta startovací dávka se (taky?

) fakt zvyšuje snížením adapt. hodnoty, rozsah je tam větší než u tý dávky paliva ...
