T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Turbo je přetlakové - tak by ten N75 na to neměl mít vliv - zkoušel jsem to i s oddělanou hadičkou.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No a jaké předepětí má táhlo od přetlakové baňky turba na obtokovou klapku?

Na T4 jsem se setkal s upadlou hadičkou, turbo mohlo tlačit na max a do nouzáku to padalo až na vyšší kvalty v cca 100 km/h do té doby to jelo celkem "normálně".
Klidně bych si troufnul auto projet s odpojenou regulací.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33547
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co já znám tyto motory tak do 2OOO otáček prostě nejedou a nepomože ani bečet,

mi se zdá že z toho blbneš a nevylučuješ správně skupiny kterí jsi prověři,

třba říct že kat je vykochaný a za ním díly nové to je nesmysl musíš jed s odpojeným výfukem a pak ho mlžeš vyloučit,

tak postupně vylučovat všechny skupiny nejlépe s někým že se jenden soustředí na vag druhý jezdí, a klidně se střídáte, blbnout se u toho dá dokonale,

nebo když přehazuješ váhu z auta které lítá a dává 85O a tobě třeba 45O jakože bezezeměny si řekneš a nic neměříš

tak ti měřením dojde že máš ucpané sání až do hlavy

musíš začít odunova od motoru s největší pečlivostí nic víc v tom není

vypálíš vyleštíš a výkon naskočí,
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

Zkousel jsi ty vstriky nedal tam nakej chytrak mensi spicky?
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Tomas.cz píše:No a jaké předepětí má táhlo od přetlakové baňky turba na obtokovou klapku?

Na T4 jsem se setkal s upadlou hadičkou, turbo mohlo tlačit na max a do nouzáku to padalo až na vyšší kvalty v cca 100 km/h do té doby to jelo celkem "normálně".
Klidně bych si troufnul auto projet s odpojenou regulací.
Turbo - obtok je na 100% zavřený - regulace se ani nehne jelikož nedosáhnu v žádnem režimu ani požadovaný tlak.
slovacek.milos píše:co já znám tyto motory tak do 2OOO otáček prostě nejedou a nepomože ani bečet,

mi se zdá že z toho blbneš a nevylučuješ správně skupiny kterí jsi prověři,

třba říct že kat je vykochaný a za ním díly nové to je nesmysl musíš jed s odpojeným výfukem a pak ho mlžeš vyloučit,

tak postupně vylučovat všechny skupiny nejlépe s někým že se jenden soustředí na vag druhý jezdí, a klidně se střídáte, blbnout se u toho dá dokonale,

nebo když přehazuješ váhu z auta které lítá a dává 85O a tobě třeba 45O jakože bezezeměny si řekneš a nic neměříš

tak ti měřením dojde že máš ucpané sání až do hlavy

musíš začít odunova od motoru s největší pečlivostí nic víc v tom není

vypálíš vyleštíš a výkon naskočí,
Hlava motoru byla dole - nechával jsem ji opravit - dával jsem nové zdvihátka i vačku - tu jsem ještě proměřil a porovnal s vačkou jiného motoru (objednával jsem z druhošky tak jsem měl i podezření jestli není z nějakého jiného motoru)
Ventily udělané - tlaky motoru OK. Sání je taktéž vyčištěno.
Výfuk jsem měl taktéž odpojený - kat tam již nebyl- vymlácen všechno za nim je nové.
Čerpadlo bylo na kontrole - ještě mi volali co s ním je - jelikož nic nezjistili. Kompletně ho nově přetěsnili požadoval jsem nastavení co nejvyšší dávky-po zpětné montáži stav stejný.
Vstřiky jsem kontroloval sám na otvírací tlak i paprsek. Zkusím je ještě vyndat zjistit jaké jsou v nich špičky.
To co se dá naměřit bylo provedeno několikrát naposledy včera - zcela úmyslně to dělal bez veškerých informací někdo jiný.
Jízda s odpojenou váhou - hodnota 550mg tlak stále nedostotačný jelo to samo sebou ještě hůře. V zoufalství i přehozaná nová váha za starší z auta které je v pořádku. Naměřené hodnoty jsou stejné.
Pokud by někdo tušil - jak jsem psal naměřím o co si řekne.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4846
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

docela zapeklitý,ale z toho co jsi psal,nechal jsi změřit kompresní tlaky? můžeš udělat log skupiny 01,10 a 11 na plnej na trojku (myslím kvůli dávce paliva) pak jedině ty vstřiky - jinak to už není možný...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33547
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vem kanystr s benzínem polej podpal to a běž to rozchlastat

dva roky se v tom hrabat investovat bez výsledku je i tak obdivuhodný výkon

fachčí to i tak s babama když ti po dvou letech nedá je to zbytečné a musíš si ochočit jinou

(LOL)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4846
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ty vole miloši :D :D :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Miloši to je ta nejlepší rada, která tady zazněla - já to víceméně udělal, když jsem z toho vyndal turbo a poslal na kontrolu tak mi řekli že je v vadná ložisková skříň. Turbo v krabici auto v kopřivách. Tehdy jsem se prostě rozhodl, že už do něj nic nekoupím. Teď přišel známý, že by si ho koupil - říkám mu- je třeba dát nové turbo s tím že jsem si opravdu myslel, že je to jedna z možností. No bez turba to nevyzkoušíš. Koupil si nové turbo (repas) a ono to samé. Samo sebou mne do problému zatáhl znovu (nejedná se o reklamaci věci) teď bych, ale už jen kvůli sobě rád věděl v čem je ten problém. Lámou si na tom teď zuby další mechanici - dalo by se již udělat sdružení zoufalců. :)Měl jsem to opravdu zapálit a byl by nadosmrti klid.
V pondělí k mé smůle přijede tak ještě naměřím ty logy.

Komprese je OK ten motor startuje běží jak nový - komprese změřeny.
slovacek.milos píše: fachčí to i tak s babama když ti po dvou letech nedá je to zbytečné a musíš si ochočit jinou
(LOL)
S babou to mám již dvakrát za sebou - auta bývají poddajnější :) :)
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4846
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

na autech i babě proděláš,ale stejně se bez obou neobejdeme....udělej tu 01,10 a 11 a ještě bych se zeptal...zkoušel jsi jet z petflašky?přímo hadice z čerpadla do petky plný nafty a projet???pokud ne,zkus to
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Zkoušel - sundal jsem i nádrž a celý systém prověřil na podtlak. Večer s tím má zajet tak to naloguji.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

http://leteckaposta.cz/332512451 jízda do prudkého kopce 3 plný
http://leteckaposta.cz/474785928 jízda do menšího kopce 3 plný
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Odpovědi: 0
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

zkus si pujčit nebo kup trysky ze 111 a neni boha aby to nejelo
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

blueabbys - četl jsem jen zběžně tuhle stránku a po absolvování všeho přečtenýho se mi to nechce ani psát, ale ACV mě zajímá (ač s tlakem nemam problém ani s horší váhou, i když turbo je docela slyšet...) a nedá mi to - vůbec nemaká regulace, takže hadičky - kontrola dle elsy,ap. nebo N75 a okolo (př. dráty k němu) - musel bych taky hledat jak přesně to u tohohle motoru je, zatim nevim o moc víc než že zdvihátka jsou totožný s 1.9AFN - krom počtu (noteeth) ) , napiš jak pokročíš nebo jestli si s něčim nebudeš vědět rady, kdyžtak se do tý elsy mrknu nebo třeba blejsknu hadičky, ap.
pašíkombi AFN B597
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2007, 18:28

Příspěvek od Mad_Boxs »

Zkus místo váhy diodu, pak ještě zlobí utěsnění sacího potrubí mezi váhou a turbem - O kroužek, nebo uvolněná plastová hadice na přírubě turba. Pokud ti nedá váha, nedá potom jednotka naftu, když není nafta tak nejsou zplodiny, které neroztočí turbo, turbo nedá tlak.........to je potom krásnej kolotoč.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“