<IRONIE>(LOL) A co by ses s tim patlal, to prece zase vysajes z motoru turbem, mno ne?subz3ro_tdi píše:Navyse v hlave existuju aj vyfukove nielen sacie kanaly, ktore je mozne tiez upravit...
</IRONIE>Moderátoři: šulda, Moderátoři
<IRONIE>(LOL) A co by ses s tim patlal, to prece zase vysajes z motoru turbem, mno ne?subz3ro_tdi píše:Navyse v hlave existuju aj vyfukove nielen sacie kanaly, ktore je mozne tiez upravit...
</IRONIE>G4 je celkovo tazsie auto ako G3...jordee_23 píše:gIII variant s klimou ... asi tazko bude lahsi .. skor opacnelubomt píše:Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie autojordee_23 píše: ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina![]()
brzdy CTF.. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
To je dobresniper-- píše:no koukal jsem na ty fotky v odkaze,musim rict ze krasna prace...cim se to da vubec takhle udelat? jen se ptam ze zvedavosti,tohle delat urcite nebudu...Jinak s 300PS ani nepocitam....spis premejslim jestli to hnat az tolik do extremu. Stejnak si myslim ze to turbo neda a ni tich 270
zatim to tak je.. asi to je meziclankem ???? Az bude problem, tak pak budu resitjohny píše:sakra tak proč jsem dával keramikuto ti pobere sériová spojka takový ??? (ani nevím jaký) výkon?
Ja som menil ARL FMIC za S3-kový na Fabke, rozmerovo je taký istý, aleturbo kamna power píše:...a co tenhle cooler:
http://www.vwmaniac-club.cz/Blue/index. ... ohliníkový
Necelych 6 tis. za kvalitni IC se Ti zda moc?exSDI píše:Ja som bral z Elitu, ale celkom pálka - 230 Eur po všetkých zľavách
