ARL 270 - 300 ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

subz3ro_tdi píše:Navyse v hlave existuju aj vyfukove nielen sacie kanaly, ktore je mozne tiez upravit... ;)
<IRONIE>(LOL) A co by ses s tim patlal, to prece zase vysajes z motoru turbem, mno ne? (LOL) </IRONIE>
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Pedro299 píše:Načo ti je na turbomotore uprava kanalov,však tam s tím turbom nafúkaš,kolko chceš.
to je ale blbost :roll:
:-@
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

mate nekdo fotku zvetsenejch kanalu?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

:-@
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: taky přidám mlejnka

Příspěvek od lubomt »

jordee_23 píše:
lubomt píše:
jordee_23 píše: ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina :D

brzdy CTF (crazy) .. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie auto
gIII variant s klimou ... asi tazko bude lahsi .. skor opacne
G4 je celkovo tazsie auto ako G3...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ono s tima kanálama to není zas taková sranda, dá se tomu lehce ublížit.
K těm 300PS, řešil bych tak 270PS reálně.
S tou spojkou záleží co to je. Jestli je to 4x4, tak tam to budeš muset řešit, pokud předokolo, tak to podle mě při rozumném zacházení origo spojka s HDS obložením udrží, ten krouťák je až ve vyžších otáčkách a není tak ostře strmej a ve vyžších otáčkách už to takovej problém není. Záleží na řidiči, nicméně uvidíme, já mám spojku origo z AJM a HDS, tak až se dá dokupy turbo, tak bude další testování, teď to drží krásně.
PS: origo AJM držela to co mám v podpise, neklouže, nemlátí!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no koukal jsem na ty fotky v odkaze,musim rict ze krasna prace...cim se to da vubec takhle udelat? jen se ptam ze zvedavosti,tohle delat urcite nebudu...Jinak s 300PS ani nepocitam....spis premejslim jestli to hnat az tolik do extremu. Stejnak si myslim ze to turbo neda a ni tich 270 :?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

sniper-- píše:no koukal jsem na ty fotky v odkaze,musim rict ze krasna prace...cim se to da vubec takhle udelat? jen se ptam ze zvedavosti,tohle delat urcite nebudu...Jinak s 300PS ani nepocitam....spis premejslim jestli to hnat az tolik do extremu. Stejnak si myslim ze to turbo neda a ni tich 270 :?
To je dobre :) kupujes 300 konove turbo a neda ani 270. Uz nevim co si o tom myslet :roll: jeste ze jsem sel cestou originalniho turba. A to mam i seriovou spojku :) 13,3sec Mimon 2011 Cupra4
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

sakra tak proč jsem dával keramiku :( to ti pobere sériová spojka takový ??? (ani nevím jaký) výkon?
seat toledo 1M - tak trochu série
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

johny píše:sakra tak proč jsem dával keramiku :( to ti pobere sériová spojka takový ??? (ani nevím jaký) výkon?
zatim to tak je.. asi to je meziclankem ???? Az bude problem, tak pak budu resit ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

nerikam ze neda,nerikam ze da....to se ukaze....Jinak ta spojka je asi teda drzak,to klobouk dolu :)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
exSDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 18 říj 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od exSDI »

turbo kamna power píše:...a co tenhle cooler:
http://www.vwmaniac-club.cz/Blue/index. ... ohliníkový
Ja som menil ARL FMIC za S3-kový na Fabke, rozmerovo je taký istý, ale
budeš musieť trochu upraviť uchytenie, pretože rozteč dier je rozdielna.
Výhodou u S3 FMIC je, že má väčšie rebrá ako ARL
Fabia ex SDI, powered by MotorTech
ARL+turbo GTB2260VK+vyfuk d70+FMIC S3 + nerez potrubie,sanie z SDI, 6q prevodovka
zatiaľ 207PS-450Nm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

a da se nekde sehnat za rozumny penize? Ja beru dily v elitu ale tam veci k turbum nevedou :(
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
exSDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 18 říj 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od exSDI »

Ja som bral z Elitu, ale celkom pálka - 230 Eur po všetkých zľavách
Fabia ex SDI, powered by MotorTech
ARL+turbo GTB2260VK+vyfuk d70+FMIC S3 + nerez potrubie,sanie z SDI, 6q prevodovka
zatiaľ 207PS-450Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

exSDI píše:Ja som bral z Elitu, ale celkom pálka - 230 Eur po všetkých zľavách
Necelych 6 tis. za kvalitni IC se Ti zda moc? Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“