Focus c-max 1,6tdci 80kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak bych jim rekl,at mi prokazou vniknuti ciziho telesa do vyfukove casti, at jsi prijedou pro vyfuk, ci ktat. a dokazi mi, ze jsem pochybil. na otazky vymenil a zkontroloval ano.
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

neni mozny aby neco prolitlo motorem a nic mu to neudelalo a nekde v katu se to nenaslo.. takovou zahadu sem jeste nevidel..
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ja taky ne, a podle meho to takdle neznici ani usazeny karbon. to by musel byt jo spunt.
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

dav55 píše:ja taky ne, a podle meho to takdle neznici ani usazeny karbon. to by musel byt jo spunt.
Jasne že to neni karbonom proste odjebali ten repas, povolilo ložisko a dokaličilo rotor. Takže bud ti daju druhé turbo alebo vratia peniaze. Neni tu čo riešiť pokial nie, turbo na expertízu auto tiež znalecký posudok atd ale rozumnejšie je ked ti to odstránia po vzájomnej dohode.
LiborM
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 led 2011, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od LiborM »

Chtěl bych se podělit o své zkušenosti s turbem u 1,6tdci. Mám autoservis,tedy nejsem nějaký laik,ale i tak mě potrápila oprava turba. Jeden zákazník jezdí ke mě na servis a už nějakou dobu bylo na výměnu turbo,házelo olej a i trochu pískalo,byl to Focus 1,6tdci 80kw 165tis.km najeto. Už asi 3výměny oleje jsem tam lil 5w40. Nechal jsem udělat repas turba u firmy s kterou mám dlouholeté zkušenosti. Měl jsem info o tom,že se musí vyčistit motor, tedy jsem udělal proplach motoru, sundal vanu,vyčistil sací koš(byl uplně čistý) a zase to složil. Vyměnil znovu olej,dal nový vzduchový filtr,prostě věci co se běžně dělají. Trubky k turbu profouklé,zkontrolované,byli v pořádku.Po předání zákazníkovi auto najelo asi 200km a začalo poměrně dost pískat, sundal jsem ho a odvezl do firmy,která to repasovala,verdikt: zadřené na ložisku, prý malý mazací tlak. Vyměnili středové ložisko. Já vyměnil mazací trubku, vyškubl jsem sítko,ale bylo uplně čisté, udělal další 2 proplachy,zase sundal vanu, vyměnil olej.....složil to a turbo po 100km znovu odešlo, zase to odneslo ložisko. Další 2 propachy. Změřil jsem mazací tlak, byl hned po nastartování 3bary a hned po zvýšení otáček byl 5barů, průtok oleje přes přepad turba byl 0,75L za minutu. Vyndal jsem celý kat a dole vyřízl čtverec a asi 30minut jsem to proplachoval Wapkou. Sundal jsem sání,které bylo poměrně zakarbonované a celé ho vyčistil,po tomto ukonu bylo asi o 3kg lehčí. měl jsem náhradní egr,tak ho namontoval, všechny hadice od turba vyčištěné,vymyté,stejně tak intercooler. Vždycky jsem turbo zaplnil olejem,navíc odpojil vstřiky a točit 15sec. naprázno,aby se natlačil olej. Po složení jsem nechal motor 10minut a pak ho jel projet a po prvním přidání plynu turbo zapískalo a byl konec. Auto vždycky jelo,ale nemělo to takovej výkon,jako by mělo být. Dělal jsem další proplachy, celkem 7. Už asi při pátém proplachu tekl po vypuštění čistý olej. Byl jsem z toho už uplně neštastný,ale rozhodly jsme se koupit nové turbo,což se stalo a koupily jsem origo Garret. Po namontování zákazník najel 600km a závada se opakovala. Auto odvezl nějakému známému,který se na to měl dívat,takže nevím jak to dopadlo. Každopádně já na tom strávil asi 14dní práce a nezjistil proč se to tak zadíralo. Už to auto nechci ani vidět,ale strašně by mě zajímalo,čím to bylo.
Audi A6 2,5tdi 110kw afb
Bmw ///M3 e36 210kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak po této zkušenosti bych se asi pověsil na ramenu od zvedáku...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když mi někdo řekne, ty se máš, ty děláš ty auta, tak mu řeknu, ty jseš ale vůl..Karosář ano, ten pod blatník schová všechno, ale motor musí fungovat, ten nic neodpustí, modlení nepomůže, protekce nepomůže, jen vražda a ta je trestná...Tak si vyber.. :) UPŘÍMNOU SOUSTRAST...a má to ještě jednu nevýhodu, člověk je za vola, protože lidé ,/ hlavně majitelé/vinu vždy vidí na mechánovi a i díky konkurenci a špatným lidským vlastnostem nový mechanik ve velké většině prohlásí, že ten minulý to zkurvil...Ale máš pravdu, vrtá mi to taky hlavou čím to bylo... :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

uplne me polil pot, pred chvili telefon ze na me dostal kontakt ze delam tyhle auta s modrym ovalem a ze mu nejede Cmax1.6 TDCi tak sem zvedavej co pak to bude za zavadu az to pritahnou ? (wallbash)
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Třeba bude plnej dpf pytlík :)
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

presne Tomasi. cukatura jak blazen, vzduch filtr plnej oleje jak ty plyny nemohly ven /pak to turbo ma neco vydrzet/ probehla staticka regenerace tak sem zvedavej za kolik KM se to vrati :D
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

LiborM píše:Chtěl bych se podělit o své zkušenosti s turbem u 1,6tdci. Mám autoservis,tedy nejsem nějaký laik,ale i tak mě potrápila oprava turba. Jeden zákazník jezdí ke mě na servis a už nějakou dobu bylo na výměnu turbo,házelo olej a i trochu pískalo,byl to Focus 1,6tdci 80kw 165tis.km najeto. Už asi 3výměny oleje jsem tam lil 5w40. Nechal jsem udělat repas turba u firmy s kterou mám dlouholeté zkušenosti. Měl jsem info o tom,že se musí vyčistit motor, tedy jsem udělal proplach motoru, sundal vanu,vyčistil sací koš(byl uplně čistý) a zase to složil. Vyměnil znovu olej,dal nový vzduchový filtr,prostě věci co se běžně dělají. Trubky k turbu profouklé,zkontrolované,byli v pořádku.Po předání zákazníkovi auto najelo asi 200km a začalo poměrně dost pískat, sundal jsem ho a odvezl do firmy,která to repasovala,verdikt: zadřené na ložisku, prý malý mazací tlak. Vyměnili středové ložisko. Já vyměnil mazací trubku, vyškubl jsem sítko,ale bylo uplně čisté, udělal další 2 proplachy,zase sundal vanu, vyměnil olej.....složil to a turbo po 100km znovu odešlo, zase to odneslo ložisko. Další 2 propachy. Změřil jsem mazací tlak, byl hned po nastartování 3bary a hned po zvýšení otáček byl 5barů, průtok oleje přes přepad turba byl 0,75L za minutu. Vyndal jsem celý kat a dole vyřízl čtverec a asi 30minut jsem to proplachoval Wapkou. Sundal jsem sání,které bylo poměrně zakarbonované a celé ho vyčistil,po tomto ukonu bylo asi o 3kg lehčí. měl jsem náhradní egr,tak ho namontoval, všechny hadice od turba vyčištěné,vymyté,stejně tak intercooler. Vždycky jsem turbo zaplnil olejem,navíc odpojil vstřiky a točit 15sec. naprázno,aby se natlačil olej. Po složení jsem nechal motor 10minut a pak ho jel projet a po prvním přidání plynu turbo zapískalo a byl konec. Auto vždycky jelo,ale nemělo to takovej výkon,jako by mělo být. Dělal jsem další proplachy, celkem 7. Už asi při pátém proplachu tekl po vypuštění čistý olej. Byl jsem z toho už uplně neštastný,ale rozhodly jsme se koupit nové turbo,což se stalo a koupily jsem origo Garret. Po namontování zákazník najel 600km a závada se opakovala. Auto odvezl nějakému známému,který se na to měl dívat,takže nevím jak to dopadlo. Každopádně já na tom strávil asi 14dní práce a nezjistil proč se to tak zadíralo. Už to auto nechci ani vidět,ale strašně by mě zajímalo,čím to bylo.
to je jednoduche, pridelat budik tlaku oleje a jezdit, sice to vypada blbe, kdyz ti vede hadice po prednim sklu a mas to privrene v bocnim okynku ale nekdy neni jina cesta. jinac je smutne, ze jsi to nevyresil.
vita_k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 pro 2011, 13:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od vita_k »

papouch22 píše:presne Tomasi. cukatura jak blazen, vzduch filtr plnej oleje jak ty plyny nemohly ven /pak to turbo ma neco vydrzet/ probehla staticka regenerace tak sem zvedavej za kolik KM se to vrati :D
ahoj. co s tim filtrem ma spolecneho olej v sani a ve vzduch filtru? nejak to nedava smysl.

Olej se do sani dostava z motoru - v saci hadici je kratka hadicka - odbocka - pry to je k odvetrani klikove hridele. Odtam jde olej do sani. kdyz motor jede, tak to odtam fici.

nevedel by k tomu nekdo podrobnosti?
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

kdyz motor tzv. dycha tak tlaci olej do odvetrani, potom ten olej ve filtru
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já jsem si zrovna říkal, kdyby byl ucpaný oddech motoru, mohl by přetlak vzniklý ve vaně zabránit odtoku oleje z Turba..?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

je to zvlastni nejak mi to taky nedava smysl.. zvlast kdyz to vypada ze je vic zeblita ta velka ktera jde od filtru k turbu.. treba si to lokne jeste oleje pujde do cervenyho s otackama a bude od srace pokoj :D
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Odpovědět

Zpět na „Ford“