
vyfuk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
jo tak, takže nic pro mě
ale máš to fakt pěkný, díky za rady, hlavně ten vlnovec že jde z golfa, to jsem taky potřeboval vědět




Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW

Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
ja idem na to v piatok , vidim ze tam mas aj thermopasku ma to najeky prakticky vyznám ?? .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Je to dobrý na to, že perfektně zachycuje vlhkost a trubka pěkně vykvete.
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
Omotané svody po 2 letech


Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
LitleAnimal : a zbadal si nejaky rozdiel vo vykone okrem hluku
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
jak jsem psal rozdíl je znatelný ....Champion píše:LitleAnimal : a zbadal si nejaky rozdiel vo vykone okrem hluku
kort 1 2 3 přeovodový stupen
dnes na vw cady 66rotačka vstřiky FB dala se na výfuk jen pruchozí roura do zádu a koncový tlumič pruchodák a na maximálce posun o 10km-h proti našemu oblíbenému kopci....
jen k té omtoávce je pouze na kousku od turba k vlnovci a je to celé v nerezu !!! dal jsem to tam jen tak aby se doma neválelo.....nic víc nic mín
svody co jsi dal na fotce byli nerezové ?
Nene železo. Na nerezu to bude ok.
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud nekoho nenapadne opracovavat to nastroji, se kterymi byly opracovavany materialy podlehajici korozi.Vasekk píše:Nene železo. Na nerezu to bude ok.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
heh si mě připoměl jak nám do bejvalý práce montovali myčku na autaForest píše:Pokud nekoho nenapadne opracovavat to nastroji, se kterymi byly opracovavany materialy podlehajici korozi.Vasekk píše:Nene železo. Na nerezu to bude ok.
a po 3-týdnech byl zrezlej nerezovej nosnej rám v místech sváru
přijeli tam technici a tu rez začli šmidlit ocelovým kartáčem

a furt si odmě nenechali vysvětlit že to zrezna znova

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
