
natural 95 do nafty proti zamrznutí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 13 bře 2008, 20:37
- Bydliště: Chomutov
Já teda lil béňo odjakživa do nafťáků, když byli mrazy 1-3 litrů i víc klidně,(podle motoru) od tý doby co mě několikrát vyškolily benzínky a nikdy se mi nic nestalo, ať to bylo D,TD,TDI, nebo PD... a to jsem několikrát dával na slavný aditiva a peníze zbytečně v kelu a stejně to zamrzlo, zlatý béňo.....navždy klid



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
já to používám od doby co jsem měl Golfa II GTD bez vyhřívanýho filtru a nikdy jsem neměl problém
2-3 litry benzínu s olejem do plný nádrže nemůžou uškodit, kvalitní olej pro 2T motory je bezproblémů spalitelný a čerpadlu, vstřikům nemůže škodit spíš naopak
otec teď byl na horách ( 530xd rok 2010 ), tykto jsem ho vybavil úpravou PHM a ani při mrazech -32 neměl problém
2-3 litry benzínu s olejem do plný nádrže nemůžou uškodit, kvalitní olej pro 2T motory je bezproblémů spalitelný a čerpadlu, vstřikům nemůže škodit spíš naopak
otec teď byl na horách ( 530xd rok 2010 ), tykto jsem ho vybavil úpravou PHM a ani při mrazech -32 neměl problém
zamrzla mě nafta v pátek a od té doby je to takový divný, vždycky zhruba po cca 20km to přestává táhnout a v hadičce do čerpadla je vidět že to netáhne naftu je občas to fluše.. a to je zhruba -12. nafta co sem tankoval 20L by měla být podle pumpy do minus 25 a přidal sem 3odměrky vif, ale jak je vidět bez výsledku. jo a včera sem vyměnil filtr taky žádná změna. nemám možnost to dát do tepla. pomuže mě ten benzin? stačí když ho tanknu přímo do nádrže nebo míchat před s naftou třeba v kanystru a pak ho tam dát?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
může být zmrazek někde ve vedení pod autem, v nějakém ohybu nebo tak nebo i led v nádrži, to fakt povolí až se oteplíJirka800 píše:zamrzla mě nafta v pátek a od té doby je to takový divný, vždycky zhruba po cca 20km to přestává táhnout a v hadičce do čerpadla je vidět že to netáhne naftu je občas to fluše.. a to je zhruba -12. nafta co sem tankoval 20L by měla být podle pumpy do minus 25 a přidal sem 3odměrky vif, ale jak je vidět bez výsledku. jo a včera sem vyměnil filtr taky žádná změna. nemám možnost to dát do tepla. pomuže mě ten benzin? stačí když ho tanknu přímo do nádrže nebo míchat před s naftou třeba v kanystru a pak ho tam dát?
nalej tam z kanystru co máš doma do křoviňáku 2 litry benzínu s oilem a pokoj

ještě takova maličkost zaklad je před zimou vyměnit filtr když měním na nějakej autech co nemají plechač ale vložku tak je vidět co se tam za celej rok nasbírá jak je černej nebo když už zamrzne tak je celej jak namočenej ve vosku a to ani benzín už nepomohl
takže když tam začnete lejt vif a budete mít starej filtr není divu že zamrznete pak neříkejte že je na kokos protože ja ho davám a celej tejden -20 přes noc a přes den kolem -10 a pokaždý start na brnk

G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě
turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto

Přdávání aditiv proti zamrzání do nafty je k ničemu pokud už mrzne. Koupené aditivum (teplé z obchodu) když nalijete do nádrže, ve které je nafta o teplotě -10°c a níž, co myslíte že se stane... nerozpustí se. Automaticky ucpe pal. filtr. Tam je ten problém !!! Zkuste nechat jakékoliv aditivum v pixle přes noc promrznout a ráno otevřte. Uvnitř najdete kašičku a pod -20°c už jen ztuhlé blátíčko. Míchat s naftou ale teplou, pak to má smysl. Pokud už mrzne, tak jedině benzín do nafty 5-7%. Aktuální je to ale až pod -15°C pokud máte v nádrži kvalitní zimní naftu. U letní bych už ředil kolem -5 až -10°C. Při tomto poměru vám nafta zaručeně udrží filtrovatelnost až do cca -30°C. Není pravda, že by měla jakémukoliv motoru uškodit. Naopak pomůže s odtranění parafínových usazenin, které jsou příčinou, hlavně v mrazu, všech problémů v naftových palivových soustavách.
Potřebovali by jste fakt hodně benzínu na to, aby jste odmastily a tí poškodily čerpadlo nebo vstřikovače...
Potřebovali by jste fakt hodně benzínu na to, aby jste odmastily a tí poškodily čerpadlo nebo vstřikovače...
Mercedes VITO 115 CDI
Naftu do auta jedině teplou
http://zpravy.idnes.cz/muz-nahrival-u-k ... zpravy_stk

tam musel mít kurva vedro zkoušel jste někdo zapálit naftu ve sklenici?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Pokiaľ sa nemýlim, ak sa PD ohreje na prevádzkovú teplotu, a neupchajú sa kanály v medzičase neakou tou zrazeninou(ľad, parafín), tak behom dlhšej jazdy precirkuluje nafta z nádrže zohriatou hlavou a chladičom viacmenej všetká, a ohreje sa na pomerne slušnú teplotu, aj v tvrdom mraze aspoň na 18-20 stupňov(hodnota snímača teploty paliva by povedala).