natural 95 do nafty proti zamrznutí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dobrá otázka :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
BADBOYSFAMILY
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 13 bře 2008, 20:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

Já teda lil béňo odjakživa do nafťáků, když byli mrazy 1-3 litrů i víc klidně,(podle motoru) od tý doby co mě několikrát vyškolily benzínky a nikdy se mi nic nestalo, ať to bylo D,TD,TDI, nebo PD... a to jsem několikrát dával na slavný aditiva a peníze zbytečně v kelu a stejně to zamrzlo, zlatý béňo.....navždy klid :D (LOL)
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

Predvčerom mi v plechovke v aute zatuhol vif, došiel som normálne z benzínky domov, rozmiešal vif v 3/4 litra benzínu v jedenapol násobnom dávkovaní na objem paliva v nádrži, a nalial...bez problémov, dokonca to v tom mraze máličko lepšie chytá.
TDI PD AVF
pdydkin
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 25 led 2012, 10:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od pdydkin »

to huml: ee jsou to normalni B5 akorat maj krouzky a jiny rucky :-)
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

jak tady někdo říkál ten benzin s olejem smíchanej to by mohlo být celkem dobrý,to vyzkouším...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20374
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já to používám od doby co jsem měl Golfa II GTD bez vyhřívanýho filtru a nikdy jsem neměl problém
2-3 litry benzínu s olejem do plný nádrže nemůžou uškodit, kvalitní olej pro 2T motory je bezproblémů spalitelný a čerpadlu, vstřikům nemůže škodit spíš naopak
otec teď byl na horách ( 530xd rok 2010 ), tykto jsem ho vybavil úpravou PHM a ani při mrazech -32 neměl problém
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

zamrzla mě nafta v pátek a od té doby je to takový divný, vždycky zhruba po cca 20km to přestává táhnout a v hadičce do čerpadla je vidět že to netáhne naftu je občas to fluše.. a to je zhruba -12. nafta co sem tankoval 20L by měla být podle pumpy do minus 25 a přidal sem 3odměrky vif, ale jak je vidět bez výsledku. jo a včera sem vyměnil filtr taky žádná změna. nemám možnost to dát do tepla. pomuže mě ten benzin? stačí když ho tanknu přímo do nádrže nebo míchat před s naftou třeba v kanystru a pak ho tam dát?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3786
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já bych mrkl do nádrže jestli tam nemáš led...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20374
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jirka800 píše:zamrzla mě nafta v pátek a od té doby je to takový divný, vždycky zhruba po cca 20km to přestává táhnout a v hadičce do čerpadla je vidět že to netáhne naftu je občas to fluše.. a to je zhruba -12. nafta co sem tankoval 20L by měla být podle pumpy do minus 25 a přidal sem 3odměrky vif, ale jak je vidět bez výsledku. jo a včera sem vyměnil filtr taky žádná změna. nemám možnost to dát do tepla. pomuže mě ten benzin? stačí když ho tanknu přímo do nádrže nebo míchat před s naftou třeba v kanystru a pak ho tam dát?
může být zmrazek někde ve vedení pod autem, v nějakém ohybu nebo tak nebo i led v nádrži, to fakt povolí až se oteplí
nalej tam z kanystru co máš doma do křoviňáku 2 litry benzínu s oilem a pokoj ;)
Handsgrip
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 pro 2011, 18:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Handsgrip »

Jak jsem už na foru psal. Tankuju arktic-diesel od AGIP, zatím OK. Stočil jsem ji do PET lahve-nafta je uplně čirá (bezbarvá)- a nechal jsem ji teď 3 dny venku. Byla v pohodě.
xmandezo
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 06 pro 2007, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od xmandezo »

ještě takova maličkost zaklad je před zimou vyměnit filtr když měním na nějakej autech co nemají plechač ale vložku tak je vidět co se tam za celej rok nasbírá jak je černej nebo když už zamrzne tak je celej jak namočenej ve vosku a to ani benzín už nepomohl (LOL) takže když tam začnete lejt vif a budete mít starej filtr není divu že zamrznete pak neříkejte že je na kokos protože ja ho davám a celej tejden -20 přes noc a přes den kolem -10 a pokaždý start na brnk
G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě :-) turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto
Maskenzy
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 09 úno 2012, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maskenzy »

Přdávání aditiv proti zamrzání do nafty je k ničemu pokud už mrzne. Koupené aditivum (teplé z obchodu) když nalijete do nádrže, ve které je nafta o teplotě -10°c a níž, co myslíte že se stane... nerozpustí se. Automaticky ucpe pal. filtr. Tam je ten problém !!! Zkuste nechat jakékoliv aditivum v pixle přes noc promrznout a ráno otevřte. Uvnitř najdete kašičku a pod -20°c už jen ztuhlé blátíčko. Míchat s naftou ale teplou, pak to má smysl. Pokud už mrzne, tak jedině benzín do nafty 5-7%. Aktuální je to ale až pod -15°C pokud máte v nádrži kvalitní zimní naftu. U letní bych už ředil kolem -5 až -10°C. Při tomto poměru vám nafta zaručeně udrží filtrovatelnost až do cca -30°C. Není pravda, že by měla jakémukoliv motoru uškodit. Naopak pomůže s odtranění parafínových usazenin, které jsou příčinou, hlavně v mrazu, všech problémů v naftových palivových soustavách.
Potřebovali by jste fakt hodně benzínu na to, aby jste odmastily a tí poškodily čerpadlo nebo vstřikovače...
Mercedes VITO 115 CDI
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tam musel mít kurva vedro zkoušel jste někdo zapálit naftu ve sklenici?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

Pokiaľ sa nemýlim, ak sa PD ohreje na prevádzkovú teplotu, a neupchajú sa kanály v medzičase neakou tou zrazeninou(ľad, parafín), tak behom dlhšej jazdy precirkuluje nafta z nádrže zohriatou hlavou a chladičom viacmenej všetká, a ohreje sa na pomerne slušnú teplotu, aj v tvrdom mraze aspoň na 18-20 stupňov(hodnota snímača teploty paliva by povedala).
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“