Stránka 41 z 44
Napsal: 26 úno 2013, 08:14
od jirkastrachota
já tam mám obyč plech, jedničku, a drží několik let
Napsal: 26 úno 2013, 08:23
od vancar
tak když se tam nechá trubka věřím že stačí 1ka protože to vystuží těch 5mm co je na ni, ale ja ji chci vyhodit... vyřešim to že dám dvě ty trojky na sebe a bude...-)
Napsal: 26 úno 2013, 18:06
od mirob12
múže sa použiť aj pozinkovaný plech ?
Napsal: 27 úno 2013, 05:47
od jericho-3
Samo, má i antikorozní ochranu.

Napsal: 06 bře 2013, 11:59
od speedart
jaká síla plechu na zaslepení je nejideálnější?
Napsal: 06 bře 2013, 14:01
od z-x-r
Par foto oboje sani SDI 98 jedno najeto 280tis druhe 320tis a vysledek vidite.
Nejhorsi je ale ten karbon v zahybech kde nejde poradne vydrbat spatny pristup.
Ocista odmoceni cele naftou a pak silnou wapkou vyrvat ven a ani to neni vse lek.
Druhe sani jen tak zbezne oskrabane sroubovakem a bylo tam HRST sazi.
Chudak motor kdyz musi zrat takovej bordel.
Druha klapka horsi zalepena krasne mazutem olejem z odduchu a sazema...uplna plastelina.
Foto:
http://profil.lide.cz/pdvep/fotogalerie ... 71#galerie
Napsal: 12 črc 2013, 21:19
od casial
Dnes jsem nechal zaslepit EGR u své Corolly (1,4D4D, r.2005), zároveň s chiptuningem.
Auto jede líp a žere méně, otázka je, za co může EGR a za co čip. (Jestli to bylo u takhle starého auta s 165tis.km na tacho rozumné se mě ptejte tak za dva roky). Nicméně, po shlédnutí fotek sání tady na fóru se chci zeptat - neměl bych to nechat někde vyčistit? Nebo mám spolehnout na to, že to udělali při tom zaslepování? Nějak jsem se jich na to neptal, resp. teď až jsem jim poslal email...
Napsal: 13 črc 2013, 10:11
od HondaRS
co pouzivate za chemii pri cisteni jake nacini a postup.
Ja to kdysi zkousel vsemoznyma odmastovadlama a ruznyma kartacky co jsem doma nasel.Zvlaste sani dlouho vzdorovalo ale moc sem tomu nedal nastesti jsem to nemel takovy extrem jak vidim tady. Ale je to 5 let budu muset na to mrknout.
Diky za rady, postup
Napsal: 13 črc 2013, 10:12
od HondaRS
co pouzivate za chemii pri cisteni jake nacini a postup.
Ja to kdysi zkousel vsemoznyma odmastovadlama a ruznyma kartacky co jsem doma nasel.Zvlaste sani dlouho vzdorovalo ale moc sem tomu nedal nastesti jsem to nemel takovy extrem jak vidim tady. Ale je to 5 let budu muset na to mrknout.
Diky za rady, postup
Napsal: 13 črc 2013, 10:43
od sparco gti
ja pouzivam benzin
Napsal: 13 črc 2013, 16:12
od jurki888
ja cistic na glil

Napsal: 13 črc 2013, 16:55
od OťasTDi
technický aceton a nebo je dobrý čistič škrtících klapek...
Napsal: 13 črc 2013, 22:22
od HondaRS
No at nenaleptam vnitřní stranu toho klinikoveho sani;-)
:(
Napsal: 18 črc 2013, 23:32
od rizecek
Zdravim, mam auto so zaslepenym egr ventilom (cca 3 roky). Vraj to bolo spravene kvoli dlhsej vydrzi turba. Neviem aky tah ma 81kW octavia bez tejto upravy, no mne tahala dobre. Dnes po navrate zo servisu (vymena rozvodov, oleja, filtrov) citim tah turba citim len na 1, 2,..na 3,4, to ide ako sdi.. Vraj mi cistili aj EGR, neviem naco ked je zaslepeny. Moze mi niekto vysvetlit ako moze byt EGR ventil zasraty ked je zaslepeny? (inak EGR je vazne uteceny od oleja a pritom mi ziaden motorovy olej nechyba, stale ho mam rovnako).
..zistil som ze som mal naliate viac oleja o 0,7L minimalne :-/ ..uz som ho odsal, mal by som skontrolovat este nieco dalsie?
Napsal: 12 srp 2013, 20:05
od Luke10
Chtel bych se podelit u OI ASV (2005) jak mozna se vyhnou sviceni kontrolky emise pri odstaveni EGR.
Nastavit EGR na maximalni privreni (hodnota 33768) - originalni prutok vahy 250mg/R, po privreni EGR ukazuje 370mg/R.
Pote odstavit EGR (ja odstavoval zaslepenim hadicky pouze) - nyni vaha ukazuje na volnobeh 470mg/R.
Smazani adaptacnich hodnot.
Na toto nastaveni jsem ujel jiz vice jak 500km - bez rozsviceni kontrolky "emise do dilny" (zluta ikona motoru).
Pokud nekdo to budete take jeste zkouset dejte se vedet, zda vam to take fungovalo.