MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

Miliarda prípevkov o tom istom a všetko na 1.9tdi.
čo tak 2.5tdi v6 132kw váha hitachi?? Fungovalo by to aj tu ??
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Vsoft píše:Miliarda prípevkov o tom istom a všetko na 1.9tdi.
čo tak 2.5tdi v6 132kw váha hitachi?? Fungovalo by to aj tu ??
Pokud máš takovou káru a nemáš na novou váhu,,tak to prodej a kup si kolo ;)
Octavia II RS
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

V čom je stará 12ročná v6 2.5tdi iná resp. drahšia/luxusnejšia ako 1.9tdi ???
Ja mám váhu dobru, resp. auto ide dobre. Len možno už nedava toľko kolko kedysi. Chcel som len skúsiť, že čo to zrobí ? V starej a6 c4 5valec 85kw automat som mal vstreky .502 z AEL+remap a išlo to odosť lepšie ako tato v6. Bicygeľ nechcem aj do obchodu 10metrov chodím autom....
Takže to len čisto teoreticky, že čo to zrobí chapeš nie?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak udělej LOG a já ti řeknu čím to je...třeba auto jede pořád stejně,ale pocitově ti přijde,že to není ono.. ;)
Octavia II RS
mirjamec
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 16 zář 2012, 21:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od mirjamec »

Dnes som vyskusal tu diodu namiesto vahy. Na mojom passate 1.9 74kw chip na110 kw. A dymivost skoro ziadna akurat sa to lepsie chovalo pri zosliapnuti na podlahu okamzita akceleracia proste pecka..len kto vie kolko by to tak motor vydrzal aj pri kludnyh jazdach
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

při klidnejch jízdách to chce víc hlídat nohu na plynu pod vrcholem krouťáku (v nízkejch ot.) hlavně kvůli dvouhmotě (/spojce při prokluzu) ;)
pašíkombi AFN B597
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

tak jsem dnes na pašíku 1.9 tdi 81 kw AFN zaslepil egr a dal diodu BAV21.autí bylo před upravou takové línější a mělo docela větší spotřebu.Po projíždce po upravě se mi zdá živejší a spotřebu poznám později,ale hulí jak lokomotiva.
Přidávám foto před upravou a po.Snad mi někdo řekne,že je to OK.Změnila se skupina 3 třetí okénko .díkes

Obrázek

Obrázek
Octavia 2 TDi 77kW
adam8520
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26 bře 2013, 17:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od adam8520 »

takže pridam aj ja moje poznatky... galaxy AVG 81 kw
Turbo mam vypodložené a vdaka tomu mi nabehuje plny tlak az niekde 2100 rpm....spodok je teda dosť mrtvy,
dnes som skusil tento trik s bošáckou vahou /bosch/ mam tam 5 konektorov prvy je mrtvy, diodu som teda prepojil medzi 4 a 5 pin a egr odstavil...
auto neskutočne ožilo, s každym pridaním plynu reagovalo, nieje to stale ono s tym vypodloženym turbom, ale teraz ako to je, mi to dosť vyhovuje...
pre odporcov dymu: auto zacalo dymiť iba ak ho veľmi dusim fakt až extremne dusenie, inač vobec nepozorujem dym...som zvedavy na spotrebu,
všimol som si že množstvo vstrekovania nafty/vstrek je cca o 5-8mg/vstrek vyšši.....uvidime co na to spotreba
Logy ...
pred:
http://uloz.to/xHVxFv6z/galaxy-4kopec-csv
po vypnuti vahy:
http://uloz.to/xhvFqqUV/galaxy-odpor-csv
ja viem ze tie logy su bieda ale co už no... :-)
LB
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 25 říj 2007, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kojetin

Příspěvek od LB »

octavia ASV 2001 auto jelo uplne bez turba,sem tam zatahlo tak jsem zkusil dat 1 diodu a uz jede jak ma..na dve diody když dam gas tak huli jako krava..egr zaslepen.do nouze zatím nepada a ani neskube odzkouseno zatím tak jizda 3 km tak jsem zvedav az najezdim vic km..
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Nebo občas pomůže s každou druhou výměnou vzduchového filtru tu váhu opatrně prostříknout odmašťovačem třebas na brzdy. Základem ale zůstává kvalitní čistý papírový filtr ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Akiro »

Zkousel to nekde na starym 1.9 TD?jak se to potom snasi s vetsim tlakem na turbu a zbrousenym podavacem v cerpadlu?
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

1.9TD nemá vahu vzduchu.
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Akiro »

Dík
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
LB
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 25 říj 2007, 14:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Kojetin

Příspěvek od LB »

LB píše:octavia ASV 2001 auto jelo uplne bez turba,sem tam zatahlo tak jsem zkusil dat 1 diodu a uz jede jak ma..na dve diody když dam gas tak huli jako krava..egr zaslepen.do nouze zatím nepada a ani neskube odzkouseno zatím tak jizda 3 km tak jsem zvedav az najezdim vic km..
ted je tam vaha bosch,mam tam koupit novou zase bosch nebo jsou osvedcene i nejake jiné..myslim levnejsi..poradi někdo?diky
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Akiro píše:Dík
u sveho motoru muzes nacipovat sroubovakem pridanim nafty. Bez chlazeni to ovsem dost kouri a zbytecne zatezujes ostatni komponenty
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“