MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V čom je stará 12ročná v6 2.5tdi iná resp. drahšia/luxusnejšia ako 1.9tdi ???
Ja mám váhu dobru, resp. auto ide dobre. Len možno už nedava toľko kolko kedysi. Chcel som len skúsiť, že čo to zrobí ? V starej a6 c4 5valec 85kw automat som mal vstreky .502 z AEL+remap a išlo to odosť lepšie ako tato v6. Bicygeľ nechcem aj do obchodu 10metrov chodím autom....
Takže to len čisto teoreticky, že čo to zrobí chapeš nie?
Ja mám váhu dobru, resp. auto ide dobre. Len možno už nedava toľko kolko kedysi. Chcel som len skúsiť, že čo to zrobí ? V starej a6 c4 5valec 85kw automat som mal vstreky .502 z AEL+remap a išlo to odosť lepšie ako tato v6. Bicygeľ nechcem aj do obchodu 10metrov chodím autom....
Takže to len čisto teoreticky, že čo to zrobí chapeš nie?
tak jsem dnes na pašíku 1.9 tdi 81 kw AFN zaslepil egr a dal diodu BAV21.autí bylo před upravou takové línější a mělo docela větší spotřebu.Po projíždce po upravě se mi zdá živejší a spotřebu poznám později,ale hulí jak lokomotiva.
Přidávám foto před upravou a po.Snad mi někdo řekne,že je to OK.Změnila se skupina 3 třetí okénko .díkes


Přidávám foto před upravou a po.Snad mi někdo řekne,že je to OK.Změnila se skupina 3 třetí okénko .díkes


Octavia 2 TDi 77kW
takže pridam aj ja moje poznatky... galaxy AVG 81 kw
Turbo mam vypodložené a vdaka tomu mi nabehuje plny tlak az niekde 2100 rpm....spodok je teda dosť mrtvy,
dnes som skusil tento trik s bošáckou vahou /bosch/ mam tam 5 konektorov prvy je mrtvy, diodu som teda prepojil medzi 4 a 5 pin a egr odstavil...
auto neskutočne ožilo, s každym pridaním plynu reagovalo, nieje to stale ono s tym vypodloženym turbom, ale teraz ako to je, mi to dosť vyhovuje...
pre odporcov dymu: auto zacalo dymiť iba ak ho veľmi dusim fakt až extremne dusenie, inač vobec nepozorujem dym...som zvedavy na spotrebu,
všimol som si že množstvo vstrekovania nafty/vstrek je cca o 5-8mg/vstrek vyšši.....uvidime co na to spotreba
Logy ...
pred:
http://uloz.to/xHVxFv6z/galaxy-4kopec-csv
po vypnuti vahy:
http://uloz.to/xhvFqqUV/galaxy-odpor-csv
ja viem ze tie logy su bieda ale co už no...
Turbo mam vypodložené a vdaka tomu mi nabehuje plny tlak az niekde 2100 rpm....spodok je teda dosť mrtvy,
dnes som skusil tento trik s bošáckou vahou /bosch/ mam tam 5 konektorov prvy je mrtvy, diodu som teda prepojil medzi 4 a 5 pin a egr odstavil...
auto neskutočne ožilo, s každym pridaním plynu reagovalo, nieje to stale ono s tym vypodloženym turbom, ale teraz ako to je, mi to dosť vyhovuje...
pre odporcov dymu: auto zacalo dymiť iba ak ho veľmi dusim fakt až extremne dusenie, inač vobec nepozorujem dym...som zvedavy na spotrebu,
všimol som si že množstvo vstrekovania nafty/vstrek je cca o 5-8mg/vstrek vyšši.....uvidime co na to spotreba
Logy ...
pred:
http://uloz.to/xHVxFv6z/galaxy-4kopec-csv
po vypnuti vahy:
http://uloz.to/xhvFqqUV/galaxy-odpor-csv
ja viem ze tie logy su bieda ale co už no...

ted je tam vaha bosch,mam tam koupit novou zase bosch nebo jsou osvedcene i nejake jiné..myslim levnejsi..poradi někdo?dikyLB píše:octavia ASV 2001 auto jelo uplne bez turba,sem tam zatahlo tak jsem zkusil dat 1 diodu a uz jede jak ma..na dve diody když dam gas tak huli jako krava..egr zaslepen.do nouze zatím nepada a ani neskube odzkouseno zatím tak jizda 3 km tak jsem zvedav az najezdim vic km..