zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

kuci poradíte mi někdo, mám tady zapojení bufíku podle origo schémat na a6ku, má svoje hodiny 12 pin hodiny a mám problém se zapojení relé pro větrák viz foto je to J8..j354 je pro solar strechu...
z pojistky s 5 jde po sepnuti zapalovaní + na rele pin 6/T ale pak jde jeste i do hodin vedení 54..hodiny na privedeni tohohle + nijak nereagují nemate poneti nac jim je signal ze spinacky?dikec...Obrázek
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

tak se mi do rukou dostal manual k těm hodinkám audi a + ze spinacky je pro delku podsvitu a navic je moznost blokovani topeni bez klicku...
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

dává vám smysl zapojení toho relé podle schematku audi?
protoze tam jde na vetrak porad proud za svorky 30 a po zapnuti klicku se to jen prepne na napajeni ze 75x takze ta klima i vetrak je furt pod proudem takze to bude asi i zrat baterku...

ale ve scheme webasto to maji jinak rele je stale na 75x po sepnuti bufiku se prepne na 30ku a zivi to pres origo pojistku c.25 klimu i vetrak...

takze rozvazuju podle ktereho to zapojit...
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

Zdravim, davalo sa webasto do jednotkovej octavie priamo vo vyrobe ?ak ano dalo by sa niekde zohnat ? dakujem
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

nějak se v těchto teplých letních dnech zapomíná na webasto (LOL)
tak připojuju pár fotek z montáže pro inspiraci..
díky tomiisp, marek A4 a kemarovi za rady, schémata a díly :)Obrázek
Obrázek
Obrázek
Bufík kapku přelěštěný, origo hodiny z A6 ve dvěřích řidiče...
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
gerimo
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 08 zář 2012, 09:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerimo »

Ahoj,

chtěl jsem se zeptat na diagnostický kabel k webastu. Co potřebuji k tomu, abych si ho mohl udělat sám? Může to být klidně přes usb do ntb?
derobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 21 říj 2009, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od derobo »

Chcem sa spýtať, kde by som kúpil ihlu do nádrže k Webastu za dobrú cenu. U nás na Slovensku za to chcú 80,- EUR.
Octavia 4x4, turbo KKK, 96Kw rok výroby 2001,
strieborná.
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Zdravím tady všechny opět jsem zpátky s malým problémem. Pár bufíků z T5 jsem již rozchodil ale teď jsem narazil na problém... Koupil jsem jako vždy webasto thermo top c z T5 ale teď mám na 6-ti pinovém konektoru pouze 3 dráty a to je CAN + pumpa. Setkal jste se s tím někdo? Nemáte někdo ten 6-ti pinový konektor navíc kde by byl osazen ten pin č.1 ??? Díky za odpověď.
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Co se týče kabelu k webastu koupil jsem normální na aukru za 340 Kč usb OBD KKL je to stejný jako na VAG. zapojení je tady někde popsané nic na tom není...
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Cacaminek: Ahoj, jen se zeptám, to jsi rozchodil TTC z T5 CAN bez CANu? Každý mi říká že to nejde... Ještě jsem pořádně neměl čas to nějak zkusit, mám T5 ale funguje jen jako příhřev a přitom má svoji oběhovku. Šlo by to spínat normál +12V? Nebo když koupím stropní hodinky z T5 pro webasto, pak se to dá zapnout nebo je potřeba ještě něco k tomu? Díky moc za odpověď
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Ahoj ja jsem to rozchodil ale ne po CAN jedno topeni mam v citroenu C4 druhe v astre treti v C3 a ted jsem ho nadelil tatovi k narozeninam jenze kdyz prislo melo min dratu nez obvykle ale ja na to nejak prijdu ted o vikendu si s tim budu hrat. Kdyz koupis tybstropni hodinky tak tezko rict jestli to pujde ale kazdopadne je to velka vyzva. pokud bys ho zapojoval bez CAN tak to vim jak na to ...
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

No právě jde o to že bufík je CAN, auto je CAN, spíná se po CANu jako příhřev motoru, ale chtěl bych ho zapnout normálně sepnutím 12V :? :? Dálku a relé si udělám, ale nevím právě jak to zapojit aby se bufík rozběhnul když bude vypnutej klíček, motor nepoběží a tudíž mu CAN nedá signál aby se zapnul :) Chtěl bych se i vyhnout těm hodinkám, ty bych asi nevyužil, ale na dálku aby to rozmrzlo, to jo. S větrákem si taky poradím, přivedu přes pojistku a silné relé + silné dráty ze stálého napětí proud k větráku bokem, který se sepne také tou dálkou. Ale prostě rozběhnout CAN bufíka bez CANu :? :roll:
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od ecu123 »

zdravim mohl by mi nekdo ochotny poskytnout ten soft na diag webasta je tu odkaz na rapid ale je to smazli diky moc
kemar
Přispěvovatel
Příspěvky: 542
Registrován: 26 led 2006, 23:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kemar »

Dej si do googla Webasto Thermo test a mas jich tam hafo...
maxiTANK
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 19 říj 2012, 21:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od maxiTANK »

cacaminek píše:Zdravím tady všechny opět jsem zpátky s malým problémem. Pár bufíků z T5 jsem již rozchodil ale teď jsem narazil na problém... Koupil jsem jako vždy webasto thermo top c z T5 ale teď mám na 6-ti pinovém konektoru pouze 3 dráty a to je CAN + pumpa. Setkal jste se s tím někdo? Nemáte někdo ten 6-ti pinový konektor navíc kde by byl osazen ten pin č.1 ??? Díky za odpověď.
Ahoj, já to mám opačně v autě (T5) byl tří-drátový bufík s dodělaným čtvrtým PINem pro manuální spouštění, přestal vypínat dmychadlo (asi prošlehlej tr. v ŘJ) tak jsem vzal jinej , ale ten má osazený všechny piny, je z nějaký T5 se střešním oknem a snad i z horkovzduchem. Přes diagnostiku ho rozjedu, ale normálně nefrčí, hledá střechu a kdoví co.
Nevíš, jde změnit SW v ŘJ nebo ho mám vyměnit za jinej?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“