Diagnostika u JTD vyblikanim

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

To netuším jestli tam je zítra změřím.Ale kontrolka na kabelu svítí tak tam asi bude.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Dnes se mi podarilo připojit přes jinej pc.Vypsali se mi tyto chyby,P0148 odpojení 3.pístu,P1612 ovládání rele vyhřívání palivového filtru,P0380relé desky termospouštěče nebo ecu,P0382 relé elektroventil termospouštěč,P0645 rele klimatizace, ale tu auto nemá po tomto jsem vyndal relatka u motoru a odpojil všechny zasuvky nastříkal kontoktolem protože byli zoxidované nechal vyschnout dal zpatky a pak chtel zkusit co to říká a už jsem se nepřipojil.Zkoušel jsem ecuscan 2.6 i 3.0 a nic u te 3.0 jak je ten scan kabelu tak prvne kabel nasel a po tom už nic.Nevíte kde je chyba proč už mi to potom nešlo a co znamejí tyto chyby co to vypsalo?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ukazuje to aj chyby rele vyhrevu palivaku jo? ja prave nevim jetsli funguje. kazdopadne pojistak co je na ten vyhrev mi po par startech vyhori a ja nevim co s tim.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

přesně to to ukazuje.to ale neřeším to nebude nic zásadního.spíš bych potřeboval zjistit proč se nemůžu znova připojit?
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Pozral si na ten kábel bižšie ? Nie je niekde zalomený ? Čo konektor na počítači, je ok ? Ešte skús pripojiť a daj vyhľadať nový hardvér.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Kabel je vizualně v pořádku. Zkoušel jsem ho na 3pc a nic neni možné ho nějak vyzkoušet jestli je ok.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

na pin 7 měřím 11,3v po nastartování je tam přes 12v
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Radek S píše:Kabel je vizualně v pořádku. Zkoušel jsem ho na 3pc a nic neni možné ho nějak vyzkoušet jestli je ok.
Ak nejde na troch pc a vyzerá v poriadku tak je s ním už asi amen. :rip:
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kluci rychla diagnostika na dalku. kdyz motor po vypinani klicku dobehne asi pul sekundy je to jasna zavada vstriku? nekdo to psal co si pamatuju. neudela to vzdy,ale uz 2x se stalo. co bude nasledovat?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Moze byt aj spinacka,alebo chcipacia klapka,ak ju mas...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak tu chcipaci klapku vubec nevim nikde v manualu sem si nevsiml .
No nic neresim to az se auto opravdu posere budu resit.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jeste se zeptam tady 5x mi dneksa zdech motor za jizdy
http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... 202#198202

otazka zni jedna se jednoznacne o chybu nektereho snimace? nebo to souvisi s cerpadlem? motor sem pak vzdy na nekolikaty pokus nastartoval a odjel,ale zustal treba vyset 3 minuty na krizovatce:(
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Tak kabel vyměněn a funguje jak hodinky.Chyby jsou stejné je tam problem s vypínacím ventilem na čerpadle pro 3pístek.Tlak nafty za jízdy se pobybuje od 250 do 1200bar při ubrani plynu a nebo voln oběhu okamžitě skáče na 250.Je to normální?5ešil jste už někdo vypínání toho 3pístku?
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Tady je zkušební jízda co z toho vyčtete?
Čas Otáčky motoru Reálný tlak nafty Otevření regulátoru tlaku Reálný tlak přeplňování
sec rpm bar % mBar
0 780 252,7 16,67 946
0,64 783 256,4 16,67 946
1,26 781 256,4 16,7 946
1,88 776 256,4 16,72 946
2,51 778 256,4 16,71 946
3,13 781 250,9 16,64 946
3,76 781 256,4 16,62 946
4,38 781 254,5 16,63 946
5 779 254,5 16,69 946
5,63 780 254,5 16,67 946
6,25 781 247,2 16,65 946
6,88 782 254,5 16,67 946
7,5 778 256,4 16,66 949
8,12 778 256,4 16,68 949
8,75 783 250,9 16,69 946
9,37 779 260 17,35 946
10 1112 300,3 17,96 959
10,62 1129 289,3 18,05 980
11,24 992 298,5 18,11 983
11,87 1197 313,1 18,37 983
12,49 1485 333,3 18,48 1031
13,12 1823 406,5 21,88 1136
13,74 2213 510,9 11,19 1163
14,36 1705 236,2 14,54 1052
14,99 1546 0 18,41 1054
15,61 1360 349,8 19,43 1073
16,24 1553 362,6 19,23 1102
16,86 1706 369,9 19,3 1142
17,48 1864 424,9 21,08 1192
18,11 2002 441,3 19,18 1203
18,73 2104 302,1 16,54 1131
19,36 2113 304 15,6 1097
19,98 1659 241,7 13,6 1033
20,6 1000 245,4 17,49 978
21,23 1465 309,5 18,03 1017
21,85 1495 313,1 18,08 1041
22,48 1518 318,6 18,06 1062
23,1 1580 327,8 18,04 1078
23,72 1627 324,1 17,98 1084
24,35 1697 320,5 18,05 1097
24,97 1732 353,4 19,15 1134
25,6 1819 479,8 24,06 1269
26,22 1937 578,7 26,01 1433
26,84 2071 617,2 26,26 1571
27,47 2184 670,3 27,61 1668
28,09 2296 749 28,77 1711
28,72 2412 800,3 29,83 1753
29,34 2531 849,8 30,51 1795
29,96 2630 446,8 8,35 1353
30,59 1906 227,1 15,15 1110
31,21 1866 368,1 19,48 1150
31,84 1757 450,5 22,61 1256
32,46 1807 496,3 23,21 1330
33,08 1843 510,9 23,42 1377
33,71 1881 503,6 23,12 1391
34,33 1933 507,3 23,57 1412
34,96 1954 532,9 23,98 1446
35,58 1984 547,6 24,34 1475
36,2 2021 587,9 26,66 1557
36,83 2068 754,5 33,34 1780
37,45 2114 935,8 35,51 1954
38,08 2168 994,5 36,31 1999
38,7 2226 1007,3 37,07 2005
39,32 2274 1058,6 37,77 2010
39,95 2330 1064,1 38,62 2010
40,57 2383 1104,3 39,19 2005
41,2 2432 1122,7 39,87 2007
41,82 2477 1146,5 40,39 1999
42,44 2536 1163 41 2002
43,07 2585 1197,8 41,66 1997
43,69 2638 1230,7 42,33 1994
44,32 2695 1230,7 42,89 1994
44,94 2743 956 6,85 1549
45,56 2322 245,4 11,04 1195
46,19 1589 272,8 18,01 1091
46,81 1771 333,3 19,57 1147
47,44 1758 366,3 18,37 1158
48,06 1726 280,2 16,41 1084
48,68 1710 261,9 15,79 1028
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Všechny závady odstraněny byl problem v pojistkové skříni u motoru..Ale mám jinej problem při opravě čerpadla byl současně měněn rozvodák a zalepenej děravej intercoler po této opravě se mi zdá že auto nejede jak by mělo.Kde by mohl být problem?
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“